Jump to content
IGNORED

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Jag e glad för att jag e ledig i 4,5dagar tack vare att jag e anställd hos en sjysst.

Men det e faan att se fram mot vinterhelvetet som kommer fortare än man säger sommar...

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Ja är alltid glad :36: om bara Bobbi inte retar mig.Nä det va en taskspark han har vart lugn på sissta tiden

• Ge karma 1

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Idag är jag glad för att jag sitter där jag sitter.

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk

Å va e du nånstans då :_russian:

• Ge karma 1

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Säffle. Å tar en kopp kaffe

:rotfl: Ja den va bra :thumbsup: men va lamaien e just nu vette fan ,brukar ju få info på jobbet men snubben är frånvarande just nu <_<

• Ge karma 1

:rotfl: Ja den va bra :thumbsup: men va lamaien e just nu vette fan ,brukar ju få info på jobbet men snubben är frånvarande just nu <_<

ja ni Göttlabörgare har för mycké pengar å fritid :crazy:

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Han ligger kanske lite lågt när han vet att det finns läckor, som i sin tur kvittrar rätt friskt.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Guest Lappen

Jag är glad för att jag började supa efter tjafset i I love Apple tråden och lyckdaes hålla mig på en hyffsad nivå ;)

Nu ska jag äta lite thaislafs som Sam sip sam uttrycker det ;)

Jag är glad för att jag började supa efter tjafset i I love Apple tråden och lyckdaes hålla mig på en hyffsad nivå

Nu ska jag äta lite thaislafs som Sam sip sam uttrycker det

Varken tjafs eller slafs idag skål

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Jag är aldrig glad, jag är sur å bitter gammal gubbe å blir mer sur å bitter ju äldre jag blir

Försök inte surgubbe, tänk dej en sommarnatt i Dalarna, ensam i en Challanger hemi cab.

Hehe, sköt om dej gubben

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Guest Lappen

Varken tjafs eller slafs idag skål

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Idag är en toppen dag med vänner som bjuder på grillat och brännvin :)

Sen när man kommer hem har man en underbar thaikvinna som bjuder thaislafs och varm kropp ;)

Ps. Tack för stavnings kontroll :)

Guest Lappen

Försök inte surgubbe, tänk dej en sommarnatt i Dalarna, ensam i en Challanger hemi cab.

Hehe, sköt om dej gubben

Oj oj denna låt har mycket gamla minnen som för mina ögon att tåras :ledsen:

Idag leder UdonFC fortfarande sin serie, sånt glädjer en gammal Gnagare nu när SkAIK blev för svårt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Guest Oregistrerad knasen

Finns då fan inget att va glad över kl 05:40 en påskdag med panikångest och huvudvärk.. Jo förresten, har ett underbart minne från gårdagen om hur en farsot stoppades i direktsändning :)