Jump to content
IGNORERAD

Otrogen mot sin thailändska partner.


Kim

Har du varit otrogen mot din nuvarande partner?  

269 röster

  1. 1. Har du varit otrogen mot din nuvarande partner?

    • Ja, jag har varit otrogen
      83
    • Nej, jag har inte varit otrogen
      175
    • Har ingen partner men om jag haft hade jag varit 100% trogen
      16
    • Har ingen partner men om jag haft hade jag antagligen varit otrogen
      5


Recommended Posts

Quote

Nu var det ju jag som valde det här . Och jag visste vad det skulle innebära. Jag har byggmaterial som ligger på

för ca120 000 baht och det är irriterande . Men hellre det här än att leva i ett skit förhållande . Och flickor finns det

gott om , speciellt i Thailand.  Hyra hus är bra. :yes:

Bra att du delar med dej. Undrar hur pass vanligt förekommande det är med dylika händelser.

Hyra hus är nog kanske det säkraste att göra om man nu inte råkar ha väldigt gott om stålar.

Och som du säjer, flickor finns det gott om, speciellt i Thailand.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 214
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    15

  • svarten

    13

  • Baa

    12

  • ban99arne

    11

Mest aktiva i denna tråd

baserat på dom personerna jag har träffat i Thailand så känns det som att dom flesta på det här forumet ljuger om sina sexvanor :kort::kort::kort:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Paw-76

har suttit i samma sits som du, du är inte ensam om detta. Det med trähus kommer jag göra nästa

gång o elda upp allt för att slå tillbaka om girigheten kommer åter i mitt nuvarande

förhållande. Att hyra hus är en utmärkt ide i Thailand.

kANSKE DAGS O STARTA EN  tråd om vad vi faranger kan göra för att slå tillbaka mot de allt för giriga thaidamerna.

Erik

Har för mej att jag läste på ett annat forum om någon falang som körde en bulldozer rakt genom huset. Är inget för

mej att hålla på med. Har önskat henne lycka till i framtiden . Och bättre att blicka framåt . Pengarna kan jag tjäna

ihop igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Jag har inga problem med att berätta hur jag röstade, för mig är ungkarlsliv en sak och livet som gift ett annat.

Jag har levt ett långt ungkarlsliv och känner mig helt färdig med det livet, det var roligt men jag saknar det inte alls.

Jag har upplevt mer än alla andra kompisar jag har, och jag tror att det är därför jag inte känner något sug efter det.

Och som familjefar tar jag mitt ansvar och har aldrig ens funderat på att vara otrogen.

Jag kan gå vart som helst och bli utsatt för frestelser utan att bry mig det minsta, det känns tryggt.

Vi litar på varandra till 100%, och så får det gärna fortsätta resten av livet.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Isan Lover,

Vad menar du med upplevt mer än alla dina kompisar???

Knullat mer eller haft ett mer innehållsrikt liv??

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej Errki

Jag har försökt uppleva båda sakerna, och har medvetet sökt spänning, äventyr och tjejer i hela världen under många år.

Men det ligger bakom mig nu.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill inte provocera men som btt skriver så är alla ärThaitjejer barflickor typ.

Vad jag har upplevt att de  flesta tjejer som kommer till Sverige idag är släktingar eller kompisar till en före detta barflicka och kommer in den vägen utan att ha haft kontakt med barlivet.

Och så hjälps det vidare.

Letar man efter tjej i pattay så blir det ju bartjej men det finns antagligen tusentals tjejer som är på släkt/vän besök varje år för och hitta sin Falang.

har jag fel?

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej paw-76,

"Har för mej att jag läste på ett annat forum om någon falang som körde en bulldozer rakt genom huset."

Hehe, ja det var en ganska raffinerad historia, tror den finns på Stickman.

En farang kommer i hemlighet en dag tidigare än planerat till huset han byggt i hembyn. Han kan observera att hans thaidam uppenbarligen lever med en thaiman där. Nästa dag anländer han på riktigt till huset, och låtsas som ingenting. Han säger dock till sin thaidam att detta hus börjar se lite slitet ut, borde vi inte ha ett större och lyxigare hus?

Thaidamen nickar ivrigt, och man börjar planera hur detta lyxhus ska se ut. Några dagar senare kommer en bulldozer för att riva det befintliga huset. Det jämnas med marken, och thaimannen som då blivit presenterad som en släkting sliter också hårt och entusiastisk för att huset ska kunna rivas så fort som möjligt. Thaidamen är mycket upphetsad över hur fint det nya huset kommer att bli. Stort, endast de bästa materialen, swimmingpool, exklusiva möbler etc.

Farangen ursäktar sig nu och säger att han ska åka och köpa lite dryck för att fira detta. Han kommer dock aldrig tillbaka...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej paw-76,

"Har för mej att jag läste på ett annat forum om någon falang som körde en bulldozer rakt genom huset."

Hehe, ja det var en ganska raffinerad historia, tror den finns på Stickman.

En farang kommer i hemlighet en dag tidigare än planerat till huset han byggt i hembyn. Han kan observera att hans thaidam uppenbarligen lever med en thaiman där. Nästa dag anländer han på riktigt till huset, och låtsas som ingenting. Han säger dock till sin thaidam att detta hus börjar se lite slitet ut, borde vi inte ha ett större och lyxigare hus?

Thaidamen nickar ivrigt, och man börjar planera hur detta lyxhus ska se ut. Några dagar senare kommer en bulldozer för att riva det befintliga huset. Det jämnas med marken, och thaimannen som då blivit presenterad som en släkting sliter också hårt och entusiastisk för att huset ska kunna rivas så fort som möjligt. Thaidamen är mycket upphetsad över hur fint det nya huset kommer att bli. Stort, endast de bästa materialen, swimmingpool, exklusiva möbler etc.

Farangen ursäktar sig nu och säger att han ska åka och köpa lite dryck för att fira detta. Han kommer dock aldrig tillbaka...

Herr Chang har talat.

Sant eller inte så låter den historien precis som en äkta Klintbergare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har hört nåt liknande om en engelsman i Jomtien på 90-talet.Hade kanske gjort  detsamma,bara för känslan,  :diablo:   Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jämlikhet Kim

Rösta på "Har din tailändska vän varit otrogen"

Jo jag har allt funderat på att skapa den omröstningen också men tycker den faller på att det inte är så lätt att veta om man blivit bedragen eller inte om det hela inte blivit avslöjat. Och därför blir ju den eventuella jämförelsen med resultatet från killarnas svar värdelös.

Skulle ju i så fall vara att dom på thailandska.se höll samma anonyma omröstning för tjejerna att svara på. Dvs -Har du någon gång varit otrogen mot din kille?

Gissar personligen att det finns betydligt fler otrogna killar än tjejer bland thai/svenska par. Men samtidigt förvånas jag över hur många killar som enligt denna undersökning faktiskt håller sig trogna trots alla dom frestelser som finns tillgängliga i Thailand. Hade jag fått gissa på resultatet innan så hade jag nog varit mer pessimistisk till svarsutgången.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, nej! Lite självkontroll får man ju se till att ha. Och eftersom man får allt man vill av sin egen partner så känns det bara onödigt. Att vara otrogen och sedan dessutom få ångest och dåligt samvete, det är patetiskt på riktigt.  :kort:

Att lalla runt och jonglera fler än en åt gången är iofs ett bra knep om man känner att man behöver problem, big time. Nä, man ska nog se till att klara av sitt bäversafari innan man skaffar en fast partner. Och om man har hittat sin "real lööv", tja, då är det ett lätt val att inte vara otrogen  :great:  

Dessutom, hur jävla roligt skulle det vara om man fick veta att frugan snablar runt  :diablo:

Vuxna, otrogna män = Grabbarna som inte fick sätta under tonåren  :lol:

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...