Jump to content
IGNORERAD

Nu Måste Surin P3 vara full.....?


Mr Ning Ning

Recommended Posts

Detta inlägg granskas av moderator för att undvika spam.

Stackars gubbar :36: Sitta där hela söndan å leta efter spamm i varje inlägg 555555

Får väl döpa om Palmsöndagen till Spamsöndan!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 248
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    14

  • Issanbonde

    14

  • keppe

    9

  • jrk

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

IsaanWarrior

Vad ska jag rösta på då?

Hur många gånger jag än röstar på "inga grupper" så ökar den andra flera ggr fortare än jag kan rösta på icke alternativet.

Är det någon som provat att rösta på "ja för grupper"-alternativet och sett om icke alternativet ökar då?

Rösta på ja så ordnar det sig!!

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaddå klart som korvspad att grupperna ska återinföras, Vi måste ju alla hedra vår herre P3 i lust och nöd... Även denna dag anno 120401 eller med andra ord denförstaapriltvåtusentolv

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

post-5068-0-83440300-1333271929_thumb.jp

Bäste Herr Chang.

Med tanke på den flodvåg av sympatiyttringar som helt oväntat har inkommit till försvar av

gruppernas införande, så får jag väl trots allt bita i det sura äpplet och klädsamt

finna mig i majoritetens vilja.

Det känns av naturliga skäl väldigt bittert och ensamt idag, men av hälso-, och familjeskäl

får jag försöka att lägga denna långa kamp bakom mig, och gå vidare.

Jag filar nu som bäst på mitt offentliga och tårdrypande avskedsbrev som i kraft av sitt ordval

skall samla en magnifik beundrarskara som i sin tur har till uppgift att försöka övertala mig om

att ompröva mitt ännu icke deklarerade avsked från MPR. :crazy:

SN

post-5068-0-83440300-1333271929_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Min röst är till salu för pluskarma.

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Tycker det är lite dåligt att när folk helt plötsligt blir outade om vad dom egentligen tycker om grupper börja skylla ifrån sig. Det är väl bara erkänna att man egentligen tycker grupper är bra istället för att skylla ifrån sig och hacka på modsen?!

Link to comment
Dela på andra sajter

med stor förvåning har jag läst både surins o Herr Changs inlägg där jag nämns ang. "grupper".För det första har jag inte skickat en enda förfrågning eller "negativ" inlägg i frågan.

vet inte ens vad det är för grupper man pratar om.Enda inlägg from mig detta år handlade om en resebyrå .Så ????????

mvh ipaman

Link to comment
Dela på andra sajter

med stor förvåning har jag läst både surins o Herr Changs inlägg där jag nämns ang. "grupper".För det första har jag inte skickat en enda förfrågning eller "negativ" inlägg i frågan.

vet inte ens vad det är för grupper man pratar om.Enda inlägg from mig detta år handlade om en resebyrå .Så ????????

mvh ipaman

April April!

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

med stor förvåning har jag läst både surins o Herr Changs inlägg där jag nämns ang. "grupper".För det första har jag inte skickat en enda förfrågning eller "negativ" inlägg i frågan.

vet inte ens vad det är för grupper man pratar om.Enda inlägg from mig detta år handlade om en resebyrå .Så ???? ????

mvh ipaman

hackad

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är lustigt hur man kan bli inblandad i denna fråga utan att bli tillfrågad !!!

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

med stor förvåning har jag läst både surins o Herr Changs inlägg där jag nämns ang. "grupper".För det första har jag inte skickat en enda förfrågning eller "negativ" inlägg i frågan.

vet inte ens vad det är för grupper man pratar om.Enda inlägg from mig detta år handlade om en resebyrå .Så ???? ????

mvh ipaman

Det är väl inget att skämmas för att man gillar olika grupper.

Link to comment
Dela på andra sajter

Av vilken outgrundlig anledning blir jag utpekad för att ha varit i spetsen när det gäller förfrågningar om återinförande av grupper ?

Jag har INTE skrivit något sådant inlägg.

Och varför blir jag utpekad för att ha skrivit "mindre trevliga svar" i denna tråd ?

Visa mig gärna exempel på dessa, antingen i PM eller, ännu hellre, här i denna tråd.

Driver moderatorerna någon form av kampanj mot mig eller är det någon annan som skriver i mitt namn ?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า

med stor förvåning har jag läst både surins o Herr Changs inlägg där jag nämns ang. "grupper".För det första har jag inte skickat en enda förfrågning eller "negativ" inlägg i frågan.

vet inte ens vad det är för grupper man pratar om.Enda inlägg from mig detta år handlade om en resebyrå .Så ???? ????

mvh ipaman

Det har kommit en del mindre trevliga svar i denna tråd, exempelvis från Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า.

Omröstningen visar ju klar majoritet för återinförande av grupper, så i demokratisk ordning vore det ju klädsamt om Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า kunde acceptera det.

Herr Chang har talat.

http://www.maipenrai...051#entry473051

Är också undrande vad detta handlar om ? Det ska vara 13 inlägg i den tråden men jag ser bara 3 ?

Forumet hackat ?

// Skalis

Facts do not cease to exist because they are ignored.

Link to comment
Dela på andra sajter

Av vilken outgrundlig anledning blir jag utpekad för att ha varit i spetsen när det gäller förfrågningar om återinförande av grupper ?

Jag har INTE skrivit något sådant inlägg.

Och varför blir jag utpekad för att ha skrivit "mindre trevliga svar" i denna tråd ?

Visa mig gärna exempel på dessa, antingen i PM eller, ännu hellre, här i denna tråd.

Driver moderatorerna någon form av kampanj mot mig eller är det någon annan som skriver i mitt namn ?

Kan det kanske vara nåt som du gjort utan att komma ihåg det? Om jag tar mig en rejäl fylla t.ex så har jag också svårt att komma ihåg allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vid uppdateringen nyligen, låg allas nick och login uppgifter helt öppna i några timmar, så någon "gruppvän" har tagit chansen fullt ut och outat medlemmar i eget syfte för att få de älskade och saknade grupperna tillbaka.

Jag har också drabbats, men litar på att modsen fixar till läckan till senast den 2/4.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Alla är vi skyldiga tills motsatsen bevisats!!

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

skumt ! flera medlemmar har fått sina namn inskriven i samma inlägg av HC ,kanske keppe har rätt

mvh ipaman

Link to comment
Dela på andra sajter

första april men jag kände mig ändå tvungen att kolla igenom mina loggar för att se om jag verkligen skrivit något som kan uppfattas som positivt om grupperna..usch!

känner mig smutsig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...