Jump to content
IGNORERAD

Varning!..."Madelene Nilsson" är på gång igen med blufferiet


thai412

Recommended Posts

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • thai412

    4

  • keppe

    4

  • swedenfarang

    3

  • Scandinaviancorner

    2

Mest aktiva i denna tråd

En gång för 10 år sedan träffade jag en tjej i Puket som hette Malivan Jongka.Vi umgicks i 4 dygn innan jag skulle återvända till Sverige.

Det var en helt underbar tjej och hon begärde inte några pengar men jag sponsrade henne med vad jag uppfattade som "normal taxa"

efteråt så skrev vi några brev till varandra och hon tiggde inte en massa pengar, en gång undrade hon om jag kunde hjälpa till med skolavgiften till hennes son.

Hennes gubbe hade stuckit så hon hade det knapert.

7 år senare besökte jag Luei där hon bodde tidigare men jag kunde inte hitta hennes adress.Jag gick till postkontoret och bad en brevbärare om hjälp och han skulle kolla nästa dag och sedan ringa mig i Kohonken dit jag återvände samma dag som jag pratade med brevbäraren.

Brevbäraren ringde aldrig så jag lever i ovisshet om vad som hänt henne.

Är det någon som vet ifall Malivan eller Jonka är vanliga namn i Isan eller Thailand?

När vi träffades fick jag inga vibbar om att hon skulle vara en bedragerska. Hon sa att det var 1:a gången hon var i Puket samt att hon åkte tillbaka hem samma dag som jag åkte.

Jag vinkade av henne vid bussen mot Bangkok.

born41

har gjort samma sak dagen efter så står damen före mig i bank kön med en ny farang då lärde jag mig vad som gäller
Link to comment
Dela på andra sajter

det förtjänar dom för dom måste vara korkade :14:

har gjort samma sak dagen efter så står damen före mig i bank kön med en ny farang då lärde jag mig vad som gäller

Vad bra att du inte är korkad i alla fall, eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad bra att du inte är korkad i alla fall, eller?

fniss man lär så länge man lever men kulorna håller jag ha det mvh keppson

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste uppenbarligen vara lukrativ verksamhet eftersom de här historierna upprepar sig gång på gång.

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...