Jump to content
IGNORERAD

Nattklubbar i Bangkok öppna efter klockan 02:00.


stjp8729

Recommended Posts

Hej :)

När man var ung och vacker så räckte det inte med att festa till klockan 02:00 eller 03:00 då vanliga ställen stängde, nej då skulle man hålla på tills solen gick upp. Och det var ett par gånger man "rammlade ut efter klockan 09:00 på morgonen.

Eftersom man inte längre är ung och vacker, utan mera gammal och ful så blir det inte något festande från kvällen fram till lunchtid dagen efter, men för dom som fortfarande är unga och vackra så lägger jag ut ett av mina ställen som jag gillade och besökte ofta, fyll gärna på listan med fler ställen som är öppna efter ordinarie stängningsdags..

Note! En del av ställerna jag lagt ut kan ha stängt, då det nu är år sedan jag var ute.

Bossy Pub

Hemsida:

http://www.bossypub.com/index.html

Address:

post-4239-0-27416200-1327808417.jpg

Spicy Nightclub Bangkok

Hemsida:

Address:

Rong Muang 1, Rong Mueang, Pathum Wan.

Spice (Climax?)

Hemsida:

Address:

Sukhumvit Soi11

Shock 39

Hemsida:

http://www.shock39.com/

Address:

1555 Petchaburi Soi 39, New Petchaburi Road

Ha en kanonbra dag!

:wai:

post-4239-0-27416200-1327808417.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

fanns en källarlokal på Sukumvit som jag besökte några ggr,minns ej namn och nummer, men tror det var runt 10-20.Kallades sista chansen eller nått.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

fanns en källarlokal på Sukumvit som jag besökte några ggr,minns ej namn och nummer, men tror det var runt 10-20.Kallades sista chansen eller nått.

Sista chansen?? Det är ju Hjorten Pub i Mariestad du pratar om eller Borgen i Visby på Gotland. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Mackan33 :)

Bossy Pub heter det allt :wink: Där har man rammlat ut vid åtta och nio-tiden på morgonen efter nätters av hårt festande ett antal gånger. Det vill säga innan man blev med familj :wink:

Ha en bra dag!

:wai:

Frågan är om det inte finns / fanns en Boss Club också? Lägger in ett par bilder från stället som jag har för mig ligger på Petchaburi rd, inte långt ifrån Wireless rd där jag brukar bo.

//Mackan

Link to comment
Dela på andra sajter

Sista chansen?? Det är ju Hjorten Pub i Mariestad du pratar om eller Borgen i Visby på Gotland. :crazy:

Finns en motsvarighet i Boston som jag hittade i somras

post-3404-0-83135100-1327830921_thumb.jp

post-3404-0-83135100-1327830921_thumb.jp

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

fanns en källarlokal på Sukumvit som jag besökte några ggr,minns ej namn och nummer, men tror det var runt 10-20.Kallades sista chansen eller nått.

Tror det var Göta Källare vid Medborgarplatsen! Där fick man med sig allt från 20 till 80 åringar! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

fanns en källarlokal på Sukumvit som jag besökte några ggr,minns ej namn och nummer, men tror det var runt 10-20.Kallades sista chansen eller nått.

Hej!

Kan det vara gamla legendariska THERMAE du menar?

Där har det hänt mycket tokigheter.

Mvh

Amja :crazy:

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Kan det vara gamla legendariska THERMAE du menar?

Där har det hänt mycket tokigheter.

Mvh

Amja :crazy:

Hua!

Thermae låg på udda sidan av Sukumvit. Jag fattar det som han menar att det låg på jämna sidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

fanns en källarlokal på Sukumvit som jag besökte några ggr,minns ej namn och nummer, men tror det var runt 10-20.Kallades sista chansen eller nått.

Hej Drivern :)

Är det Thermee som du tänker på? Stället ägdes av två dövstumma systrar och en polis ;)

Ha en kanonbra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu stänger allt 02. Och för den oinvigde så ska man väl säga att alla ställen som nämns här utom Narz är det mycket frilansare på. Shock 39 många negresser för den som vill ha det. Gillar inget av dessa ställen dock. Rätt sunkiga hak egentligen...

Boss låg på petchaburi, tror inte det är öppet längre. Bossy finns kvar dock.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Hua!

Thermae låg på udda sidan av Sukumvit. Jag fattar det som han menar att det låg på jämna sidan.

Hej Drivern :)

Är det Thermee som du tänker på? Stället ägdes av två dövstumma systrar och en polis :wink:

Ha en kanonbra dag!

:wai:

Thermae låg i en källare vid soi 13, flyttade senare till källaren under Ruamchit Hotel soi 15.

Är det någon koppling till att det fanns (finns?) ett avsnitt på trottoaren där med dövstumma i salustånden?

/Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

fanns en källarlokal på Sukumvit som jag besökte några ggr,minns ej namn och nummer, men tror det var runt 10-20.Kallades sista chansen eller nått.

DU???

Då drömde du nog. ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det var Göta Källare vid Medborgarplatsen! Där fick man med sig allt från 20 till 80 åringar! :crazy:

Jahaaa...nu fattar jag betydelsen göta juck... :_russian: ful som man är... :ahh:

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en hel del ute i Ratchada där jag bor, senaste sex månaderna har jag inte satt min fot på Sukhumvit. Kan droppa lite namn på ställen efter jag åkt hem om 3 månader.

Dock så måste ni komma dit med ett Thai sällskap.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...