Jump to content
IGNORERAD

Svenska gubbar som prompt ska ha en thaitjej


andrejsdenruskige

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Vad är det för fel på dessa överåriga gubbar som ska ha en thaitjej.

Det duger inte med en svenska, finska, polska, ryska, brazilianska eller någon señorita från Spanien.

Nej, det ska vara en thailändska. Ful, snygg, korkad, smart, golddigger, icke golddigger, tandlös, häxa, snäll eller någon annan egenskap spelar ingen roll. Bara det är en thailändska.

Det finns folk som går på nit efter nit, men inte ger dom upp för det. Nej, för dom har bestämt sig, en Thailändska ska det vara.

Det måste vara någon form av manisk handlig dessa gubbar lider av.

Duger det inte med en dam från Puerto Rico eller för den delen en vanlig dam från Flen?

Vad är det som är så himla speciellt hos thaitjejerna som inte existerar i övriga världen?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    19

  • burrabus

    10

  • chiangmai

    6

  • erik-sson

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vad är det för fel på dessa överåriga gubbar som ska ha en thaitjej.

Det duger inte med en svenska, finska, polska, ryska, brazilianska eller någon señorita från Spanien.

Nej, det ska vara en thailändska. Ful, snygg, korkad, smart, golddigger, icke golddigger, tandlös, häxa, snäll eller någon annan egenskap spelar ingen roll. Bara det är en thailändska.

Det finns folk som går på nit efter nit, men inte ger dom upp för det. Nej, för dom har bestämt sig, en Thailändska ska det vara.

Det måste vara någon form av manisk handlig dessa gubbar lider av.

Duger det inte med en dam från Puerto Rico eller för den delen en vanlig dam från Flen?

Vad är det som är så himla speciellt hos thaitjejerna som inte existerar i övriga världen?

Vilka umgås du med som är så maniska.Verkar som du inte gillar ditt umgänge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Njae en go norska går bra också bara hon gillar att åka till varmen på vintern

Ja för hon lär ju inte få följa med dig till Thailand under dina sex veckor :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja för hon lär ju inte få följa med dig till Thailand under dina sex veckor :crazy:

Sex veckor? Menar Du sexveckor så kan jag ju förstå detta, annars inte, är man gift så är man.dubbelt så dyrt, hälften så..

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

De som prompt vill ha thailändska tjejer följer väl bara ordspråket:

Once you go Asian you never go Caucasian!

//mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vilka umgås du med som är så maniska.Verkar som du inte gillar ditt umgänge.

Nja, av allt att döma i tråden, där tjejerna dumpar gubbarna så verkar det som att vissa bara ska ha en thaitjej.

Varför det just är en thaitjen dom ska ha vet dom nog inte ens själv.

Först blir dom blåsta på både kaka och stålar. Sedan grinar dom ut på ett forum, för att senare göra om samma sak och grina ut lite till på ett forum.

Varför inte prova med en svensk tjej då, eller finsk?

Varför MÅSTE det vara en från Thailand?

Är det för att dom har dålig ekonomi och gubben kan leka chef och sätta press på damen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fel på dessa överåriga gubbar som ska ha en thaitjej.

Det duger inte med en svenska, finska, polska, ryska, brazilianska eller någon señorita från Spanien.

Nej, det ska vara en thailändska. Ful, snygg, korkad, smart, golddigger, icke golddigger, tandlös, häxa, snäll eller någon annan egenskap spelar ingen roll. Bara det är en thailändska.

Det finns folk som går på nit efter nit, men inte ger dom upp för det. Nej, för dom har bestämt sig, en Thailändska ska det vara.

Det måste vara någon form av manisk handlig dessa gubbar lider av.

Duger det inte med en dam från Puerto Rico eller för den delen en vanlig dam från Flen?

Vad är det som är så himla speciellt hos thaitjejerna som inte existerar i övriga världen?

Fel och fel, jag vet inte, När jag reste till Thailand första gången för knappt 24 år sedan så var det ju inte för att träffa en fru men därimot massa tjejer och att ha ett jäkla hålligång och så blev det i många år :drinks::drinks::party::party: .

Men sen en vacker höstdag"1996" var det en brutta som tog mig i nackhåret, tog hand om mig och där håller hon i än :wub::boulay:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Fel och fel, jag vet inte, När jag reste till Thailand första gången för knappt 24 år sedan så var det ju inte för att träffa en fru men därimot massa tjejer och att ha ett jäkla hålligång och så blev det i många år :drinks::drinks::party::party: .

Men sen en vacker höstdag"1996" var det en brutta som tog mig i nackhåret, tog hand om mig och där håller hon i än :wub::boulay:

Ja, det är helt i sin ordning det.

Händer det så händer det. Och händer det med en thiländska så händer det med en thailändska.

Men många avfärdar allt som inte är thailändska. Mest p.g.a att dom har bestämt sig för en thailändska och det är oftast dessa gubbar som blir blåsta.

Första bästa thai som säger sawadeekaa faller dom för, även om hon så skulle vara tandlös och ha lepra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är helt i sin ordning det.

Händer det så händer det. Och händer det med en thiländska så händer det med en thailändska.

Men många avfärdar allt som inte är thailändska. Mest p.g.a att dom har bestämt sig för en thailändska och det är oftast dessa gubbar som blir blåsta.

Första bästa thai som säger sawadeekaa faller dom för, även om hon så skulle vara tandlös och ha lepra.

Vad faller du för tandlös suger bättre :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är gula febern som spökar.

Själv kör jag strikt asiatiskt då jag tycker de är mycket snyggare än farangdamer. Annars är det ingen större skillnad på dem. Same same but diffrent. Dessutom gillar jag att vara 3 månader per år i sydostasien och då passar ju en thaitjej bra.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vad faller du för tandlös suger bättre :thumbsup:

Jo, det förståss.

Och dessutom så är ju soppa ganska billigt vilket medför låga mat kostnader.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, av allt att döma i tråden, där tjejerna dumpar gubbarna så verkar det som att vissa bara ska ha en thaitjej.

Varför det just är en thaitjen dom ska ha vet dom nog inte ens själv.

Först blir dom blåsta på både kaka och stålar. Sedan grinar dom ut på ett forum, för att senare göra om samma sak och grina ut lite till på ett forum.

Varför inte prova med en svensk tjej då, eller finsk?

Varför MÅSTE det vara en från Thailand?

Är det för att dom har dålig ekonomi och gubben kan leka chef och sätta press på damen?

Ja jag vet inte vilka som skrivit att blivit blåsta gång på gång av en thaitjej men ändå inte fattar.

Det jag vet är att man kan bli lika blåst av vilken tjej som helst.

Att en kille bli blåst av thaitjejer gång på gång är likvärdigt en kvinna som gång på gång väljer en man som är alkis eller en som väljer en man som spör dom...kaka söker maka.

Ungefär som en vän till mig som gång på gång väljer tjejer som dominerar och totalt kör över honom.

Han vet om det men likväl varje gång väljer han samma typ av kvinna.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja jag vet inte vilka som skrivit att blivit blåsta gång på gång av en thaitjej men ändå inte fattar.

Det jag vet är att man kan bli lika blåst av vilken tjej som helst.

Att en kille bli blåst av thaitjejer gång på gång är likvärdigt en kvinna som gång på gång väljer en man som är alkis eller en som väljer en man som spör dom...kaka söker maka.

Ungefär som en vän till mig som gång på gång väljer tjejer som dominerar och totalt kör över honom.

Han vet om det men likväl varje gång väljer han samma typ av kvinna.

Visst kan man bli blåst av vem som helst, oavsett nationalitet. Det är inte det som är själva huvudpoängen.

Men de flesta på detta forum borde nog känna till allt "extra jobb" så kommer med på köpet med bland annat visum, språk och andra praktiska lösningar.

Jag tror inte att jag medvetet hade gått in för en ny thailändska om det hade skitit sig med den nuvarande damen.

Visst hade jag kanske åkt på semester till Thailand men min semester hade jag lika gärna kunnat plasera i Nepal (nåja, kanske inte).

Sedan om jag hade råkat träffa någon brud i Nepal och vi hade fattat tycke för varandra är en annan sak.

Men vi kan lika gärna byta ut Nepal mot Teneriffa, Florida eller t.o.m Canada.

Och då undrar jag varför det inte är någon som har fått dille på Canadensiskor?

Kan det vara för att dessa Canadensiska tjejer har sina egna pengar och inte är pressade att behaga sin man 24/7 och dessutom har egen vilja?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det är när man inte letar som man träffar rätt. Så har det varit för mig. :)

Just så är det för de flesta inklusive mig själv.

Jag skulle aldrig resa ner till Thailand för att finna en fru. Känns väldigt desperat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sex veckor? Menar Du sexveckor så kan jag ju förstå detta, annars inte, är man gift så är man.dubbelt så dyrt, hälften så..

Sär skrivning är aldrig bra :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Finska Piirjo och svenska Eva, nä tack! Finns ingen som häller upp öl så vackerrt som asien brudar"! :thumbsup::17::nyam:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst kan man bli blåst av vem som helst, oavsett nationalitet. Det är inte det som är själva huvudpoängen.

Men de flesta på detta forum borde nog känna till allt "extra jobb" så kommer med på köpet med bland annat visum, språk och andra praktiska lösningar.

Jag tror inte att jag medvetet hade gått in för en ny thailändska om det hade skitit sig med den nuvarande damen.

Visst hade jag kanske åkt på semester till Thailand men min semester hade jag lika gärna kunnat plasera i Nepal (nåja, kanske inte).

Sedan om jag hade råkat träffa någon brud i Nepal och vi hade fattat tycke för varandra är en annan sak.

Men vi kan lika gärna byta ut Nepal mot Teneriffa, Florida eller t.o.m Canada.

Och då undrar jag varför det inte är någon som har fått dille på Canadensiskor?

Kan det vara för att dessa Canadensiska tjejer har sina egna pengar och inte är pressade att behaga sin man 24/7 och dessutom har egen vilja?

Kan det vara för att detta är ett THAIFORUM som de flesta skriver om TEX Thailand här

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Kan det vara för att detta är ett THAIFORUM som de flesta skriver om TEX Thailand här

Jo, och orsaken till att man då hamnat på detta forum är i vissa fall att man är så desperat efter att få sig en "fru" och tror att dessa endast finns i Thailand.

Antingen så förstårr inte herr'n frågan eller så känner sig herr'n allt för träffad av frågeställningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst kan man bli blåst av vem som helst, oavsett nationalitet. Det är inte det som är själva huvudpoängen.

Men de flesta på detta forum borde nog känna till allt "extra jobb" så kommer med på köpet med bland annat visum, språk och andra praktiska lösningar.

Jag tror inte att jag medvetet hade gått in för en ny thailändska om det hade skitit sig med den nuvarande damen.

Visst hade jag kanske åkt på semester till Thailand men min semester hade jag lika gärna kunnat plasera i Nepal (nåja, kanske inte).

Sedan om jag hade råkat träffa någon brud i Nepal och vi hade fattat tycke för varandra är en annan sak.

Men vi kan lika gärna byta ut Nepal mot Teneriffa, Florida eller t.o.m Canada.

Och då undrar jag varför det inte är någon som har fått dille på Canadensiskor?

Kan det vara för att dessa Canadensiska tjejer har sina egna pengar och inte är pressade att behaga sin man 24/7 och dessutom har egen vilja?

En stor anledning varför det blir just Thailand är prisläget på allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, och orsaken till att man då hamnat på detta forum är i vissa fall att man är så desperat efter att få sig en "fru" och tror att dessa endast finns i Thailand.

Antingen så förstårr inte herr'n frågan eller så känner sig herr'n allt för träffad av frågeställningen.

Herrn skall det vara jag i detta fall så svarar jag både och nu har jag svarat på frågan.Kan du svara varför just du ställer den frågan :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

En stor anledning varför det blir just Thailand är prisläget på allt.

secken go en kunde inte låta bli-så du menar thaifru är billigare än farangfru

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...