Jump to content
IGNORERAD

gästgivargården


malmis

Recommended Posts

beror på vilket av dem finns 2 st..=?! en gästgivaregården. och en gästgivaregården tre kronor... har nr till det sistnämnda om det är den du är ute efter vet du vem ägaren är eller? så kan jag hjälpa dig

Quote

Är det någon som kan tipsa mig om telefonnummret till Gästgivargården i karon, puket?

Tack på förhand/malmis

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det inte gästgivaregården tre kronor utan  bara gästgivargården den ligger tvärs över gatan

har tyvärr inte telenr dit men har till tre kronor som är att föredra har jävligt god mat där och bra service

Mvh Karlarpsmetz

Djai yen yen!

Link to comment
Dela på andra sajter

det såg man tydligt med eftersom tre kronor oftast var fullsatt men gästgivargården bara hadde några få gäster

Mvh Karlarpsmetz

Djai yen yen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni ska ha tack för att ni försökt i alla fall. Och nu vet jag att det finns två gästgivargården.

Jag behöver inte nummret längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Malmis

Du kommer att hitta Gästgivargården lättare senare pga att min Gästgivargården Tre Kronor kommer att byta namn till Restaurang Tre Kronor denna säsong.

Enligt ryktet befinner sig "ägarinnan" i sverige och de har inte öppnat ännu så hon kan nog vara svår att få tag på

Tackar för kommentarerna om maten och servicen från er andra medlemmar, och välkomna ner, vi har öppet från 11.00 till sista gästen ätit sig mätt framåt natten, just nu har vi duktiga lågsäsongs rabatter

mvh

E.K.T.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...