Jump to content
IGNORERAD

Ny tidning thailand magasinet.


Jerker

Recommended Posts

Som en riktig  :lol: thai nörd hittade jag en hel tidning om Thailand i min ica butik.

Första numret lite tunn men ok hoppas det funkar med försäljningen det aldrig fel med lust läsa om LOS i höst mörkret.

http://www.thailandmagasinet.se/

Hem sidan är väl inte någon höjdare  :kort: Köp tidningen i stället.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Jerker,

Tack för tipset! Det förvånar mig inte att tidningen är bättre än hemsidan, de måste väl också försöka tjäna pengar...

Men finns det något i tidningen för oss "thai nördar"? Dvs något annat än "bästa beachen", "bästa golfbanan", "bästa hotellen" etc?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Jerker,

Tack för tipset! Det förvånar mig inte att tidningen är bättre än hemsidan, de måste väl också försöka tjäna pengar...

Men finns det något i tidningen för oss "thai nördar"? Dvs något annat än "bästa beachen", "bästa golfbanan", "bästa hotellen" etc?

Herr Chang har talat.

Du är fel slags nörd Hr Chang. Den stora massan av thailandsnördar älskar att läsa om bästa stranden, finaste hotellet för billigaste pengen och hur är vädret på samui i september osv.

Tur att mai pen rai finns för oss ultranördar... :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Finns det något om poolsnorkling i tidningen?

[move]Cyklopen Arne[/move]

arne... det finns numera ett gäng badgossar med Buzzen i speztsen, som aktitv snorklar i poolen. Jag har hört att dom är på gång med en ny internetsajt om poolsnorkling. Dom kommer följa upp detta med en grattistidning som kommer delas ut både här och där.

Enligt obekräftade källor gör Buzzen just nu reklam för den nya sporten i Bkk! Han lär bl.a. iförd snorkel och cyklop försökt locka nya idrottsmän till den sporten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...