Jump to content
IGNORERAD

Är några på plats i BRM i februari...


ban_kog_wat

Recommended Posts

Landar runt den 10 feb i brm för nägra veckors samvaro med släkt och vänner. Är några andra på plats. Förutom buriram då som alltid är på plats.

I år skall vi gå på fotboll A. !!!

// Baan

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är på plats (i Krasang) för att kolla mitt husbygge nu och åtminstone fram till 20:e januari. Därefter åker jag antingen hem till Sverige ett par veckor och kommer sedan tillbaka några veckor till, eller så kommer jag att vara kvar när du kommer, så vi kan nog träffas om du vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är på plats (i Krasang) för att kolla mitt husbygge nu och åtminstone fram till 20:e januari. Därefter åker jag antingen hem till Sverige ett par veckor och kommer sedan tillbaka några veckor till, eller så kommer jag att vara kvar när du kommer, så vi kan nog träffas om du vill.

Trevligt Trevligt, Vi landar i BRM den 11/2 och har tänkt oss ca 2 veckor på hemmaplan innan vi fortsätter söder ut.

Har en del att göra med hus även vi. Vårt hus blev klart 4/6 11 så nu är det dags för möbler mm.

Alltid skojj att träffa blivande "grannar". Vi får höras närmare ankomst.

Läcker hus förresten..

// Baan

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

OK. Just nu ser det ut som om jag åker hem till Sverige 20/1, men jag skall sedan försöka komma tillbaka två veckor senare (ca 5/2) och stanna åtminstone 3 veckor till här i Krasang, för att kunna fixa "det sista" med huset och flytta in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...