Jump to content
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

24h
IGNORERAD

Storleken?

andrejsdenruskige

Vilken storlek var det ja?  

57 röster

1. 1. Vilken storlek var det ja?

• 7-10
      4
    • 9,5-13
      3
    • 13,5-15,5
      15
    • 16-19,5
      24
    • 20-25
      6
    • 25-30
      3
    • Behøver fler alternativ upp på skalan
      5
    • Behøver fler alternativ ner på skalan
      1

Recommended Posts

Att BTT skrev om storlek ær væl inget direkt val jag skulle rekomendera andra att gøra på ett forum.

Men nu ær det mycket skeptiska kommentarer om længd, bredd och højd.

Vilken storlek godtar vi hær på forumet. Ja, vilket mått skulle BTT angivit før att inte klassas som løgnare?

:glasses::glasses::glasses:

Dela på andra sajter

Bäste Herr Ruskprick, att överhuvudtaget nämna någon storlek på sin Petter-Niklas är suspekt.

Skulle de med längst tunga vara bättre på att kyssas .

[move]Okorte Arne[/move]

Dela på andra sajter

Skulle de med längst tunga vara bättre på att kyssas .

[move]Okorte Arne[/move]

Nej, inte nødvændigt vis. Men har man ett førhållande på avstånd, som så många nu har så kan det vara en førdel.

Dela på andra sajter

Tungör så långa att de räcker ända till Thailand.

Mer behöver väl inte sägas om det.

Att vissa gubbar möjligen betvivlar mina påståenden och kallar mig lögnare och mytoman, bottnar säkert i fenomenet att många bargubbar inte är så välutrustade där nere, och kanske då i utbrott av ren och skär avundsjuka sprider illvilliga rykten om lögner o annat.

På samma sätt som det ofta finns ett samband mellan fetma och fulhet och bargubbs, så finns det säkert ofta ochså ett samband mellan liten snopp och bargubbe.

Det må låta som en kontroversiell fördom, men faktum är ju att observerar man bargubbarna under lång tid så till sist inser man ju att de inte sitter där av ren slump.

För att skriva i klarspråk, så har jag nog inte sett en samling av sådana extrema fulingar som bland bargubbsen på diverse platser i Thailand.

Inte för att det spelar någon som helst roll ur min synvinkel och visst bottnar det i vissa fördomar, men som alla vet så bottnar de flesta fördomar i en initial sanningshalt.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Hej BTT,

Jag har just inget att säga om dina senaste teorier. Men jag måste säga att jag är något förbluffad över din uppenbara besatthet av allt som hör barvärlden till.

Har du inget annat att skriva om?

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

När man precis trodde man hade hört det mesta från undertecknad "längd skribent" så slår han till och trycker ner  :great:

Måste nog dock vänta ytterligare för att göra någon bedömning om vederbörandes storlek eller som det låter i inläggen otroligt taskiga erfarenheter av tjejer i barer eller kanske i hela Thailand / Svedala... skål o kör på BTT  :drunk:

Dela på andra sajter

Men Btt du sitter ju i samma båt..

Gäller dina påståenden alla utan dig själv??? :whistle:

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Jag drar 45 i skor, vad röstar jag på då?

Vi sitter i samma kniviga sits!

Har också 45.

Rösta du först och meddela mig sedan.

Hur är det med hålfoten? Jag har väldigt hög hålfot

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Hej

får ta en gammal en.

8,5 cm lång. 5,5cm bred sedan spelar det ingen roll om det står visa eller master card på den

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Vissa medlemmar verkar ha ett överdrivet stor intresse av rejäla k*kar, kanske har samma medlemmar ett överdrivet stort intresse av rejäla k*kar? Inte vet jag, enbart en reflektion...

Soiwalker

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...