Jump to content
IGNORERAD

Ban99Arne


noBuzz

Recommended Posts

Quote

Till Svarten; är det du som är den trevliga mannen på bilden som kramar om en ännu trevligare tös så skulle jag längta mycket mera efter henne än den  "Bananmannen".

Hej Rospigg!

Tack för den fina komplimangen på min hustru och mig! Jag kan hälsa att jag kan mycket väl längta efter henne i oförminskad grad samtidigt som jag frågar efter ett förlorat lamm.

Som flera har påpekat; finns en hygglig karl bakom signaturen Ban99Arne även fast han har väl ballat ur något under den senaste tiden. Men vem är helt felfri?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 159
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svarten

    25

  • noBuzz

    12

  • Nerike

    10

  • Rospigg

    6

Mest aktiva i denna tråd

har ingen som helst aning om vem Ban99Arne eller vad han skrivit då jag historiskt sett hängt på ett annat Thaiforum

Men nog blir man nyfiken alltid?

:-

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Ta det lugnt...det är semestertider.

Bananen kommer nog tilllbaka snart  :laugh:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Svarten! Du frågar vem som är helt felfri. Svar: min fru. Eller i alla fall nästan om jag lyssnar på henne  :icon_lol: .  Men det är väl de flesta av våra flickvänner/ fruar om man lyssnar på dem. De har ganska svårt att erkänna att de har fel ;D ;D ;D   ( Ha,ha,ha - måhända något sarkastiskt skrivet ).

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja ha kontakt med någon som känner mig.

Har lite frågor angående mig själv jag behöver svar på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest yodden

Quote

Skulle vilja ha kontakt med någon som känner mig.

Har lite frågor angående mig själv jag behöver svar på.

bara att fråga på  :idea2:

Link to comment
Dela på andra sajter

:idea2: ;D

Tar det på londoner ngn gång i stället! 

Hälsa Chucken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest yodden

Quote

Hej Svarten,

Jo, jag såg att "yodden" gav mig lite minus-karma.

Det är ingenting att bry sig om.

Det kan ju inte vara någon nobelpristagare vi pratar om.  :crazy:  

;D

hade du väntat dig det på en tråd som denna DÅ ÄR DU BRA NAIV ;D ;D ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest yodden

Quote

Akta dig JFK! Ditt önskemål kanske blir uppfyllt och du kommer att spökas av Ban99arnes själ i evighet!  :laugh::laugh:

Hälsning

Svarten

ja men herregud vuxna människor som tror på spöken ,för övrigt håller jag med jfk vore det bästa för mänskligheten på jorden :fan1::fan1::fan1::fan1::fan1::fan1::fan1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Skulle vilja ha kontakt med någon som känner mig.

Har lite frågor angående mig själv jag behöver svar på.

Hej Buzz!

Vi kan träffas tillsammans med BTT. Jag kan gärna ta hand om allt som rör din positiva sida. BTT tar säkligen mycket gärna emot alla frågor som rör din negativa sida!

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Buzz!

Vi kan träffas tillsammans med BTT. Jag kan gärna ta hand om allt som rör din positiva sida. BTT tar säkligen mycket gärna emot alla frågor som rör din negativa sida!

Hälsning

Svarten

Då kommer du nog inte få så mycket att göra.  :happy2:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Hej! Herr Chang, Jag vet inte om jag är fel underrättad,så hade du invändningar mot Banarne( ok ,jag kan ha fel). Jag tycker i alla fall att det är jätteskönt att slippa hans sk. roligheter.Han har visat att han är skärpt,varför då hålla på med fjanterier,när han skulle kunna tillföra verkligt konstruktiv information.Det är absolut ingen höjdare att råka ut för blajare när man  vill ha seriösa svar på de frågor man ställer

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej larbejo,

Ja, det är riktigt att jag hade invändningar mot Arne på TT, och jag har inte ändrat inställning. Hans inlägg i sig stör mig inte speciellt, men det är tråkigt om dessa inlägg får många att sluta skriva eller till och med lämna forumet. Svårt att säga om så verkligen var fallet... men visst dog en del trådar i onödan.

Men jag accepterar att det ska finnas utrymme här även för Arnes unika form av humor...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Jag vet att det var många som avstod att  delta pga. av banare inklusive jag själv. Jag sökte svar på för mej viktiga svar och fick för mej personligen kränkande och förlöjligande svar. Det är väldigt viktigt att i en svår och viktig fas i ens liv få ordentliga svar,inte en massa blajsvar och t.o.m. förlöjligande av ens problem. Jag mådde sämre av allt detta. Men sen blev jag förbannad över att en sådan person som kallade sig Banarne och även personen  Nobuss skulle styra mitt liv.Dessa båda kanske ska tänka på att de har ett ansvar också,inte bara försöka göra sig lustiga på andras bekostnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att Arne hade tagit stig0921 (stickans nick) han skrev det på TT

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag har uteslutande bara läst på, TT. Ban99Arne, har en del fyndiga inlägg. Dock så har han hållt på ganska länge.. det hela känns som han är en parodi på sig själv. Dock så har jag själv skrattat åt hans inlägg ett antal gånger.. men tyvärr känns det bara som gamla upprepningar. Men den gamle, Ban99Arne, verkar iaf vara en skön snubbe!

Skål på dig, Ban99Arne!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Men har du själv varit utsatt för banarne i en för dej viktigt utsatt svarssituation,då kanske du har en annan uppfattning

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Det som gör en duktig "komiker" är taiming, och det är jag den första att erkänna.. att den talangen besitter inte, Ban99Arne. Och det är ju det som gör att så många blir förbannade/ledsna, vilket jag kan förstå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Larbejo , lustigt att alla dina inlägg handlar om Ban99Arne..

Även dina första inlägg  på andra Thaiforum har handlat om honom ..

Jag råder dig att sluta tänka på honom ,det tycks inte vara särskilt nyttigt för dig..

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Hej Varför ska det vara konstigt,när jag har gått ut på TT så har jag fått blajsvar och konstruerade lustigheter på mina svar från denne banarne.Jag tycker att om man vill ha svar så ska man få dessa,Det är en fråga om respekt för andra människor

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

Jag har inte läst allt för mycket på TT men jag kan inte komma på en gång då ban99arne har dragit till om inte någon har stickt ut hakan. Har någon något annat så datera gärna upp mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

:D

Larbejo,

Vad jag kommer ihåg så har du endast ställt en fråga på TT som Ban99Arne svarade på.

ock du är fortfarande upprörd ??  

Ta det lugnt ...

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Hej Jag tror inte att du är tillräckligt informerad,men jag har inget emot dej så jag hoppas att vi ska en trevlig gemenskap. Om du vill ha fullständig information står jag alltid till förfogande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

From: larbejo  (Original Message) Sent: 11/23/2007 8:28 AM

Jag anser mig inte naiv eller dum ,men lika fullt har jag råkat ut för att bli lurad av en thaitjej. Efter chat 4mån och även besök hos henne i Thailand,kände jag mej säker och skickade biljettpengar mot att hon skulle stå för visa och försäkring.Väntade på Arlanda,men ingen tjej kom.Pengarna är en sak,men det känslomässiga något annat. Med facit i hand kan man se tecken men är man förälskad så har man svårt att ta till sej det.För att spara pengar och sårade känslor kanske man skulle här på TT samla in en sorts bank av historier,tecken på när man ska vara uppmärksam. Gärna i spalten på startsidan, under ex kontakter. Mycket av detta jag skrivit kanske har behandlats tidigare,men tål att upprepas.

Vad tycker ni andra?

Kan jag även slippa sk. lustiga kommentarer eller sådant. Jag mår tillräckligt dåligt ändå.

Vilka andra frågor har du ställt ?

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...