Jump to content
MaiChai

Dagens "Nigeria brev"

Recommended Posts

MaiChai

Tänkte först posta denna i tråden om telefonbedragare men så insåg jag ju att det bara var en variant på de ökända "Nigeria breven" så jag tänkte vi kunde ha en tråd där vi postar lite av vad som landar i våra inboxar?

Fick det här idag, från Japan så det är nog seriöst... Fast bara 40% av 21,5 miljoner känns lite snålt!

"Good day Friend, I am Mr. Naoki Takahashi, Business Relations Manager for Sumitomo Mitsui Financial Group in Japan. I would respectfully request that you keep the content of this mail confidential and respect the integrity of information I give you. I contact you independently and no one is aware of this communication. I contact you with regard to the estate of a deceased client who is from your country and has an investment placed under our bank management. Since the earthquake and Tsunami, our bank has seen a lot of foreign investors move their investments to other part of Asia and Middle East (China, Hong Kong and Dubai mostly). As part of the ongoing financial reforms in Japan, we have engaged in audit and review of accounts of investors and this has mandated my bank to inquire about owners of inactive investment accounts. I happen to be in charge of a client whose inquiries have showed that he died with his family in the recent earthquake disaster. My client made an investment of $16.2 million United States dollars with the private banking division of our bank in 2002 and has since made profit on interest. With the recent financial crisis following the disaster, his portfolio is decreasing and is now $21.5 million USD, which will be reverted into government purse if no relative comes forward to claim the fund. He has no next of kin and the reason I am writing you is to propose that you stand as his next of kin. I propose that since I have exclusive access to this file, you will be made the beneficiary of these funds by proper legal process and your name put on file in the bank. Upon applying for the fund, my bank shall contact you to make payment of the money into any account you shall nominate or provide for the money to be sent to you. This transaction shall be done legally and 100% risk free and the money transferred into your account within 10 working days. I know this might be a bit heavy for you but please trust me on this. For all your trouble I propose to give you 40%. In the banking circle this happens every time. Nobody will get hurt; this is a lifetime opportunity for us. I hold the KEY to these funds, and decide to do this before new and stricter financial laws are put by the Japanese government. Please, I am a man with a wife and children. I send you this mail not without measure of fear as to the consequences, but I know within me that nothing ventured is nothing gained and that success and riches never come easy or on a platter of gold. This is the one truth I have learned from my private banking clients. Do not betray my confidence. If we can be of one accord, we should act swiftly on this. I would want us to keep communication for now strictly by above Email, Fax or Telephone.(Naokitakahashi65@yahoo.jp) I await your response Regards, Naoki Takahashi Naokitakahashi65@yahoo.jp"

audirs2

Skicka han ett mail där du vill se hans anskite och fru med barn!

burrabus

Ja se pengar ja se pengar ställer till problem för både fattig och rik :police:

• Ge karma 1

Bananen

Här har ni ett nigeriabrev som är ganska underhållande att läsa, då mottagaren driver med avsändaren.

Ingen lars svartenbrant :thumbsup:

https://www.flashback.org/t1203493

• Fint 1

Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า

Dear Sir / Madam.

Mitt namn är pastor Aloysius Lante, General övervakare av livets bröd Mission Church of Christ (BLMCC) och även en praktiserande fastighet advokat till yrket. Jag fick din kontakt från din lokala katalog under min intensiv sökande efter en respektabel och Gud fruktar personen att hjälpa mig göra anspråk på en insättning värt US $ 8,7 miljoner (åtta miljoner sjuhundra tusen enad stat dollar bara) som tillhör sent aposteln Brandon min avlidne klient.

Min sena klient var en 73 år gammal amerikansk katolsk präst skrev till Ghana under 1970-talet på en missionär uppdrag, han levde sitt återstående liv här i Ghana och ägde en NGO (Non Governmental Organization) som får ekonomiskt bistånd (Grant) från FN: s . Jag träffade den katolska prästen under en av mina evangeliska kampanj, att veta mitt yrke och ställning i Guds fält, erbjöd han mig en hand bestående vänskap och skyldighet mig uppgiften att vara hans personliga och egendom advokat (advokat) sedan 1996

Tyvärr dog han av astmatiska Attack 2007 och ingen någonsin kom fram att hävda sina fonder och fastigheter. De landade fastigheter har sedan doneras till välgörenhet när han uppdrag mig att göra så för en kontinuitet i hans bidrag i Guds vingård. Han deponeras också i en bank här summan av US $ 8,7 miljoner som han har för avsikt att donera till välgörenhet hem som han har gjort under livet.

Styrelsen i banken har gett mig ett meddelande som sin personliga advokat som mina sena kunders intäkter är över förfaller till skada och de kräver hans nästa anhöriga att frigöra fonden till. Jag har försökt söka på Internet för att hitta någon av hans släktingar i utlandet, på vars grund denna fond kan betalas till utan framgång, utom du. Bröder Jag vill presentera dig som mottagare / anhöriga till min avlidne klient, vill jag försäkra er om att detta inte innebär någon risk, eftersom jag hans advokat presenterar dig som sin närmast anhöriga, kommer alla juridiska dokument i vederbörlig ordning upphandlas för säker fond anspråk. Om jag inte kommer upp med en anhörig som krävs av banken, sade fonden skulle konfiskeras och riktas mot Federal Reserve konto som ska användas själviskt och ogudaktiga.

Här är fördelningen förhållandet, du får 40% som din andel, medan jag får 50% för att upprätta ett barnhem hem som min klient ville medan resterande 10% skulle avsättas för eventuella kostnader som vi kan åsamkas vid behandling av denna transaktion.

Om du kan hjälpa mig, kontakta mig omedelbart med nödvändig information nedan:

Dina fullständiga namn:

Nationalitet:

Födelsedatum / ålder:

Kontakt Adress:

Yrke:

Mobiltelefon / faxnummer: (för snabb och enkel kommunikation)

Din brådskande insatser kommer att vara mycket förväntas och uppskattas.

Undertecknad,

Pastor Aloysius Lante

Legeringar lag Consult

Spintex väg,

Accra-Ghana

Jag tackade nej då jag redan är mångmiljonär och inte vill lura någon på pengar.

// Skalis

• Ge karma 1

audirs2

Här har ni ett nigeriabrev som är ganska underhållande att läsa, då mottagaren driver med avsändaren.

Ingen lars svartenbrant :thumbsup:

https://www.flashback.org/t1203493

FAN va jag garvade! I synnerhet han som sålde laptoppen från USA till England! :thumbsup:

Tallviking

Fick själv den här idag:

Lamborghini Automobile Company.

East Midlandsn DE1 9TA,

Jalan Pantai Baru

59800 Kuala Lumpur

Malaysia

Kära lycklig vinnare,

Styrelsen, den internationella främjande Institutionen för Lamborghini Motor, vill gratulera dig på din framgång som en av åtta (8) STAR Vinnare på mottagna Lamborghini bil i år internationella lotteriet medvetandet (IAP) som hölls måndagen 20th, 2012 Fredag ​​i Kuala Lumpur, Malaysia. Detta gör du ägare av en ny 2012-Maserati-SUV-2012, sportbil och en prissumma på $ 2,000,000.00 USD Två miljoner amerikanska statliga dollar ($ 2,000,000.00 USD)

Fordonsbeskrivning: 2012, Modell: Sport.

Urvalsprocessen gjordes genom att dra på vår datoriserade e val (CESS) från en databas med mer än en miljon e-postadresser på World Wide Web. Varje e-postadress fästes till en biljett nummer och e-post med Ticket numret är: {5647600545188} dras som vinnare bland de andra vinnarna i Stars komfort. Du har kommit en vinnare så långt du är den ursprunglige innehavaren till det e-postkonto som du har fått den vinnande anmälan brev som distribueras av David James är manager i denna stora lotteri.

Bilen levereras med en speciell lock för Lamborghini Försäkring är ett år till nästa befordran år 2015. Det kommer också med ett års garanti och fri reparationer i några Lamborghini företagets butiker eller servicestation över hela världen.

För att ta din vinst, fyll i Verifiering formuläret nedan och skicka den till Manager, William Harry vår skadeavdelning via e-post, med angivande av mottagandet av detta meddelande. Han ombads att ge stöd och underlätta den brådskande leverans av dina vinster och brådskande leverans av dina vinster och överföra pengarna till dig.

William M. Harry

E-post: lamporghini_prizeclaims@shqiptar.eu

Säg: +60162813902

KONTROLL OCH friskrivningsavtal:

DINA NAMN:

ADRESS:

LAND:

ÅLDER:

Kön:

Aktuellt land:

YRKE:

TELEFONNUMMER:

Biljettnummer:

Vinnarens E-POST:

Vänligen råder vi dig att fylla i formuläret och skicka det direkt till vår pr-ansvarig via e-post eller fax för snabb insamling av fond.

Du har varit rådgivning för att hålla alla vinster uppgifter från allmänheten, särskilt din biljett och serienummer. (Detta är viktigt eftersom ett fall av dubbla ansökningar kommer att avvisas).

Grattis än en gång och fortsätter att förlita sig på Lamborghini Motor för högkvalitativa bilar.

Mr. William Harry

Complaint

Lamborghini Claims Department,

LAMBORGHINI MOTOR COMPANY MALAYSIA

================================================== =======

This e-mail is intended only for the above addressee. It may contain confidential information. If you are not the addressee you must not copy, distribute, disclose or use information in it. If you have received it in error, please delete and immediately the sender.

================================================== =======

Lamborghini International Awareness Lottery Copyright C 2012. All rights reserved.

• Haha 1

MaiChai

Tallviking,

du borde svara honom "Thank you very much but i do not possess a valid driving license so please give that car to number two in the raffle"

• Haha 1

Tallviking

Tallviking,

du borde svara honom "Thank you very much but i do not possess a valid driving license so please give that car to number two in the raffle"

Eller säga tack och jag hämtar den på plats i butiken när jag kommer dit om några veckor !

• Haha 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

MaiChai

Ännu ett Nigeriabrev, nu från Interpol minsann!

INTERPOL SPECIAL INVESTIGATION AGENT.

MR. SCOTT L. EVERSON & ASSOCIATE

ADDRESS: Marsham Street 2. SW1P 4DF. London. United Kingdom

Email: interpolagent@yahoo.cn

Dear Friend

I am officially sending you this e-mail in order for you to be aware of the good news of your funds, please before I proceed, I will like you to keep away this message from any other person around you, because we have decided to conclude this issue with you alone.

Last year, a meeting was held with the General Director of the Interpol and some other top officials in the United Kingdom concerning the online internet scam from Nigeria and so many other countries, in the conclusion of the meeting, I was ordered by the Interpol to fly down to Malaysia for special investigation concerning the delay of your payment, because in our record file, Malaysia was the country where your funds payment was channel to for a very long time.

After some little investigation, I notice that your funds is still in the Federal Suspense Account" of CIMB Bank of Malaysia (CIMB GROUP). Meanwhile those people that you have been dealing with are not from the right office, they are only using you to make money for their own benefit.

You need to understand that my coming down to Malaysia is because of your funds transfer, and I have to accomplish the transfer before returning back to the United Kingdom, all the legal documentation for your funds are with me here in Malaysia, what i just need from you now is your corporation, you have to seize communication with any other person different from me to avoid been mislead.

Don't allow anyone to deceive you, your funds is $6,500,000.00 (Six Million Five Hundred thousand United States Dollars Only) it was written inside the recording files of your funds.

I have taken your funds documents to the CIMB Bank of Malaysia (CIMB GROUP) for confirmation and they have been working on the release of your funds, meanwhile, I will need your information like the stated below so that I can know how to update you soon as everything has been settled.

Full Name:

Address:

Tel:

Upon the receipt of this information, I will email you or call you and give you code on how to communicate with me and I will always keep you updated concerning the progress of the fnds transfer, once again you are advised to seize all communication with any other office or person to avoid been mislead, and whenever you receive any message from anybody talking about your funds, kindly forward it to me so that i can make a proper investigation on it.

Yours Faithfully

Interpol Scott Everson

Special Investigation Agent, United Kingdom

audirs2

Jag fick osså ett mail från Barclay bank i dag med samma låneupplägg som han hade på Flashback!

Kenneth4618

bara detta visar på bluff Email: interpolagent@yahoo.cn :crazy: :crazy:

Nonki

Hejsan

Man skall tänka på att det är grovt organiserade kriminella organisationer med stora resurser som ligger bakom dessa brev.

Det bästa är att helt ignorera dem och inte skicka något som helst svar tillbaka.

MVH Nonki

• Ge karma 1

Tack och Hej

Ett nytt brev. Man blir populär blad alla bedragare :crazy:

En vän som heter Sara??? Hmm

From: Saraa Salama <saraasalama@yahoo.com> [Add] To: Lobuz TC <lobuz@operamail.com> [Add] Date: Mon, 30 Apr 2012 4:16 AM (1 day 8 hours ago) View as text - Show Raw Message Show full header

ASSALAAMU ALAIKUM

I know that this is a letter that is bound to take you by surprise and I am writing this letter with full of tears and I feel you would hardly expect to read from me since we just know each other newly, I contact you after reading your profile and decided to explain every thing about myself to you because almighty Allah/God have a reason for me to know you and you can help me out from my present condition,

My name is Miss Sara Salama 23 years of age from LYBIA (TRIPOLI) daughter to late FARJANI SALAMA of blessed memory who worked with LIBYAN Embassy in Kuwait for ten years, I lost my Family, Father and Mother during the Libyan civil war ,when the rebels attack city of Tripoli which took place on 24th August 2011,I am alive writing you because I need your help, I am a student in UAE (DUBAI)and still in UAE during the time of the war , I am writing you now from UAE after the death of my father I can not be able to pay my school fees,Then I don’t have any choice only to seek help in UAE, Now we’re in refugee camp DUBAI ,but before my fathers sudden death he deposited the sum of (US$2.8million) Two million eight hundred thousand U.S dollars) in cash with a bank in London, Now he is late and I am alone searching for a reliable, capable and trustworthy person that can assist me claim, receive and self-keep this fund to his custody in his

country and relocate me to join him immediately after the claim as a result of insecurity of life and properties here in Dubai, I have contacted the bank before but due to my age and the refugee status,they advice me to look for reliable and honest person who will assist me because of my refugee status,

Please write me back with your full details as listed bellow,

(1)Your Full Name .......

(2)Home / Office Addresses .......

(3)International Identity .......

(4)Tel / Fax Number .......

(5)Occupation .......

(6)Country of Residence .......

Furthermore your details is what I will send to the bank presenting you to them as my trustee and my representative who will assist me to claim this money because of my refugee status, please my dear assure me that you will not betray me when you receive this money in your account, But I believe with Almighty Allah all things are possible, I am with the hope that this transfer will be successfully carried out with you and I promise you Bismillah(In the Name of Allah) that you will be handsomely rewarded for the help. In all I say Subhana Allah (Glory Be to Allah) for making me know someone like you.

Yours truly,

Friend Miss Sara