Jump to content
Scandinaviancorner

Scandinavian corners Egentagna Thai foton

Recommended Posts

Stoneys
7 minuter sedan, skrev clion:

Ja det blev nåt strul när jag skulle lägga in meddelandet typ det gick inte iväg utan sparade det  MVH Nybörjarn)  

Ha en go tripp i Thailand, hoppas på lite goa foto. 

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
5 timmar sedan, skrev 65Selander:

Snarare kass uppkoppling.

Sant det var ingen höjdare med uppkopplingen men lite skit får man tåla   

• Ge karma 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
27 minuter sedan, skrev Stoneys:

Ha en go tripp i Thailand, hoppas på lite goa foto. 

Nja de tar käringa iför besöket på Ambassaden

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion

inte tvätta stämmer  Och de historierna han drar flabbar hele tiden Han drog en om en dam nä han kallar dem käringar  Ett besök med nån båt i Liverpool nog fan skulle han ha ett knull

Hitta  nåt rödhårigt monster  som han drog med till hytten   men hon hade inte tvättat sig på 6 månader tyckte han 

• Ge karma 2
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
9 minuter sedan, skrev clion:

inte tvätta stämmer  Och de historierna han drar flabbar hele tiden Han drog en om en dam nä han kallar dem käringar  Ett besök med nån båt i Liverpool nog fan skulle han ha ett knull

Hitta  nåt rödhårigt monster  som han drog med till hytten   men hon hade inte tvättat sig på 6 månader tyckte han  Han slet av henne trosorna och det stingte som fan  Han hysta ut trosorna i gluggen och de blev som en luft ballong typ Han får korrigera mig  om jag inte fått med allt  

Jo en till som jag kommer ihåg  Hon  hade råda utslag i röven  Jag vet inte om han slängde ut henen eller om han  fullföljt nypet

Ändrades av clion
feltext
  • Ge karma 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
MickeN

Fel

Ändrades av MickeN
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
11 minuter sedan, skrev MickeN:

Fel

Viket är fel

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
On ‎2019‎-‎01‎-‎18 at 15:57, skrev broder tuk tuk:

Måste säga att det är helt underbart att se clion i Thailand igen och på gott humör.

Oerhört starkt av honom att trots alla motgångar ändå kasta livbojen och ge sig ut på havet och leva igen.

Hur lätt vore det inte att sätta sig i en liten etta i förorten i Sverige och ruttna bort i köld, mörker och ensamhet?

För mig är clion forumets störste hjälte.

Hoppas du lever länge och har skitkul resten av livet Clirre.

BTT

Tack själv siter jag här i kåken darlingen är sjuk   Så det blev till och bunkra lite pilsner hon i sängen med täcket över kroppen och jag med några kalla

Nu är ju stugan 14 år och fy fan vad det behöver fixas .Men det överlåter jag till exet pga det är hennes mark men mitt hus  

Nåväl  nu kommer det härliga exet har ju fullt garderoben med allsköns skit och i ett rum vi  är nu 2 pers här vi kan inte hänga upp våra kläder mm mm

I går när jag gick på morgon promenaden  såg ja en reklam skylt som fick mig att bli överraskad Ett lägenhets Hotell  för 7.500 bath i månaden   med swimmingpool på taket  och en fin utsikt

Så i morgon ska jag boka den  Käring sover jag behöver promenaden  och ska fota reklamen 280bath per natt jämfört med 1000 bath på de andra  ställena   

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy