rolba Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 19 timmar sedan, skrev måne: Riggad No way. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 19 timmar sedan, skrev måne: Riggad Dagens riggade mätning. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Jag har fått en egen tråd, visserligen av Btt men tänk er, en egen tråd på MPR, det va inte kattskit. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Jag är glad p.g.a. att tjejen har fått UT idag. Väntetiden blev ca 8 månader. När hon/vi sökte så var den beräknade väntetiden till beslut 11-17 månader så det blev en liten överraskning att det är klart redan nu (fast jag tycker att det borde vara en egen kö hos migrationsverket som handhar infödda svenskars ansökningar som vill bosätta sig i hemlandet med sin pojkvän/flickvän. Det borde vara lite högre prio på ett Swe-Ghana eller Swe-Thai-förhållanden tycker jag än te.x ett Afghanistan-Iran dito). Hur som helst så är jag glad idag. SKÅL.🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Att jag hittat världens viktigaste konsumenttest Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 13 timmar sedan, skrev Enis: Att jag hittat världens viktigaste konsumenttest Enis Lindvalls chark som gör båda men de har nog olika recept. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Idag är jag glad för att vi har sommarväder - i mitten av oktober. Najs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 14, 2018 Dela Inlagd Oktober 14, 2018 För att jag lämnar denna bastu (Dominikanska) samt gett NSA och Homeland ett huvudbry med jävligt dålig svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 15, 2018 Dela Inlagd Oktober 15, 2018 Man är glad för att Sverige idag inte har krig! Man är glad att hela Norden inte har krig för ryssen har annat å tänka på! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 Idag är jag glad för att jag blivit morfar för första gången. Runt midnatt Svensk tid föddes denna lilla knodd i Brisbane, Australien! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 6 minuter sedan, skrev Stefan: Idag är jag glad för att jag blivit morfar för första gången. Runt midnatt Svensk tid föddes denna lilla knodd i Brisbane, Australien! //S Grattis, antar att du redan har bokat biljetter. 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Grattis, antar att du redan har bokat biljetter. 😀 ja, men bara halvvägs, typ! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Same same .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Just nu på altan i skuggan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Idag är jag glad att jag köpte denna till stugan i höstas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 I sommar skall jag bygga ut huset (igen....) Jag beställde därför några fönster häromdagen. Idag kom det ett paket med posten. En present - tack för det Skånska Byggvaror! Sedan kom det några filurer på tomten idag. De drog fram fiber till huset och monterade en box på fasaden. Härligt! Snart har jag 1000 mbit istället för 5 mbit...... Blev till att fira med fika i skogen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 Man får vara glad över det lilla. Hittade Biltemakörv hos Grosshandlarn till superpris 😁 De hade även grill och ost/bacon korvarna också 👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Man får vara glad över det lilla. Hittade Biltemakörv hos Grosshandlarn till superpris 😁 De hade även grill och ost/bacon korvarna också 👍 Ordinarie pris blir väl dyrare än hos Biltema om jag räknar rätt. Och då ingår ju bröd, senap och ketchup när man besöker templet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev rolba: Ordinarie pris blir väl dyrare än hos Biltema om jag räknar rätt. Och då ingår ju bröd, senap och ketchup när man besöker templet. Spar ju in bensinpengarna 😀 Dessutom är det coronatider, då får man äta hemma Ändrades Mars 19, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 On 2019-02-20 at 18:10, skrev Stefan: ja, men bara halvvägs, typ! Gubbe har du nånsin kommit mera än halvvägs, enl din fru Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 25 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hittade Biltemakörv hos Grosshandlarn till superpris 😁 Och jag slåss återigen med dilemmat - Biltema torkare eller annat......?!?!? 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 12 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Och jag slåss återigen med dilemmat - Biltema torkare eller annat......?!?!? 😀 Har längden betydelse? Kanske för "rear" 😎😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 Inte köpte handsprit av en random telefonförsäljare med knappa svenska språkkunskaper. Kan sätta mina kalsonger på att det var stulet eller något annat fuffens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 23, 2020 Dela Inlagd Mars 23, 2020 On 2020-03-19 at 17:12, skrev Naam kaeng: Och jag slåss återigen med dilemmat - Biltema torkare eller annat......?!?!? 😀 Jag föredrar helt klart något annat när det gäller torkade. Har kört men annat i många år men provade ett par Biltema och vart väl inte jätte imponerad. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buzzen Buz Inlagd Mars 23, 2020 Dela Inlagd Mars 23, 2020 .. för att jag har det så jävla bra. Tittut och skål på er alla. Ser att MPR är sig likt. Härligt! Ha det så bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu