Jump to content
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

24h
IGNORERAD

19 cm

broder tuk tuk

Recommended Posts

JiNG jING!

Att mina åsikter skulle grunda sig i att jag skulle råka ha en ovanligt liten penis är i och för sig en intressant psykologisk teori.

Finns säkert analyser att leta upp om fenomenet.

Men bäste herr Jing Jing jag må i det fallet göra dig besviken eftersom min penislängd i full erektion är ca 19 cm, vilket väl får anses normalt.

I övrigt funkade min potträning bra i bäbisåldern, så någon anal personlighet har jag inte heller utvecklat.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

• Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• broder tuk tuk

10

• Kim

3

• Sangwal

3

• andrejsdenruskige

3

Mest aktiva i denna tråd

JingJing!

Det blir inga ommätningar av broders ädlaste del.

Ännu har ingen thaibrud eller svenska blivit besviken, så den funkar som den ska.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Guest jing jing

JingJing!

Ännu har ingen thaibrud eller svenska blivit besviken, så den funkar som den ska.

BTT

:lol:   det var lite tråkigt.. hade sett fram emot en utförlig mätbeskrivning.  :lol:

Dela på andra sajter

:crazy: När ja Raggar brudar i thai så e min 15cm Det är då man får hugg på Treesome hähä! :lol: haru fått klagomål att vi falanger e för Långa  för Thai-Ladys :party: inte Bla! :mdr:

Så skaru ha riktigt drag i Thai så liten Men Snabb du har :party:

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Organdonator Arne  :crazy:

Efter att ha läst alla kommentarer blev Petter-Niklas så rädd så han kröp in och gömde sig  :D

Dela på andra sajter

Guest Lappen

JingJing!

BTT

Att ingen Thaitjej har klagat är väl inte så konstigt...du har betalat henne för att vara nöjd :lol:

Dela på andra sajter

Lappen!

Klart thaichipsen är nöjda.

De får ett antal orgasmer och 1000 baht plus möjligheten att kunna få sova i en ordentlig säng och kunna se senaste såpoperan på tv på första parkett.

Att jag sedan ochså är snäll och bjuder på all thaimaten hon vill äta ute eller på rummet gör ju inte saken sämre.

Aldrig någon thaitjej som varit missnöjd med mig.

Att tre förhållanden spruckit beror på att jag dragit mig ur det hela, inte tjejerna.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Lappen!

De får ett antal orgasmer och 1000 baht plus möjligheten att kunna få sova i en ordentlig säng och kunna se senaste såpoperan på tv på första parkett.

Att jag sedan ochså är snäll och bjuder på all thaimaten hon vill äta ute eller på rummet gör ju inte saken sämre.

Att tre förhållanden spruckit beror på att jag dragit mig ur det hela, inte tjejerna.

BTT

Dela på andra sajter

Guest jing jing

Lappen!

BTT

:glasses:

För mig låter det som ett litet äventyr när herr BTT med 19cm (tvivelaktig mätning) okontrollerbart känselspröt förför 1000Bahts flickor. Att dom är glada och nöjda beror nog på att dom fått mat och pengar, för ett tillsynes snabbt enkelt jobb. Dom där orgasmerna som herr BTT pratar om, måste nog betecknas som chimärer, som uppkommit p.g.a någon form av blodbrist uppe i hjärnan när herr BTT:s organ påkallar uppmärksamhet.

Finns det förresten några referenser som kan bekräfta dina påståenden? Kanske bildbevis?

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Lappen!

BTT

Fattar du inte hur löjlig du är när du kläcker ur dig sånt här?

Allvarligt så börjar jag fundera om det finns nån näringsbrist i din hjärna  :lol:

Men jag antar att du bara är ute efter att "trolla" och väcka känslor som du sa förut

Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Fattar du inte hur löjlig du är när du kläcker ur dig sånt här?

Allvarligt så börjar jag fundera om det finns nån näringsbrist i din hjärna  :lol:

Men jag antar att du bara är ute efter att "trolla" och väcka känslor som du sa förut

[/quot

Frågan är väl om Broder TT överhuvudtaget varit i Los :rofl:skulle faktiskt inte tro det,

han får nog nöja sig med tjocka ryskor,och

gamla utslitna finskor :lol:

Dela på andra sajter

JingJing!

Nej några bildbevis på mina amorösa eskapader på diverse hotelrum i Pattaya finns av naturliga orsaker inte.

Brukar du fotta eller filma när du har samlag?

Jag är väl ingen porrfilmsskådespelare.

Lappen!

Nu har du nog nämnt, i alla fall ca 10-15 gånger, att jag är en löjlig idi*t.

Kunde ju vara trevligt om du kanske kunde variera ditt språkbruk lite

Finns ju många synonymer till löjlig och idi*t.

Jag ska med största uppmärksamhet notera dina forskningsframsteg på området.

Omväxling förnöjer som man säger.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Är det inte dags att lägga ner den här tråden nu,den har ju utvecklats till en personlig vendetta emot Btt:s eventuella organstorlek och hans eskapader i bardistrikten i Pattaya.Om han pratar sanning eller inte får väl stå för honom men personligen tror jag han triggar er.Otrohet var väl ämnet.Börja en tråd om era egna erfarenheter i bardistrikten istället.Mvh Måne  :wai:

Måne

Dela på andra sajter

Ja, det Jing Jing och Lappen håller på med, trodde jag inte fick förekomma på Mpr..

Men det gäller kanske inte alla..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Ja, det Jing Jing och Lappen håller på med, trodde jag inte fick förekomma på Mpr..

Rock on!

Väljer man att på ett publikt forum gå ut med att man minsan har en 19 centimeters så får man nog kallt räkna med en och annan spydig kommentar.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Väljer man att på ett publikt forum gå ut med att man minsan har en 19 centimeters så får man nog kallt räkna med en och annan spydig kommentar.

Jag är stolt över min 13cm, ska jag få skit för det??? :gasp:

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Jag är stolt över min 13cm, ska jag få skit för det??? :gasp:

Rock on!

Hehehehe, är det slakt eller i stånd ni mäter? vad har detta blivit för tråd egentligen...snacka om att det kan bytas ämne fort i en tråd :lol::lol:

Dela på andra sajter

Storleken på Petter Niklas kanske har större betydelse på ett forum där småväxta thaikvinnor ska samsas med i många fall storväxta faranggubbar.

Så ämnet är inte helt malplacerat.

Jag har frågat åtskilliga bartjejer hur de klarar alla dessa 25 cm svartingar som ränner runt på olika soier.

Svaren jag fått är att då blir det oralsex eller chackwao som gäller.

Har tyvärr stött på en del tjejer som tvingats till läkare på grund av samlag med gubbar som varit för stora.

Ska man skratta eller gråta?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Bäste Bror, Vice Vice Fodervärden har sagt att det är som vilket annat jobb som helst och det är bättre än att torka bajs på sjukhus.

Förmodligen så kan du få rabatt pga av din storlek.

[move]Prismedvetne Arne[/move]

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Rock on!

Ger man skit får man skit tåla...så är det bara  :morgon:

Dela på andra sajter

Bäste Arne!

Jag kräver aldrig rabatt.

Betalar alltid fastställda priser.

Sedan kan ju gränsen ibland vara en aning flytande vad gäller fastställda priser.

Inte minst i ett land som Thailand där dubbel prissättning är normalt.

Ex så betalar en thaiman mellan 100- 500 baht för Noi,

medan vi faranger betalar mellan 1000- 3000.

Å andra sidan slipper vi ju skita ner röven på mer primitiva place.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Inte minst i ett land som Thailand där dubbel prissättning är normalt.

Ex så betalar en thaiman mellan 100- 500 baht för Noi,

medan vi faranger betalar mellan 1000- 3000.

BTT

Ytterligare en sak du fått om bakfoten tydligen.  Min erfarenhet är nämligen att tjejerna är dyrare på dom rena thaiställena ute i provinserna än tjejerna på turistorter som Pattaya. Fast tjejerna är i regel bra mycket snyggare på thaiställena också.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Intresant tråd och efter att ha läst instruktionerna för hur man skall mäta så kan jag nu medela att 9...nja kanske 9,5 centimeter ..det är jag.

Bra eller dåligt vet inte jag, men den funkar ibland.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Dela på andra sajter

Intresant tråd och efter att ha läst instruktionerna för hur man skall mäta så kan jag nu medela att 9...nja kanske 9,5 centimeter ..det är jag.

Bra eller dåligt vet inte jag, men den funkar ibland.

Næ, precis. Den ær inte lång, men å andra sidan så ær den ju smal :glasses:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...