Jump to content
IGNORERAD

Svenska gubbar som prompt ska ha en thaitjej


andrejsdenruskige

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

De flesta gubbar ser Thailand som ett jätte stort hor hus,

med ständig jätte rea,

MVH//Jocko

Kanske detta kan vara en bidragande orsak till varför många

får för sig att det finns en hel del lättfotade damer i Thailand?

Mr Chuvit (Thaipolitiker),

"He said the illegal brothel in the Phetchaburi area was operated from private houses and townhouses and had links to a group of businessmen and politicians, while the one in Ram Intra was disguised as a resort.

The Rak Thailand Party leader said he would soon disclose the names of the people involved.

Some estimates put the number of Thai women in the sex industry at 1 million,

with 100,000 of them under the age of 18.

He said this would have to indicate that authorities are helping to open and operate many brothels masquerading as massage parlours, beer bars and karaoke bars, some of which are located near schools.

Mr Chuvit said he was invited by the US Embassy in Bangkok to give officials information related to human trafficking in Thailand tomorrow at 10am."

http://www.bangkokpost.com/breakingnews/279486/chuvit-politicians-run-sex-ring

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    19

  • burrabus

    10

  • chiangmai

    6

  • erik-sson

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Själv har man vid ca 50års ålder haft så mycket bilar att man tycker att man har slängt nog med pengar på bilar och växt ifrån det där men dom har inte gått igenom den fasen ännu, man får vänta 60år på det.

Har "släktingar" som lånat sig och andra borgenärer i konkurs bara för att köpa fin bil, för mig helt offatbart men för thailändare helt förståligt.

Det märkliga är att alla vet att det är lånade pengar så i grund och botten lurar dom ingen men det verkar inte spela nån roll.

Diamantringar samma sak, en sån där grej som bara är till för att glänsa men är ack så viktig.

Klä upp mig och skippa flip-flopsen kan jag göra, inte så dyrt.

Ska nog också spinna lite på att se tätare ut än man är, spela med lite. hehe.

extremt klass-samhälle så sant, behövde bara höra det för att poletten skulle trilla ner.

väcker minnen bil o 18 bast. musiken o va trevlgt man hade med brudarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lita på mig ,spela rik... jag gör det varje dag,,, hemma i stugan ,badtofflor och bar överkropp,,,på stan märkeskläder...

Hmm, märkeskläder !? Piratkopior eller ? :whistle: Ja, det är ju en hel del som går runt och spelar rika där nere, när sen sanningen kommer fram går det mesta åt skogen.

Ändrades av paw-76
Link to comment
Dela på andra sajter

I val av thaipartner så hade de nog varit bra i många fall... och jag antar att æven du påverkas av andras tyckande och inte væljer en tjackh_ra pga vad andra skulle tycka om det...

//bob

för om det inte vore för andras tyckande hade jag ju valt det direkt ... ehhh eller inte kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste påtala viss ambivalens på detta forum,,,,

Å ena sidan,,,,,,, man kan skriva att man går på vissa barer och plockar upp fruntimmer.

I nästa andetag är det helylle flickor man skall skeppa till Svedala

Link to comment
Dela på andra sajter

Klär alltid upp mig i kostym och slips när jag ska ut och plumsa i risfältet, man måste tänka på sin image :wink:

Måste inte vara en från Thailand men slumpen gjorde att det blev så...och det ångrar jag inte :wub:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, märkeskläder !? Piratkopior eller ? :whistle: Ja, det är ju en hel del som går runt och spelar rika där nere, när sen sanningen kommer fram går det mesta åt skogen.

Lita på mig,,, klassamhället här är som i Sverige på 1800 talet.

Antingen accepterar du och spelar med,,, eller så kör du Svedala,, att jag bestämmer... badtoffla på

Märkeskläder är här ca 50% rabatt... original...

Link to comment
Dela på andra sajter

Lita på mig,,, klassamhället här är som i Sverige på 1800 talet.

Antingen accepterar du och spelar med,,, eller så kör du Svedala,, att jag bestämmer... badtoffla på

Märkeskläder är här ca 50% rabatt... original...

Nja, dubbelliv är inget för mig. Att vara den jag är har funkat bra hittils. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vad är det för fel på dessa överåriga gubbar som ska ha en thaitjej.

Det duger inte med en svenska, finska, polska, ryska, brazilianska eller någon señorita från Spanien.

Nej, det ska vara en thailändska. Ful, snygg, korkad, smart, golddigger, icke golddigger, tandlös, häxa, snäll eller någon annan egenskap spelar ingen roll. Bara det är en thailändska.

Det finns folk som går på nit efter nit, men inte ger dom upp för det. Nej, för dom har bestämt sig, en Thailändska ska det vara.

Det måste vara någon form av manisk handlig dessa gubbar lider av.

Duger det inte med en dam från Puerto Rico eller för den delen en vanlig dam från Flen?

Vad är det som är så himla speciellt hos thaitjejerna som inte existerar i övriga världen?

Det spelar ingen roll va di kommer i från kullorna måste framm för eler senare

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Mycket beror nog på vad man kan få tag på om jag ska vara ärlig. Om jag ser mig runt omkring på kärringar i min egen ålder (50) så är det få som jag blir sugen på. Kollar man på Thailändskor där det inte är problem att träffa någon som är yngre så blir valet en aning syniskt kanske men ändå ganska lätt för mig. Sedan har jag haft turen att träffa en tjej från Thailand som är riktigt trevlig för det mesta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fel på dessa överåriga gubbar som ska ha en thaitjej.

Det duger inte med en svenska, finska, polska, ryska, brazilianska eller någon señorita från Spanien.

Nej, det ska vara en thailändska. Ful, snygg, korkad, smart, golddigger, icke golddigger, tandlös, häxa, snäll eller någon annan egenskap spelar ingen roll. Bara det är en thailändska.

Det finns folk som går på nit efter nit, men inte ger dom upp för det. Nej, för dom har bestämt sig, en Thailändska ska det vara.

Det måste vara någon form av manisk handlig dessa gubbar lider av.

Duger det inte med en dam från Puerto Rico eller för den delen en vanlig dam från Flen?

Vad är det som är så himla speciellt hos thaitjejerna som inte existerar i övriga världen?

Inget fel på damer från Puerto Rico. Flen vet jag inget om..

post-6804-0-45372000-1329151161.jpg

post-6804-0-45372000-1329151161.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Inget fel på damer från Puerto Rico. Flen vet jag inget om..

post-6804-0-45372000-1329151161.jpg

Nu sitter dessa maniska gubbar och kräks eftersom det inte var en thailändska.

Sätt in samma bild och säg att hon är Thai så rycker det i baguetten på samma gubbar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu sitter dessa maniska gubbar och kräks eftersom det inte var en thailändska.

Sätt in samma bild och säg att hon är Thai så rycker det i baguetten på samma gubbar.

Ingen fara,så där bredaxlade är inte thailändskor :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är det så många av just mina kunder som har vattenläckor?? :crazy:

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

För egen del vart det en ren slump att man hamna i Thailand o började frottera sig med damerna där, att man sedan har hittat en trevlig hustru till slut blev ren bonus.

Hur är det med TS då ? Bara nerköp eller ? :)

//piipe

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

För egen del vart det en ren slump att man hamna i Thailand o började frottera sig med damerna där, att man sedan har hittat en trevlig hustru till slut blev ren bonus.

Hur är det med TS då ? Bara nerköp eller ? :)

//piipe

Nej, TS är nöjd och glad med vad han har.

Själv så var det en ren slump att det blev som det blev och alltså i likhet med de flesta andra.

Jag skulle aldrig resa ner till Thailand endast för att träffa en tjej och jag har aldrig haft en inställning som gör att jag bara kan tänka mig en thailändsk tjej.

Sedan har jag även haft svenskor och finskor. Dock ingen norska eller danska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är problemet?? Folk får göra vad de vill med sina liv. Vill de sätta på en thaitjej eller kille låt de göra det.

Vill de sätta på en Puertorikanska eller en kuban vad är problem??

Det är mitt liv och så länge jag inte trampar på andra människor så skit i det vem jag har i min säng.

:crazy::crazy::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Citat//Duger det inte med en dam från Puerto Rico eller för den delen en vanlig dam från Flen?//slut citat

Ang Flen ( Pureto Rica kan jag inget om).

Om man är 50 plus,och är behäftad med ölmage och galopperande flint.. så är utsikterna för framgångsrikt ragg på den lokala puben begränsat till damer i motsvarande skick.

Trevligare att åka till Thailand med sina badtofflor och bli uppmärksammad av en ung förmåga...

Så det är därför du drar till Thailand, det finns ingen annan som är intresserad eller vad menar du??

Kan det vara så för de flesta att de vill ha en vacker tös, men det går inte att fixa någon annastans pga flint och ölmage..

Då undrar jag hur man kan sätta såna krav på sin sambo, att hon måste var smal och grann??

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så det är därför du drar till Thailand, det finns ingen annan som är intresserad eller vad menar du??

Kan det vara så för de flesta att de vill ha en vacker tös, men det går inte att fixa någon annastans pga flint och ölmage..

Då undrar jag hur man kan sätta såna krav på sin sambo, att hon måste var smal och grann??

Rock on!

MAN FÅR DET MAN BETALAR FÖR :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det finns ingen som åkt till till Thailand för att fexa fru.

De åkte till Pattaya för att bada, fiska, spela golf, lära sig laga ris, bli munk eller studera thailändsk kabeldragning. :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...