Jump to content

Dagens "Nigeria brev"

MaiChai

Recommended Posts

SMS från SAS.

Pilotstrejken är äntligen slut. 

Vi vill kompensera våra kunder för alla problem som uppstod under strejken.

Därför får du ett erbjudande.

Du får flyga var du vill för endast 19 kronor.

Klicka på länken nedan förr att ta del av ditt erbjudande som gäller endast 24 timmar.

Bla bla bla..... 

Har för fan ingen semester nu.🤯🤯🤯

• Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• audirs2

49

• MaiChai

22

• Tack och Hej

20

• Kenneth4618

17

Top Posters In This Topic

Popular Posts

555       http://www.sundsvallsbladet.se/?p=7773  

Alla 08 nr ska man klicka bort

Samma här. Ramlade in på telefonen igår;   Sumner, ditt paket stoppades på Clichy-Sous-Bois Paketterminal på grund av obetalda fraktkostnader. Klicka här........   Avsändare; Paket

Posted Images

samet
42 minuter sedan, skrev JJC:

SMS från SAS.

Pilotstrejken är äntligen slut. 

Vi vill kompensera våra kunder för alla problem som uppstod under strejken.

Därför får du ett erbjudande.

Du får flyga var du vill för endast 19 kronor.

Klicka på länken nedan förr att ta del av ditt erbjudande som gäller endast 24 timmar.

Bla bla bla..... 

Har för fan ingen semester nu.🤯🤯🤯

Varit ganska många fejkmail och sms i efterdyningarna av strejken. Både SAS själva och en del media har varnat för detta och att man skall vara uppmärksam på det så man inte lämnar yt sina kortuppgifter. 

• 2 weeks later...
Thure

Detta erbjudande ligger hos mig, kom idag, men då jag inte vet vad jag skall göra med dessa pengar så överlåter jag till den intresserade att skicka mig PM så vidarebefordrar jag mailet... 

:ironi:

//Thure

Hi Dearest one,

My Name is Major Lisa Jaster. I hope all is well with you? I am a soldier working as a United Nations peacekeeping troop in Libya, on a war against terrorism.

I want you to know that we are being attacked by insurgents everyday and car bombs,During one of our mission we came across a safe box that contain huge amount of money that belongs to the revolutionaries which I believe was money meant for buying weapons and ammunition, and it was agreed by all the army officers present,that the money will be shared among us. out of the total fund my share was $ 2,200,000.00 (Two Million Two Hundred Thousand United States Dollars) And Since I am still working for the government, I can not keep or send this money to America for the time being because I do not have any trustworthy person to act as my next of kin. Therefore, I just want you to receive it in your country.Honestly, if I fail to move this money soonest before I leave this country i can't move it again. So I am seeking your assistance to evacuate my share of the money out of (uba bank of Senegal) to your own country for you to keep it safe on my behalf you have to assure me that you are going to collect the money from the bank.

It's clear to me that you might be aware of this proposal, but i want to let you know that i have to talk with a lawyer in Senegal, to help me on my behalf. with a lawyer in Senegal and i pay him for him to handle it, The money was transferred from (Aman Bank of Libya) to the Bank of Senegal from Libya for security purpose, the transfer I have to make sure you have the right amount of money, while the rest of the balance in your country. one passionate appeal I do not want a third party on this Transaction.

Please try to keep this information secret if you want it. I believe that you will not betray my trust, nor will you, thwart, my dream, though you may wonder. in receiving and investing this fund.

Note: I do not know how long we are going to stay here and I have lost my life because of the I, will be coming over to your home country. I hope my explanation is very clear, but if you want further clarification, just let me know and i will explain further, of radio communication and email communication.

conclusively, i wish you could send me a reply directly to this proposal, your urgent reply will be highly appreciated. Please contact to my private Email for more details. I'm waiting to receive your acceptable reply as soon as you read this letter.

Thanks.
Major Lisa Jaster

• Ge karma 1
  • Fint 2
  • Haha 5

The future is tomorrow, be sure to be there...

audirs2
2 timmar sedan, skrev Thure:

Detta erbjudande ligger hos mig, kom idag, men då jag inte vet vad jag skall göra med dessa pengar så överlåter jag till den intresserade att skicka mig PM så vidarebefordrar jag mailet... 

:ironi:

//Thure

Hi Dearest one,

My Name is Major Lisa Jaster. I hope all is well with you? I am a soldier working as a United Nations peacekeeping troop in Libya, on a war against terrorism.

I want you to know that we are being attacked by insurgents everyday and car bombs,During one of our mission we came across a safe box that contain huge amount of money that belongs to the revolutionaries which I believe was money meant for buying weapons and ammunition, and it was agreed by all the army officers present,that the money will be shared among us. out of the total fund my share was $ 2,200,000.00 (Two Million Two Hundred Thousand United States Dollars) And Since I am still working for the government, I can not keep or send this money to America for the time being because I do not have any trustworthy person to act as my next of kin. Therefore, I just want you to receive it in your country.Honestly, if I fail to move this money soonest before I leave this country i can't move it again. So I am seeking your assistance to evacuate my share of the money out of (uba bank of Senegal) to your own country for you to keep it safe on my behalf you have to assure me that you are going to collect the money from the bank.

It's clear to me that you might be aware of this proposal, but i want to let you know that i have to talk with a lawyer in Senegal, to help me on my behalf. with a lawyer in Senegal and i pay him for him to handle it, The money was transferred from (Aman Bank of Libya) to the Bank of Senegal from Libya for security purpose, the transfer I have to make sure you have the right amount of money, while the rest of the balance in your country. one passionate appeal I do not want a third party on this Transaction.

Please try to keep this information secret if you want it. I believe that you will not betray my trust, nor will you, thwart, my dream, though you may wonder. in receiving and investing this fund.

Note: I do not know how long we are going to stay here and I have lost my life because of the I, will be coming over to your home country. I hope my explanation is very clear, but if you want further clarification, just let me know and i will explain further, of radio communication and email communication.

conclusively, i wish you could send me a reply directly to this proposal, your urgent reply will be highly appreciated. Please contact to my private Email for more details. I'm waiting to receive your acceptable reply as soon as you read this letter.

Thanks.
Major Lisa Jaster

Ja men kör, att bli rik kan inte va så svårt? Hälsar Fk i Hmv Lindroos!😎

• Haha 1

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

• 1 month later...
audirs2

Får ni åxå Telia kundundersökning när ni klickar på karma  appen? Kommer från telia Eu och vill göra en kundundersökning! Nästa gång man klickar på appen då omdirigerar virusprogammet tillbaks till MPR! 

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

• 1 month later...
audirs2

Jävla " Freedåmfajjnans" ringer hela tiden! Trött på dom!

65Selander

Fick på jobbmobilen nyss, har visst ett paket att hämta från Frankrike, kan det vara franska vitlöksostar 😉 

scam.png

• Ge karma 1
  • Haha 6
  • 4 weeks later...
audirs2
1 timme sedan, skrev Fantomen:

Den här trillade in häromdagen hehe.

Man kanske skulle ta ett lån på 50 USD-millar och gå upp i rök? :whistle:

image.png.29cd48a87d83ed85ac7252667f458763.png

Finns Kina banker i USA, ja under cower då, dom ser ut som amerikanska men det är kineser bakom som lånar ut hiskeliga summor med money, och sedan när man inte kan betala så,,,,good bye!El muerte!

Captain Morgan

Se upp med Demographic surveys per telefon.
En kurvig röst ställer först en radda frågor och på slutet vill hon ödmjukt befria dig från ditt surt förvärvade kapital.

• Ge karma 1
  • Haha 3
65Selander
1 timme sedan, skrev Captain Morgan:

Se upp med Demographic surveys per telefon.
En kurvig röst ställer först en radda frågor och på slutet vill hon ödmjukt befria dig från ditt surt förvärvade kapital.

I regel svara aldrig på okända nummer, är det någon som vill er något så lämnar de meddelande eller ringer upp på momangen.
De flesta har en sk call robot som automatslår nummer tills någon svarar.

• Ge karma 2
On 2019-08-02 at 13:45, skrev 65Selander:

Fick på jobbmobilen nyss, har visst ett paket att hämta från Frankrike, kan det vara franska vitlöksostar 😉 

scam.png

Fick också ett sådant.Dom skrev att mitt paket blivit stoppat pga utebliven betalning på 45 kr.Vilket jävla paket?har inte beställt något haha.

Edited by B747
  • Haha 2

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

• 2 months later...
Naam kaeng

Kanske har det redan nämnts men.....

Det finns en företeelse som kallas "Scam baiting".

Det går ut på att man låtsas vara intresserad (trots att man vet att det är lurendrejeri) bara för att ställa frågor och krångla för att uppta maximalt med tid för banditerna. Sedan när man är klar publicerar man allt som man fått fram på sidor på nätet.

Där kan man själv gå in om man får ett "Nigeriabrev" och söka efter personen som författat brevet. Mycket skojig läsning emellanåt!

Exempel på sida:

https://www.419eater.com

https://www.419eater.com/html/links.htm

• Fint 4
  • 5 months later...
C-dude

Jag har helt plötsligt blivit miljonär,, 

454EBD08-96AF-466E-9935-B77BDBEABEDF.thumb.png.2f729cff0fdb53972bbffaae7f23036a.png

C;D

• Fint 2
  • Haha 7

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Jed

Mitt svar, med tanke på att jag inte har FB eller kontaktlistan från telefonen i datorn. För att inte tala om att jag ingen webbkamera har på min stationära dator, det är den jag använder hemma.

Could you please forward the Movies just to females in my FB contactlist? Then they will see how lonely i am and will problebly give me a helping hand for free 😃 ?

Skickades från E-post för Windows 10

Från: Katy Lucretius
Skickat: den 14 april 2020 15:12
Till:
Ämne: jesdot69 : arne12

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐧𝐞𝟏𝟐, 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐫𝐞𝐪𝐮𝐢𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐨𝐭𝐚𝐥 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐫𝐬, 𝐨𝐫 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐬𝐡𝐚𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐬𝐩𝐚𝐧.

𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨, 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐦𝐞. 𝐇𝐨𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐜𝐞𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮. 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐧𝐭𝐢𝐫𝐞 𝐟𝐛 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐥𝐢𝐬𝐭, 𝐦𝐨𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭𝐬 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐠𝐢𝐭𝐚𝐥 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐲 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐮𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝟏𝟐𝟑 𝐝𝐚𝐲𝐬.

𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐧𝐜𝐥𝐮𝐝𝐞𝐬, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐮𝐫𝐛𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐯𝐢𝐝𝐞𝐨 𝐟𝐨𝐨𝐭𝐚𝐠𝐞, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐚𝐫𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐲 𝐈 𝐚𝐦 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐮𝐥𝐚𝐫 𝐦𝐚𝐢𝐥 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮.

𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐝𝐮𝐥𝐭 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥 𝐰𝐞𝐛 𝐬𝐢𝐭𝐞𝐬, 𝐦𝐲 𝐦𝐚𝐥𝐰𝐚𝐫𝐞 𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐮𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐲𝐬𝐭𝐞𝐦 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐬𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐞𝐲𝐞-𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐢𝐝𝐞𝐨 𝐟𝐨𝐨𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐮𝐫𝐛𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐜𝐭 𝐛𝐲 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐞𝐛 𝐜𝐚𝐦𝐞𝐫𝐚.
(
𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐭 𝐚 𝐮𝐧𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐨𝐝𝐝 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐥𝐦𝐟𝐚𝐨)

𝐈 𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐭𝐢𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐠. 𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐈 '𝐦 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐲 '𝐩𝐫𝐨𝐨𝐟' 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦𝐥𝐲 𝐭𝐨 𝟖 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰.

𝐈𝐭 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐞𝐧𝐝 𝐮𝐩 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬, 𝐜𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐫𝐬, 𝐛𝐨𝐬𝐬, 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 (𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐮𝐫𝐞! 𝐌𝐲 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐰𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦𝐥𝐲 𝐬𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐝𝐞𝐭𝐚𝐢𝐥𝐬).

𝐖𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞 𝐜𝐚𝐩𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐭? 𝐈 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭...

𝐁𝐮𝐭, 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐚𝐭𝐡.

𝐈'𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚 𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐧𝐨 𝐧𝐞𝐠𝐨𝐭𝐢𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐨𝐟𝐟𝐞𝐫.

𝐁𝐮𝐲 𝟎.𝟓 (𝐀𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 $𝟑𝟓𝟎𝟎 𝐔𝐒𝐃) 𝐛𝐢𝐭𝐜𝐨𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐰 𝐚𝐝𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬:

bc1***q2nnhwp09pe7m3r3ffdwyfs3ckdgfzv37h9t8zk
[
𝐜𝐚𝐬𝐞 𝐒𝐄𝐍𝐒𝐈𝐓𝐈𝐕𝐄 𝐜𝐨𝐩𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐢𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐦𝐨𝐯𝐞 *** 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐢𝐭]

(
𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰, 𝐠𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐩𝐮𝐫𝐜𝐡𝐚𝐬𝐞 𝐛𝐢𝐭𝐜𝐨𝐢𝐧. 𝐃𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐦𝐲 𝐯𝐚𝐥𝐮𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞)

𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐮𝐥𝐚𝐫 '𝐝𝐨𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧' (𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭?). 𝐈𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐩𝐩𝐞𝐚𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐠𝐨𝐨𝐝 . 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐧𝐨 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐦𝐬𝐭𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧. 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐫𝐢𝐝 𝐨𝐟 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐜𝐞𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮. 𝐘𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐜𝐞𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐝𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐝𝐚𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞𝐬𝐭𝐲𝐥𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐧𝐨 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬.

𝐘𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝟐𝟒 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐬𝐨. 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐞 𝐦𝐚𝐢𝐥. 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞 𝐜𝐨𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐟𝐲 𝐦𝐞 𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐢𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐭 𝐬𝐦𝐚𝐫𝐭.

• Haha 6
audirs2
3 minuter sedan, skrev Jed:

Mitt svar, med tanke på att jag inte har FB eller kontaktlistan från telefonen i datorn. För att inte tala om att jag ingen webbkamera har på min stationära dator, det är den jag använder hemma.

Could you please forward the Movies just to females in my FB contactlist? Then they will see how lonely i am and will problebly give me a helping hand for free 😃 ?

Till:

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐧𝐞𝟏𝟐, 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐫𝐞𝐪𝐮𝐢𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐨𝐭𝐚𝐥 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐫𝐬, 𝐨𝐫 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐬𝐡𝐚𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐬𝐩𝐚𝐧.

𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨, 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐦𝐞. 𝐇𝐨𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐜𝐞𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮. 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐧𝐭𝐢𝐫𝐞 𝐟𝐛 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐥𝐢𝐬𝐭, 𝐦𝐨𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭𝐬 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐠𝐢𝐭𝐚𝐥 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐲 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐮𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝟏𝟐𝟑 𝐝𝐚𝐲𝐬.

𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐧𝐜𝐥𝐮𝐝𝐞𝐬, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐮𝐫𝐛𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐯𝐢𝐝𝐞𝐨 𝐟𝐨𝐨𝐭𝐚𝐠𝐞, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐚𝐫𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐲 𝐈 𝐚𝐦 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐮𝐥𝐚𝐫 𝐦𝐚𝐢𝐥 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮.

𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐝𝐮𝐥𝐭 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥 𝐰𝐞𝐛 𝐬𝐢𝐭𝐞𝐬, 𝐦𝐲 𝐦𝐚𝐥𝐰𝐚𝐫𝐞 𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐮𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐲𝐬𝐭𝐞𝐦 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐬𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐞𝐲𝐞-𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐢𝐝𝐞𝐨 𝐟𝐨𝐨𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐮𝐫𝐛𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐜𝐭 𝐛𝐲 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐞𝐛 𝐜𝐚𝐦𝐞𝐫𝐚.
(

𝐈 𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐭𝐢𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐠. 𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐈 '𝐦 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐲 '𝐩𝐫𝐨𝐨𝐟' 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦𝐥𝐲 𝐭𝐨 𝟖 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰.

𝐈𝐭 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐞𝐧𝐝 𝐮𝐩 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬, 𝐜𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐫𝐬, 𝐛𝐨𝐬𝐬, 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 (𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐮𝐫𝐞! 𝐌𝐲 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐰𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦𝐥𝐲 𝐬𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐝𝐞𝐭𝐚𝐢𝐥𝐬).

𝐖𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞 𝐜𝐚𝐩𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐭? 𝐈 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭...

[

(
𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰, 𝐠𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐩𝐮𝐫𝐜𝐡𝐚𝐬𝐞 𝐛𝐢𝐭𝐜𝐨𝐢𝐧. 𝐃𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐦𝐲 𝐯𝐚𝐥𝐮𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞)

𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐮𝐥𝐚𝐫 '𝐝𝐨𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧' (𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭?). 𝐈𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐩𝐩𝐞𝐚𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐠𝐨𝐨𝐝 . 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐧𝐨 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐦𝐬𝐭𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧. 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐫𝐢𝐝 𝐨𝐟 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐜𝐞𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮. 𝐘𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐜𝐞𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐝𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐝𝐚𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞𝐬𝐭𝐲𝐥𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐧𝐨 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬.

𝐘𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝟐𝟒 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐬𝐨. 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐞 𝐦𝐚𝐢𝐥. 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞 𝐜𝐨𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐟𝐲 𝐦𝐞 𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐢𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐭 𝐬𝐦𝐚𝐫𝐭.

Har åxå fått såna där roliga mail! Junk! Crap! Shit!

• Fint 1

Tekkor

Jag får minsann inga miljoner :(

Men har missat en del samtal från

+593 98 574-8645 Ecuador

+213 5 50200340 Algeriet

+213 5 52131168 Algeriet

+238  927 4605   Kap Verde

Man kanske har gått miste om nått arv, äsch.... :(

Hoppas ni andra haft bättre tur och är rika nu....

• Fint 1
  • Tråkigt 1
  • Haha 5
  • 1 month later...
Naam kaeng
On 2019-08-02 at 13:45, skrev 65Selander:

scam.png

On 2019-09-03 at 16:49, skrev B747:

Fick också ett sådant.Dom skrev att mitt paket blivit stoppat pga utebliven betalning på 45 kr.Vilket jävla paket?har inte beställt något haha.

Samma här. Ramlade in på telefonen igår;

Sumner, ditt paket stoppades på Clichy-Sous-Bois Paketterminal på grund av obetalda fraktkostnader. Klicka här........

Avsändare; Paket

Tydligen så ligger Clichy-Sous-Bois i utkanten av Paris. Får hoppas det är vitlöksostar för grodlår är jag inte förtjust i.

• Ge karma 3
  • Ojojoj 1
  • Fint 1
  • Haha 4
Tommy
On 2020-05-07 at 12:53, skrev Jed:

Till:

(

[

(

Min 75-åriga faster fick nåt liknande, hon la ut det på facebook som varning!

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

rolba

Jag fick ett mail i förra veckan från Postnord Danmark. 

Innehöll en länk att klicka på. Tog naturligtvis bort det snabbt som ögat. 

I måndags låg det ett paket från Danmark i brevlådan. Hepp. 

• Haha 8
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Bibben

Har lite ångest då jag inte vet exakt vilket riktning jag ska ange, vet ju inte var de är nånstans med min telefonvinst.

Väst?

1971947757_Telefonriktning.thumb.JPG.71f534e5ede5ff36ee938464acf3a519.JPG

• Ge karma 1
  • Haha 6

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!