Jump to content
IGNORERAD

Mycket underhållande läsning


Guest Stefan-P

Recommended Posts

Guest Stefan-P

Hej,

Speciellt placering nummer fem på bloggarens lista underhåller förmodligen en och en annan:

"Aldrig tidigare har ett forum blivit överkört så snabbt av så få på så kort tid. Sajten gick upp och efter en månad så dräller det av alkisar som skall sprida sin visdom. Ägarna söker endast trafik och tillåter egentligen vad som helst, bara det är skrivet och de tjänar lite klick. Inriktningen har jag ingen aning om, svammel? Är du full och vill skriva med likasinnade då är det här sajten för dig."

:rofl:

http://www.jobisen.se/

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad denna fjant har för åsikter på sin patetiska blog är ganska ointressant för mig.

Ännu en loser i Thailand.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han gjorde väl den där resan för att impa på några och blev skitt rädd när han kom ner.

Det mesta han gör är inget för utom att han blir lika löjlig som alla andra som köper skräddar syddkostym innan han åker hem.

Phodee

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, vi lite mer beresta går ju istället till skomakaren för att anpassa våra foppatofflor.

[move]Välanpassade Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vad denna fjant har för åsikter på sin patetiska blog är ganska ointressant för mig.

Ännu en loser i Thailand.

Herr Chang har talat.

"denna fjant" skrev om forumen i sin blogg under den tidsperiod, då det tramsades som mest på forumet (i slutet på Juli).

Det var när MrBombom och BillåBull klanen retades med Btt, samt stökade i en massa trådar.

Det han "Jobisen" Bloggade om just då, stämde mycket bra med min uppfattning DÅ. (jag sade upp mitt medlemkap i forumet, i nån slags barnslig protest i en vecka under den perioden).

Efter diverse banningar och smällar på fingrarna till inblandade medlemmar, så tycker jag att forumet är bättre nu.

Dock har jag nog bara varit inne på 10% av alla underrubrikerna, vet inte hur många det finns, men det är åt helsike för jobbigt att leta igenom dem efter nåt vettigt.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja leta i en massa underrubriker är ingen höjdare Tommy. Men därför finns funktionen "visa olästa inlägg" eller "visa nya svar" som man kan klicka på högst upp tilll vänster.

Klickar man på det förstnämda så kommer alla nya inlägg sedan det senaste besöket upp i en lista, oavsett forumdel dom är placerade i. Fast stänger man webläsaren tillfälligt så räknas nästa öppning som ett nytt besök och då får man vara beredd på att alla tidigare olästa trådar inte längre syns där. Och då tvingas man förstås gå in i dom olika forumdelarna för att hitta igen dom.

Vill man bara se dom trådar där man själv skrivit något i så väljer man istället att klicka på "visa nya svar". Då kommer alla trådar man deltagit i och som har nya svar att komma upp som en lista. Enkel att använda om man vill kolla av om man fått någon ny kommentar på sina inlägg.

Antar att dom flesta medlemmar använder sig av funktionen "visa nya inlägg" och enbart om man är speciellt intresserad av just husbyggarfrågor, Korat, foto, visum eller dylikt går in på forumdelen för just det specialområdet.

Själv använder jag mig nästan uteslutande av "visa nya inlägg" när jag följer trådarna på forumet. Praktiskt och bra att få upp en enda lista med alla nya inlägg oavsett tavla.

Vad gäller Jobisens blogg så har jag väl just ingen kommentar att komma med, han måste förstås få tycka vad han vill. Vi kan inte passa alla. Men jag håller med Tommy att det var lite turbulent på MPR under den speciella tid när Jobisen skrev detta.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim,

"Vad gäller Jobisens blogg så har jag väl just ingen kommentar att komma med, han måste förstås få tycka vad han vill. Vi kan inte passa alla. Men jag håller med Tommy att det var lite turbulent på MPR under den speciella tid när Jobisen skrev detta."

Ja, visst var det turbulent. Se vidare på:

MyCP.JPG

MyCP.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...