Jump to content
IGNORERAD

Turistvisa trippel entry

BlackDragon

Recommended Posts

Hur länge får man igentligen stanna på detta visum...

då det står 60+60+60 dagar och möjlighet o förlänga 30dagar till för 1900baht gäller dessa 30 dagar på varje 60 dagars period eller bara en totalt

mvh johan  :wai:

Dela på andra sajter

Guest Mr Lamai

Tjena!

Du kan stanna 60+30 sedan ut ur Thailand.Sedan blir det några dagar kortare nästa bit av visat då det troligen löper ut under tiden och du måste komma in igen innan utgången...typ 60+20 dagar för att sedan en 3.e och sista gång komma in i Thailand igen och få 60+30 dagar.Ps de här 30 dagars förlängningarna är ingen garanti men å andra sidan har jag aldrig hört talas om att någon immigrationsofficer nekat..Ds

Tror inte Ambassaden i Sthlm utfärdar 3 entrys men konsulatet i Gbg gör det.Nere i asien utfärdas bara singel för turistvisum

Mvh Mr Lamai

Dela på andra sajter

Tjena!

Du kan stanna 60+30 sedan ut ur Thailand.Sedan blir det några dagar kortare nästa bit av visat då det troligen löper ut under tiden och du måste komma in igen innan utgången...typ 60+20 dagar för att sedan en 3.e och sista gång komma in i Thailand igen och få 60+30 dagar.Ps de här 30 dagars förlängningarna är ingen garanti men å andra sidan har jag aldrig hört talas om att någon immigrationsofficer nekat..Ds

Tror inte Ambassaden i Sthlm utfärdar 3 entrys men konsulatet i Gbg gör det.Nere i asien utfärdas bara singel för turistvisum

Mvh Mr Lamai

aha okej...har ansökt om det i göteborg redan men inte hämtat mitt pass än ska göra det på fredag så hoppas allt kommer gå bra...då har jag koll på allt o tackar för ett vettig svar mvh johan

Dela på andra sajter

Tack för tipset. Visste inte att tripple entry fanns på menyn någonstans!

Jag kan glädja Lamai med att det faktiskt går att få dubble entry i Asien om man tar sig till Venetienne, Laos. Observera att de är lite luriga för det finns ingen dubble-entry-ruta att fylla i i ansökningshandlingen så man måste skriva det själv.

//Ulrika

Ulrika, www.scandalic.nu

Scandalic - Soi Skaew Beach el. 2nd Rd Soi 9, Pattaya City

The Pool at Center Condo - Pattaya Tai Soi 24, Pattaya City

Dela på andra sajter

Då sitter stämplen i passtet och allt e klart åker på tisdag det ska bli gott kommer hem igen i maj till detta underbara sverige  :party:

mvh johan

Dela på andra sajter

Hehe johan,

Ja, att komma tillbaka först i maj är nog smart! Hoppas du får en trevlig resa!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Då sitter stämplen i passtet och allt e klart åker på tisdag det ska bli gott kommer hem igen i maj till detta underbara sverige  :party:

mvh johan

Ja en trevlig tripp får man önska  :wai: va ska du pyssla med då?

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...