Jump to content
IGNORERAD

Frugans lilla hemsida


J.J

Recommended Posts

Min Thailändska fruga har knåpat ihop en enkel hemsida. Hon går på SFI och skulle bli jätteglad om någon av era flickvänner/fruar kom in på hennes CHAT och sa Hej. Hennes idé är att dom som studerar Svenska ska kunna prata och öva på Svenska utan att vara blyga.

http://www.bamboo.co.nr/

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Min Thailändska fruga har knåpat ihop en enkel hemsida. Hon går på SFI och skulle bli jätteglad om någon av era flickvänner/fruar kom in på hennes CHAT och sa Hej. Hennes idé är att dom som studerar Svenska ska kunna prata och öva på Svensak utan att vara blyga.

Den är väl inte så liten att den inte har någon adress?

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack ska ni ha,,,, Frugan är helnöjd..

Ganska kul med globen på startsidan där man kan var folk befinner sig på ett ungefär.

Jimmy

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tack ska ni ha,,,, Frugan är helnöjd..

Ganska kul med globen på startsidan där man kan var folk befinner sig på ett ungefär.

Jimmy

Om du får en extra kram ikväll så är det delvis min förtjänst na ka.  :mdr:

:yipi::yipi::yipi:

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du känner att du måste fråga så känner du säkert också att svaret borde bli nej...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,,, verkar som om frugan har fått några besökare att öva Svenska med ,,kul.

Har förståt att detta forum har väldigt många besökare med stor geografisk utbredning. Tänkte att det är läge att  som ny besökare kort berättar vilka vi är. Arbetar som sjöman vilket ger långa sammanhängande ledigheter. Träffade frugan i BKK 2001, vi har en liten lya i BKK som mest fungerar som garderob och ompackningstation. Har byggt ett hus i en by söder om Uttaradit stad. Vore kul om ni känner till några faranger som håller till i Uttaradit. Vi bor sedan ett drygt år i Skåne för att föröka oss (går visserligen bra var som helst) och för att frugan ska få lära sig det Svenska tungomålet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...