Jump to content
IGNORED

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

• Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• måne

155

• andrejsdenruskige

102

• Kenneth4618

100

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vill bara skryta lite över favoritdottern med hennes inlägg på FB..      Har snart varit hemma i Sverige i två veckor och börjar så sakteliga känna mig som en människa igen.  Tredje å

Idag är det 25år sedan jag slutade med alkohol och andra sinnespåverkande medel. Det är jag mkt glad för. Det var inte lätt i början men nu är livet klart mkt trevligare att leva.  

Fick just reda på att jag ska bli morfar till en liten Stefan JR, eller en Sefany, nu blir det bara mellanlandningar i Thailand, då min dotter sedan många år bor i Australien!

Posted Images

andrejsdenruskige

Glad är bara förnamnet, det var nu ca 15 år sedan jag loggade in på maipenrai senast o h mitt konto fanns fortfarande kvar  [emoji846]

Min resa från då till nu är som hämtat ur en saga och en thriller på samma gång[emoji50] Bitar av ett fantastiskt liv i Sverige och Thailand med besök i thailändsk domstol, ”utblottad ekonomiskt” samt ständigt kär, för att till slut lyckas i livet och nå målet de flesta drömmer om [emoji256][emoji846]

Att göra rätt för och sig ge av sig själv och aldrig ge upp är nyckeln till min framgång, därför är jag glad idag och imorgon [emoji18]

Vid tillfälle och rätta trådar delar jag g938D7E40-7662-49B9-B1F1-C93551BFF891.jpeg.b97ea649e770d3b6725417ae7ec9fe7d.jpegärna med mig med bitar av mina 30 år i Thailand  

Trevlig och glad vecka från luckyPär  [emoji2]

Herregud. Det där lät spännande

Dags för en egen tråd?!?
  • Ge karma 2
Peolito

Att jag bokat lunch till detta på Djuret den 19/10. Fast polaren hoppade av då han ska stänga landet. Vinpaketet tillkommer om man vill dricka vin till. Brukar ligga på samma peng.

Den Italienska Slaktarlunchen.

Den 19:e oktober är det dags för den första fredagslånglunchen för säsongen på Djuret. Namnet på den första unnoiselunchen för säsongen är Den Italienska Slaktarlunchen. Det blir med andra ord hängmörade kossor på både korsen och tvären där mycket är rått och resten nästan rått och liksom bara så där lagom och varsamt kysst av träkolsgrillen. Vi petar till lite lagom mängd svart tryffel, citron, Parmigiano-Reggiano, syrade grönsaker, Fagioli Toscano och andra saker som lirar värsta Paulo Rossi med kossan. Själen i den här lunchen är genuint italiensk men de hängmörade kossorna som landar i kvarteret har finaste svenska påbrå från Rafna i Ramsele. Givetvis laddar vi på med köttkompatibel, toskansk vinadel till denna premiärlunch och matspjälkande kaffe och grappa finns det naturligtvis i överflöd. Varmt välkommen på Den Italienska Slaktarlunchen som blir din för patetiska 395 pixinatos. 

• Ge karma 7
Tallviking
3 timmar sedan, skrev LuckyPär:

Glad är bara förnamnet, det var nu ca 15 år sedan jag loggade in på maipenrai senast o h mitt konto fanns fortfarande kvar  🙂

Min resa från då till nu är som hämtat ur en saga och en thriller på samma gång😮 Bitar av ett fantastiskt liv i Sverige och Thailand med besök i thailändsk domstol, ”utblottad ekonomiskt” samt ständigt kär, för att till slut lyckas i livet och nå målet de flesta drömmer om 🍀🙂

Att göra rätt för och sig ge av sig själv och aldrig ge upp är nyckeln till min framgång, därför är jag glad idag och imorgon 😌

Vid tillfälle och rätta trådar delar jag g938D7E40-7662-49B9-B1F1-C93551BFF891.jpeg.b97ea649e770d3b6725417ae7ec9fe7d.jpegärna med mig med bitar av mina 30 år i Thailand  

Trevlig och glad vecka från luckyPär  😃

MPR startade väl 2008 ?

• Ge karma 2

Being nice is overrated - Garfield

Enis
1 timme sedan, skrev Tallviking:

MPR startade väl 2008 ?

tja ... thaitime vettu

/Enis

• Ge karma 1

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Enis
5 timmar sedan, skrev LuckyPär:

Glad är bara förnamnet, det var nu ca 15 år sedan jag loggade in på maipenrai senast o h mitt konto fanns fortfarande kvar  🙂

Min resa från då till nu är som hämtat ur en saga och en thriller på samma gång😮 Bitar av ett fantastiskt liv i Sverige och Thailand med besök i thailändsk domstol, ”utblottad ekonomiskt” samt ständigt kär, för att till slut lyckas i livet och nå målet de flesta drömmer om 🍀🙂

Att göra rätt för och sig ge av sig själv och aldrig ge upp är nyckeln till min framgång, därför är jag glad idag och imorgon 😌

Trevlig och glad vecka från luckyPär  😃

Låter som vi kommer ha en mycket intressant tråd framför os i https://www.maipenrai.se/forum/forum/52-bild-och-reseberättelser/

Finns fortfarande liv och hopp för MPR...

/Enis

• Ge karma 2

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

måne
3 timmar sedan, skrev rolba:

Dagens hälsokontroll utföll till full belåtenhet.

Leo och Changmedicinering verkar vara modellen.

IMG_20181005_105052.thumb.jpg.ae5c77ffd01ed5165ce6e8d258cab32c.jpg

Riggad

• Ge karma 2
  • Haha 4

Måne

sweeex

Min sängsom inte är helt tom,, Inte för att de skulle gjort så mkt, Hitta ten ny lokalstore som levererar dygnet runt, nu ska vi till stranden å slappa[emoji56][emoji12][emoji95]

Skickat från min iPhone med Tapatalk

• Ge karma 1

Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan !

Fredman
13 timmar sedan, skrev Enis:

Att jag hittat världens viktigaste konsumenttest

Enis

Lindvalls chark som gör båda men de har nog olika recept.

• Ge karma 2

"Jag tror att höjd- och lågpunkterna är de viktiga. Allt annat är bara... någonstans mittemellan."

audirs2

Man är glad för att Sverige idag inte har krig! Man är glad att hela Norden inte har krig för ryssen har annat å tänka på!

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

• 4 months later...
HuaHindinnge
6 minuter sedan, skrev Stefan:

Idag är jag glad för att jag blivit morfar för första gången.

Runt midnatt Svensk tid föddes denna lilla knodd i Brisbane, Australien!

plutten2.jpg.930688257236b70902382b8d27897581.jpgplutten.thumb.jpg.2f192c93c384dda53585c1dbb757a699.jpg

//S

Grattis, antar att du redan har bokat biljetter. 😀

• Ge karma 1