Jump to content
IGNORERAD

Svenska gubbar som prompt ska ha en thaitjej


andrejsdenruskige

Recommended Posts

MAN FÅR DET MAN BETALAR FÖR :wub:

Ja det är väl så... Tror inte vi kan komma närmare sanningen än detta:)

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    19

  • burrabus

    10

  • chiangmai

    6

  • erik-sson

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om man är ensamstående, kanske nyskild, änkling mm. o börjar bli till åren o kanske inte har utseendet med sig längre så måste det vara fan så mycket mer glamoröst o dra till LOS o fiska efter damer än att tex. internetdejta eller försöka ragga på krogen i svedala.

//piipe

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vad är problemet?? Folk får göra vad de vill med sina liv. Vill de sätta på en thaitjej eller kille låt de göra det.

Vill de sätta på en Puertorikanska eller en kuban vad är problem??

Det är mitt liv och så länge jag inte trampar på andra människor så skit i det vem jag har i min säng.

:crazy::crazy::crazy:

Visst får folk göra vad de vill med sina liv.

Men jag tycker att det är jobbigt att dom som vuxna män ska sitta och gråta ut på ett forum över att dom har blivit lurade och dessa flickor är så hemska. Sedan spyr dom galla över hela Thailand och flickorna där, för att i nästa sekund boka en biljett till Thailand. För där kan han nog kanske finna sin livs kärlek.

Sedan snurrar samma gamla ekorhjul igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst får folk göra vad de vill med sina liv.

Men jag tycker att det är jobbigt att dom som vuxna män ska sitta och gråta ut på ett forum över att dom har blivit lurade och dessa flickor är så hemska. Sedan spyr dom galla över hela Thailand och flickorna där, för att i nästa sekund boka en biljett till Thailand. För där kan han nog kanske finna sin livs kärlek.

Sedan snurrar samma gamla ekorhjul igen.

Ekorhjul det är inte så att farbror tänder på små söta djur.Akta dig de kan klösa ordentligt innanför byxlinningen

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

secken go en kunde inte låta bli-så du menar thaifru är billigare än farangfru

Skrev jag det?

Nej, men du hoppas det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst får folk göra vad de vill med sina liv.

Men jag tycker att det är jobbigt att dom som vuxna män ska sitta och gråta ut på ett forum över att dom har blivit lurade och dessa flickor är så hemska. Sedan spyr dom galla över hela Thailand och flickorna där, för att i nästa sekund boka en biljett till Thailand. För där kan han nog kanske finna sin livs kärlek.

Sedan snurrar samma gamla ekorhjul igen.

Man kan bli blåst av en kuban eller en ryska också. Beror på vem du sätter på.

Både Ryssland och Kuba är ju skit länder trots att jag aldrig satte på en kuban men det var skönt med en vild ryska.

Negresser är också heta men de luktar konstigt. Puerorikanskor det har jag inga erfarenheter av med chilienskor är lika hätta som thailändskor

:crazy::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men du hoppas det.

Hoppas på att thaitjej är billigare än falangtjej.

Än så länge har falangtjej kostat mig mer än thaitjej men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka romantiker vi har på forumet. Själv skulle jag aldrig komma på tanken att göra en kostnadskalkyl om min livskamrat i jämförelse med tidigare partners. Fast jag har ju inte så mycket att kalkylera med å andra sidan. Konstigt nog är min thaifru fortfarande gift med mig. Ännu konstigare är det att hon inte är den enda thailändare jag känner vars främsta drift inte är pengar. Läser man här så är ju det en omöjlighet. Slutsatsen måste bli att jag inbillar mig, vilket jag trivs riktigt bra med så jag kommer att fortsätta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka romantiker vi har på forumet. Själv skulle jag aldrig komma på tanken att göra en kostnadskalkyl om min livskamrat i jämförelse med tidigare partners. Fast jag har ju inte så mycket att kalkylera med å andra sidan. Konstigt nog är min thaifru fortfarande gift med mig. Ännu konstigare är det att hon inte är den enda thailändare jag känner vars främsta drift inte är pengar. Läser man här så är ju det en omöjlighet. Slutsatsen måste bli att jag inbillar mig, vilket jag trivs riktigt bra med så jag kommer att fortsätta.

Behöver man göra en kalkyl för att räkna ut vad några flygbiljetter kostar eller klarar man inte av att räkna det i huvudet? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Behöver man göra en kalkyl för att räkna ut vad några flygbiljetter kostar eller klarar man inte av att räkna det i huvudet? :)

Du glömde chips och ölen i baren innan boardingen. Så visst kan en kalkyl behövas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver man göra en kalkyl för att räkna ut vad några flygbiljetter kostar eller klarar man inte av att räkna det i huvudet? :)

Åker du charter får du betala för maten det blir krångligare än du tror :4:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är själv just nu inne på den tredje thai frun, en riktig sucker är väl jag vad jag är, gifte mej med den första vid 25, skild vid 35, en ny direkt som dog förra året, den senaste i raden har jag varit tillsammas med i åtta månader.

Vill nog kalla mig, thai lady addict, vet inte varför det bara blev så.

//Risbonnläppen Roietperra

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du glömde chips och ölen i baren innan boardingen. Så visst kan en kalkyl behövas.

Alkohol dricker hon inte,äter inte chips heller men en flaska vatten och en påse med torkad fisk klarar jag också att ha i huvudet :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker du charter får du betala för maten det blir krångligare än du tror :4:

Åker du charter? Jag gör det inte. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Du glömde chips och ölen i baren innan boardingen. Så visst kan en kalkyl behövas.

245 :- på Menzies om du inte har ett gångbart kreditkort som ger dig discount.

Ändrades av Roi Et Perra

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

245 :- på Menzies om du inte har ett gångbart kreditkort som ger dig discount.

Då får man lägga till 245:- i kalkylen eller dra in i loungen bredvid om man kommer in där gratis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte det bara är damerna som lockar, det är hela paketet. Värme , stränder, god mat och hela atmosfären som finns i LOS. Kosta vad det kosta vill. :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte det bara är damerna som lockar, det är hela paketet. Värme , stränder, god mat och hela atmosfären som finns i LOS. Kosta vad det kosta vill. :yes:

Håller med genom att ha thaitjej som gf tycker många att de får större tillgång till det du räknar upp. Att Thailand är säkert (trafiken undantagen), känt av svenskar sedan länge och att allt västerländskt finns att tillgå spelar säkert stor roll också.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver man göra en kalkyl för att räkna ut vad några flygbiljetter kostar eller klarar man inte av att räkna det i huvudet? :)

Jag vet inte för jag har aldrig behövt räkna ut priset själv. Förr fick jag det presenterat i telefonen men nu blir jag serverad olika priser genom min dator. Vi kanske har olika datorer? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker du charter? Jag gör det inte. :)

Efter som att jag gör kalkyl så åker jag charter ibland det blir inte så krångligt som det låter.Kom bara ihåg penna och papper så kan du skriva upp utgifterna och addera ihop allt :thumbsup: Pröva du kanske gillar det du också :ok:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har också haft dessa funderingarna som du andrejsdenruskige, før det ær ju många hær på forumet som har både rest och jobbat i andra asiatiska lænder æn Thailand, men varfør just en thailændska, kan ju inte bara vara en fråga om att det ær billigt i Thailand, kina ær ju också billigt...

"Statusen" på tex en japanska eller en koreanska ær mycket høgre så det borde ju vara fler som væljer en fru/flickvæn från tex de lænderna æn att vælja en dam från Thailand som till 98% blir sedd som en fd prostituerad eller något annat obskyrt yrke...

//bob

Enkel fråga att besvara. Nu har jag viserligen inte varit i t.ex. Japan, Korea och Kina. Däremot har jag arbetat i en del asiatiska länder och rest i bra många mera. Svaret på frågan är, det är helt enkelt roligare i Thailand.

Jämför med arabländerna, inget är ens hälften så trevligt som Thailand. I dom länderna uthärdar man till man kommer därifrån. Indien är inte heller att på något vis jämföra. Tänk dig vilket som helst av Thailands grannländer, men vilket går verkeligen upp till att vara lika trevligt och roligt som Thailand. Ska möjligen vara Filipinerna då. Även om det är billigt är det inte samma leenden som i Thailand.

Själv är jag inte så förtjust i turistorter var jag än åker. En stund kan man stå ut med lite turistande men inte på de värsta turistställena. Är mer intresserad av det genuina och i Thailand finns hur mycket möjligheter till upplevelser som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte för jag har aldrig behövt räkna ut priset själv. Förr fick jag det presenterat i telefonen men nu blir jag serverad olika priser genom min dator. Vi kanske har olika datorer? :)

Skrev du inte kostnadskalkyl i avseende att jämföra mot tidigare partner?

Eller menar du att du blir presenterade olika priser för tänkbara partner?

:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter som att jag gör kalkyl så åker jag charter ibland det blir inte så krångligt som det låter.Kom bara ihåg penna och papper så kan du skriva upp utgifterna och addera ihop allt :thumbsup: Pröva du kanske gillar det du också :ok:

Som sagt till Thailand har jag aldrig åkt charter och kommer nog aldrig göra det heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nej, TS är nöjd och glad med vad han har.

Själv så var det en ren slump att det blev som det blev och alltså i likhet med de flesta andra.

Jag skulle aldrig resa ner till Thailand endast för att träffa en tjej och jag har aldrig haft en inställning som gör att jag bara kan tänka mig en thailändsk tjej.

Sedan har jag även haft svenskor och finskor. Dock ingen norska eller danska.

Då vet du inte va du gått miste om :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...