Jump to content
IGNORERAD

Hej alla!


pikelocator

Recommended Posts

Jag har rest massor i Thailand och jag är förmodligen som ni andra, helt såld på landet.

När jag var inne och tittade på medlemskartan såg jag att det är jättemånga som håller till i framförallt östra Thailand. Hur kommer detta sig? Är det kanske så att era respektive kommer därifrån?

Själv gillar jag havet men sen å andra sidan har jag inga direkta band till landet som många andra har.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag har rest massor i Thailand och jag är förmodligen som ni andra, helt såld på landet.

När jag var inne och tittade på medlemskartan såg jag att det är jättemånga som håller till i framförallt östra Thailand. Hur kommer detta sig? Är det kanske så att era respektive kommer därifrån?

Själv gillar jag havet men sen å andra sidan har jag inga direkta band till landet som många andra har.

Själv trivs jag bäst med att resa land och rike runt när jag är i Thailand men eftersom det bara går att välja en punkt på kartan så blev det vårt högkvarter, frugans hemby i provinsen Surin.

Där tillbringar vi kanske runt 30% av tiden på våra resor, resten är geografiskt väldigt spridd och svår att markera med en enda punkt.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! måste hålla med Kim efter som det finns 1 fast punkt i Thailand,Sisaket frugans hem stad så fick det bli där

jocke

Ann&Jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Quote

Hej! måste hålla med Kim efter som det finns 1 fast punkt i Thailand,Sisaket frugans hem stad så fick det bli där

jocke

Då är vi nästan grannar. Min tjej kommer från Khun Han, cirka 1tim från Sisaket. Har varit i Sisaket ett par gånger, en trevlig stad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma som kim&jocke, fast vi har basen utanför Phitsanulok, mkt praktiskt vart än vi vill åka i landet, det  man saknar är ett vettigt badställe..

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...