Jump to content
IGNORERAD

Korat min senaste resa


Nerike

Recommended Posts

Jfk.Har samma erfarenhet som du ang.en viss herr E,men han är tunn på att hålla ut och när frun sätter ner foten så är det kört.Men jag har lärt honom lite knep hur att handskas med frugan så nu tror jag han börjar lära sig  ;) Vi ska nog ha ett träningsläger snart  :party: och då ska han få avlägga examen.Mvh Måne  :rofl:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nerike

    9

  • Kim

    3

  • Herr Chang

    3

  • Nypan

    2

Mest aktiva i denna tråd

Jag lär komma till Korat i dagarna...

Lung Por Tor Tempel ser ju trevligt ut på bild.

Var ligger templet, hur tar man sig dit...?

Finns bra Hotel i 1000 1400 baht klassen...?

MVH chris

Link to comment
Dela på andra sajter

UdonCh!

Templet ligger utmed vägen till Bangkok, om du åker från Korat till Bangkok så tar det ca 15-20 minter med bil.

Och om du kommer från Bangkok, och skall till Korat så är det innan du kommer fram.

Du kan inte missa det eftersom det är ett stort tempel och syns på långt håll, det ligger nästan vid vägen.

Åker du mot Bkk så ligger det på höger sida, och om du kommer från Bkk så ligger det på vänster sida.

Och du vill ha tips om bra hotell i prisklassen 1000-1400 bath.

Du kan jag ge dig ett tips som heter, Sri pattana

IMG_0672.jpg?t=1223290762

Men varför slänga pengarna i sjön när du har ett lika bra hotell för 390 bath natten, det är nybyggda rum kolla in bilderna

som jag har lagt in i första messet så såg det ut på mitt rum och det är kanonhotell.

Du har nära till Pizzashop med mera, dom har internet,airkond..,kabeltv med många engelska kanaler som sport film med mera, parkering, safetybox,

kyl med mera.

Dom har låga priser på mat samt god mat ex. T-bone steak då får du sallad innan maten samt nybakade bröd för 150 bath.

Du kommer att vara mycket nöjd med det hotellet, du kommer nästan tycka att du rånar dom så billigt är det.

IMG_0535.jpg?t=1223025291

Här är deras hemsida.

http://www.sirihotel.com/

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...

Kim

Nä tyvär inte, men jag rekom.. hotellet, nära till allt en Leo på burk 30 bath på hotellet.

En T-bone stek 150 bath, och det var hotellets priser och dom är lite dyrare än andra ställen.

Så vill ni ha ett bra hotell till bra pris, så kan jag bara reko.. detta hotell.

mvh

nerike

Har hotellet hemsida, email eller tel???

Gillar Korat bättre än Khoen Khean

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jahapp...jag lägger till ytterligare en stad i listan över alla som någon skall besökas!

Tack för en rolig tråd Nerike!

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Speglarna runt sängen såg ju rätt mysigt ut, fanns det i taket också? :whistle: Men Kim då???:wacko::wacko::heat:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Nerike.

Ser bra ut och mycket prisvärt,tänkte ta ett par dar och prova

när vi anländer i November.

Finns det pool på Hotellet,så barnen får lite underhållning .

Stig.:drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...