Jump to content
IGNORED

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

VA fan, sluta trackasera, annars blir det spö...stoppa upp ditt spamfilter där det hör hemma, APRIL APRIL

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Guest Oregistrerad knasen

För att jag varit medlem i ett år nu idag och inte fått en endaste varning :P Dock blir man ju lite fundersam hur fan jag lyckats skriva över 3000 inlägg på ett år, dags att skaffa sig ett liv :rotfl:

Det är måndag och en massa människor går till jobbet och ojar sig för att det är det, måndag alltså!

Jag går till kylen och tar en Chang!

• Fint 2

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

AIK

:thumbsup: :thumbsup:

När jag var ung, var jag "gnagare" in i själen..mina idoler var lill garvis carlsson lennart backman Arne lundqvist kurre hamrin Tord grip å dom andra grabbarna.villken lycka att få se grabbarna på Råsunda lira...Vi apploderade

artigt även när gästande lag gjorde mål...Man käkade en kokt med bröd i halvlek...Härliga tider som gjorde mig glad..

Jag är glad idag också, men av helt andra skäl...Någon lycka över svensk fotboll känner jag däremot inte längre...

:14: När man är en glad pensionär!!!!!!!

mvh pensionaren

• Fint 1

AIK

:thumbsup: :thumbsup:

När jag var ung, var jag "gnagare" in i själen..mina idoler var lill garvis carlsson lennart backman Arne lundqvist kurre hamrin Tord grip å dom andra grabbarna.villken lycka att få se grabbarna på Råsunda lira...Vi apploderade

artigt även när gästande lag gjorde mål...Man käkade en kokt med bröd i halvlek...Härliga tider som gjorde mig glad..

Jag är glad idag också, men av helt andra skäl...Någon lycka över svensk fotboll känner jag däremot inte längre...

:14: När man är en glad pensionär!!!!!!!

mvh pensionaren

Jag är glad för att det finns en frostig Chang på mitt skrivbord nu thai time 21,44,,,,, nu börjar det bli varmt i Thailand,,, det enda som hjäper är kalla öl,,,

• Fint 1

...Att alla är så snälla mot en idag på jobbet när man är sliten och ömklig. :)

Dricka bärs på en vardag är kul och dagen efter alltid lika jobbig men inte fan lär man sig. :crazy:

• Fint 1

Fotbollen äntligen börjat så jag slipper eländet med DIF katastrof-år i hockeyn.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

..för att jag har en halv arbetsdag imorrn sen drar jag till LOS på fredag :wink:

...Och jag jobbar från 07:00 till 17:00 men med dubbel övertid efter 13:00 sen drar jag till LOS på Lördag. :D

...Och jag jobbar från 07:00 till 17:00 men med dubbel övertid efter 13:00 sen drar jag till LOS på Lördag. :D

Härligt! Den goa känslan...

• Fint 1

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Idag var jag glad att få åka hem en dag tidigare från jobbet,det är röddag i Norge imorgon,Och imorgon åker handpenningen in på ett hus jag fick till ett jäkligt bra pris,dessutom ska jag på ett möte och prata om nått som jag gått och funderat över i flera år utan att våga ta steget,men nu kanske det blir av och en liten dröm kan gå i uppfyllelse,eller iaf ett försök till att få den att göra det .Vi får väl se vd som händer :)

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

..för att jag har en halv arbetsdag imorrn sen drar jag till LOS på fredag :wink:

För att min dag är gjord och jag sitter på TG951 24 timmar från nu ;D

//Peo

Gnällsmurfen gnäller igen!