Jump to content
IGNORERAD

Otrogen mot sin thailändska partner.


Kim

Har du varit otrogen mot din nuvarande partner?  

269 röster

  1. 1. Har du varit otrogen mot din nuvarande partner?

    • Ja, jag har varit otrogen
      83
    • Nej, jag har inte varit otrogen
      175
    • Har ingen partner men om jag haft hade jag varit 100% trogen
      16
    • Har ingen partner men om jag haft hade jag antagligen varit otrogen
      5


Recommended Posts

  • Svar 214
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    15

  • svarten

    13

  • Baa

    12

  • ban99arne

    11

Mest aktiva i denna tråd

Bästa HobbyStatistiker, tycker att vi endast borde räkna de som svarat ja, eftersom som de som svarat nej eller inte vill upge vad de röstat har med stor sannolikhet farit med osanning. Det viktigaste är ju trots allt att få fram ett statistiskt säkerställt resultat.

[move]Hobbyforskaren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

:whistle: Frugan hotade använda stora saxen när jag sover om hon fick veta att jag varit otrogen  :diablo:

Ente konstigt att man sover dåligt juh  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag har tänkt att här satsar jag för fullt.

Det är ju barn med i bilden också.

Så trogen är mitt svar.

Tjejen vaktar som ett hök så möijligheterna begränsas också :bad:

Men visst är det frestande när man är i Thailand :party::diablo:

Någon Chang i ett häftig GoGo-bar på Walkingstreet blir det knappast i dagsläget :no:

why not, får väl ta med dig frugan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tror inte det :D

det gör jag iaf :D skittrevligt o se henne stoppa lite Tip i trosan på någon dansare ; :D man kan ju inte annat än o skratta...

hejja tanten o go go barer  :na::party:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Fader Baa!

Jag kan lugna dig med att jag inte är arab.

Däremot var min farmor från Italien, så lite italienskt blod finns det ju i venerna.

FORZA ROMA förressten.

Lappen!

Nej jag läser inte ur någon bok.

Allt jag skriver om är självupplevt.

Jag har inte ens läst Stickmans guide to Bangkok.

Tack för att du finner läsandet roande. Hoppas du lär dig ett o annat oxå.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Fader Baa!

Jag kan lugna dig med att jag inte är arab.

Däremot var min farmor från Italien, så lite italienskt blod finns det ju i venerna.

FORZA ROMA förressten.

Lappen!

Nej jag läser inte ur någon bok.

Allt jag skriver om är självupplevt.

Jag har inte ens läst Stickmans guide to Bangkok.

Tack för att du finner läsandet roande. Hoppas du lär dig ett o annat oxå.

BTT

Det är därför som du är så bitter med andra ord?

Ska bli intressant att se hur tjejen reagerar nä vi åker ner om några veckor.

För jag har talat om för henne att visst ska vi besöka några barer  :he:

Inte för att jag tänkt vara otrogen men jag har med mig en kompis som aldrig varit till Thailand.

Barerna måste han bara få uppleva  ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

det gör jag iaf :D skittrevligt o se henne stoppa lite Tip i trosan på någon dansare ; :D man kan ju inte annat än o skratta...

hejja tanten o go go barer  :na::party:

Jag med, vi har då riktigt skoj.även polarna får med sina damer ut så jag förstår inte riktigt problemet :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag med, vi har då riktigt skoj.även polarna får med sina damer ut så jag förstår inte riktigt problemet :lol:

Kan det ha att göra med damernas bakgrundskunskap om såväl GOGO-barer som hur väl de små liven känner sina partners tro?

Baa(ra undrar)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lappen!

Jag är inte det minsta bitter. Jag njuter i fulla drag att reta upp dig och dina gifta gelikar som behandlar era kvinnor som dyra ädelstenar, vilket de ju i många fall oxå är.

Jag missunnar inte er att ha mött en thaikvinna och blivit nedkärade, tvärtom så är riktig kärlek det finaste man kan ge.

Men kärleken ska vara ömsesidig och det jag ibland är lite tveksam till när det gäller farang-thaitjejer förhållande.

Pröva att sluta skicka månadens pengasändning till familjen, så får vi se hur länge den " äkta" kärleken överlever.

Och Lappen var försiktig med spriten i baren i Pattaya.

Där finns säkert tjejer som är sexigare och mer förslagna än lilla frugan.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lappen!

Jag är inte det minsta bitter. Jag njuter i fulla drag att reta upp dig och dina gifta gelikar som behandlar era kvinnor som dyra ädelstenar, vilket de ju i många fall oxå är.

Jag missunnar inte er att ha mött en thaikvinna och blivit nedkärade, tvärtom så är riktig kärlek det finaste man kan ge.

Men kärleken ska vara ömsesidig och det jag ibland är lite tveksam till när det gäller farang-thaitjejer förhållande.

Pröva att sluta skicka månadens pengasändning till familjen, så får vi se hur länge den " äkta" kärleken överlever.

Och Lappen var försiktig med spriten i baren i Pattaya.

Där finns säkert tjejer som är sexigare och mer förslagna än lilla frugan.

BTT

Äntligen ett vettigt inlägg från dig BTT

Om du tror att du retar upp mig så misstar du dig det grövsta för om du verkligen kände mig skulle du veta att det är nästintill omöjligt.

Att du betvivlar att kärleken inte är ömsesidig är väl ett tydligt tecken på att du är bitter i mina ögon.

Nu har inte nån med den saken att göra men jag skickar inga pengar till hennes familj.

Skulle aldrig falla mig in att göra det och det var inget som vi överhuvudtaget snackade om.

Om det blir aktuellt så får hon göra det med sin egen lön när den nu kommer.

Jag tar det alltid lugnt med spriten så på den punkten behöver du inte oroa dig BTT  :mdr:

Visst finns det sexigare damer men varför skulle jag förstöra nått som tagit mycket kraft och tid att bygga upp?

Skulle aldrig förstöra ett förhållande bara för att se om nån annan tjejs fittta är skönare.

Jag är nog gammalmodigt uppfostarad på den punkten och ett förhållande är inget man tar lätt på och kastar bort bara för att det kliar i skrevet.

Nu är det ingen idé att komma med goda råd till dig BTT för du lyssnar alla fall inte.

Men..gå igenom alla dina poster och räkna hur många ggr som du raljerar hur dålig thaikvinnorna är.

Så förvånar det mig att du överhuvudtaget hänger på detta forumt och enda orsaken du besöker Thailand är just för Thaikvinnan

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kan det ha att göra med damernas bakgrundskunskap om såväl GOGO-barer som hur väl de små liven känner sina partners tro?

Baa(ra undrar)

ja möjligen det, men polarna som har icke fd barbrudar lyckas också..tur det så man slipper nån trökkärring som ska gnälla om det mesta på turistorterna eller kanske inte ens vill fara dit kanske  :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tror jag inte Btt tycker att thai-tjejer är dåliga..

Vad jag tror han försöker att få fram, är att vi blir en aning naiva när vi skriver om våra flickvänner/fruar.

För trots allt blir en stor mängd faranger blåsta av sina flickvänner nere i semesterorterna.

Men sen Herr Btt, kan man inte dra alla över en kam.. För dom är trots allt enskilda individer, med olika värderingar.

Sen självklart älskar dom pengar, men vem f-n gör inte det..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Strålande Sangwai.Money makes the world going round :great: .Håller med om att thaitjejer är olika men det är väl farangtjejer oxå.Att sedan thaitjejer är otroligt mycket vackrare(personlig åsikt) :glasses::lol: håller nog många med mig om.Mvh Måne  :wai: ps jag älskar vackra kvinnor ds :yes:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

...

Pröva att sluta skicka månadens pengasändning till familjen, så får vi se hur länge den " äkta" kärleken överlever.

BTT

Hej BTT!

Alla i Sverige ger ganska generösa bidrag till att hjälpa till med olika kostnader under olika perioder av livscykeln. När mormor och ev. pappa blir gamla bidrar alla med deras uppehälle. När kusinen skadar sig och behöver hjälp får han hjälp från familjen. När han blir frisk igen hjälper han till med bidrag där det behövs. När systern kommer in på universitet får hon ekonomiskt stöd av de familjemedlemmar som har inkomst i utbyte mot att systern kommer att ställa upp med hjälp när hon är färdig med studierna.

Men vi hjälper inte bara till med den egna pappan när han blir gammal eller med den egna systern när hon studerar. Vi hjälper alla pappor och systrar i landet som har behov. Väljarna i Sverige har bestämt att försörjning av familjen ska ske via en typ av kollektivförsäkring via skattesystemet. Det blir ju väldigt tungt för en familj att själv stå för kostanderna som orsakas av t.ex. kusinens bilolycka. Små familjer har extra tung bördan när stora kostnader uppstår. Därför har svenska folket bestämmt att kollektivt sköta livscykelkostnader.

I Thailand måste familjerna dock klara sig själv med det mesta. De är beroende av bidragen från medlemmarna med inkomst.

De pengar som du omtalar så ofta som skickas från Sverige till familjen är inte alltid en form av prostitution vilket du hävdar. De handlar om den stöd som de flesta thailändare ger till sin familj för de äldres pension, barnens studier, osv. Behoven kvarstår även om dottern flyttar till Sverige. Och hon har förstås fått hjälp av sin familj under sin uppväxt.

Alla har sina skäl att skicka mycket eller lite pengar. Alla skäl ska respekteras tycker jag!

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Bäste-Bror, bäst är att ha helt separata kassor för att kunna avgöra om det är riktig kärlek. Detta låter sig ofta inte göras med en gemensam hushållsbudget.

[move]Getbudet Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

citat Lappen

Nu är det ingen idé att komma med goda råd till dig BTT för du lyssnar alla fall inte.

Men..gå igenom alla dina poster och räkna hur många ggr som du raljerar hur dålig thaikvinnorna är.

Så förvånar det mig att du överhuvudtaget hänger på detta forumt och enda orsaken du besöker Thailand är just för Thaikvinnan.

BTT har fått mycket verbal risbastu, oftast välbefogad, men jag har läst mellan raderna och kan bara konstatera att stackars missförstådda, svikna och av kvinnan utnyttjade BTT inte har ett skvatt koll på normala förhållandens rät och avigsidor.

Att ha någon att glädjas med i lycka och kärlek, att gråta tillsammans med i sorg och som i alla andra världar få de grå stunderna lite mer färgglada, det min kära BTT önskar jag att Du också kommer att få någon dag när Du vuxit ur puberteten.

Ett förhållande med en kvinna betyder inte att det är endast sängvärmare man är ute efter utan mycket mer, och när man funnit denna kvinna, oberoende om hon är vit, gul, eller svart och från Sverige eller något annat land har i det skedet ingen betydelse. Att då vara otrogen är ju ett skäl att tänka om, inte att bravera med att man kan, för det är skitlätt att liksom BTT bara leva för köpt "kärlek".

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag håller mig till den skara som skött sig gentemot min thaidam, men jag skulle vilja se en liknande "röstning" där thaidamer som kommit till sverige

får svara på om de varit otrogna mot sina svenska gubbar skulle tro att alt nr 1 skulle slå i taket!!! :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Mr Nuke 555, det vet man väl hur de är, riktiga kaniner. Vi män tänker ju med huvudet i 1:a hand .

[move]Otröge Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ja ja Svarten.

Jag känner till skillnaderna i kultur och familjesammansättningar mellan Sverige och Thailand.

Jag är inte ute efter själva pengaskickandet. Det handlar inte om det.

Det det handlar om är hur pass stark kärleken från thaitjejen gentemot gubben är.

ader

Är hon beredd att offra allt för den hon verkligen älskar? För sådan är nämligen den riktiga kärlekens natur.

Fader Baa!

Jag vet även hur ett förhållande präglat av kärlek, värme, närhet och allt det andra fina fungerar.

Jag har faktiskt levt ihop med svenska kvinnor innan jag hamnade i Pattaya.

Lappen!

Jag lyssnar på dina gliringar och ditt gnäll och det roar mig i allra högsta grad.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja BTT,

Du har säkert rätt vad gäller vissa förhållanden.

Frågan är hur vanligt det är att det är som du beskriver? Du kan säkert förstå att många protesterar när dom (mig inkluderad) inte känner igen sig med utgångspunkt från sina egna förhållanden.

Din huvudsakliga mission på detta forum tycks vara att självbelåtet varna alla för hur illa det kan gå med en thaidam. Det vore ju uppfriskande om du någon gång skrev om något annat.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...