Jump to content
ragson

ragges reflektioner...

Recommended Posts

rolba
4 timmar sedan, skrev ragson:

Ska bara göra lite reklam till....enligt vissa forummedlemmar är det bara tråkigt med reklam.
Men jag har skitkul på dessa event. Så det är därför jag delar med mej, så flera MPRare kan ha lika skoj! 

2 års jubileum ikväll på Piss Stop Bar, extra allting på samma gång!... Kom ner och skråla, ät och skåla!  :haha:

598b4ea91e019_2yearPSB2.jpg.c7fbeea69152650a6fca71c839254c45.jpg.f632f9b36cb48dae8877ee1fbd390462.jpg

Det är ju kanon att få veta vad som händer. Fast vissa blir väl avis för att de inte får/kan deltaga. Jag ser det inte som reklam utan mer som public service.

Fortsätt med det, du, lk och alla andra.

Själv drar jag till Foodbox här i Rawai och käkar lunch strax. Jag vet inte vad de serverar idag men jag vet att det blir bra så lite reklam kan jag väl göra. :big_smile:

• Ge karma 6
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
ragson

Hubba...det är mycket nu...hinner inte med mej själv riktigt och den här tråden hamnar i dvala.

Det går över om ett par veckor, då ska det skruvas ny PTOR musik. Orginallåtar som jag ligger på, dom ska få liv!

Men ikväll är det party på Piss Stop Bar.  BBQ, Raffels, Karaoke och lilla jag som trubblar och trumlar ett par set....det blir skoj...Kom och sej hej!

599fc77bcb58b_PSBfridaybanner.thumb.jpg.c99175ee6eaf88e418bf8325f1822cd9.jpg

• Ge karma 7
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Naam jai
On 2017-09-01 at 11:04, skrev ragson:

hubba hubba...jag det är samma den här fredagen som förra så ni kan ju bara scrolla upp hehe.

Däremot så imorrn åker vi ett gäng knasbollar till Koh Lanta, det är nämligen officiel invingning av Harrys då!

Det blir skitaskoj, massa bus och rock och badning och tokerier, haha....Om ni är i närheten så kom dit vetja.

Kristoffer och Chantana har ordnat det jättefint, massor av mat och dricka blir det.....och några låtar av mej... bla Ring The Bell såklart!    :haha:

59a922869d927_OpeningHarryskohlanta.thumb.jpg.af99cfd84214982cf5e01e65a7bdff1a.jpg

Ahh det förklarar stängningen  av Christies i Ban Phee...bara önska lycka till

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
samet
4 timmar sedan, skrev Naam jai:

Ahh det förklarar stängningen  av Christies i Ban Phee...bara önska lycka till

Var nog snarare tvärtom. Stängningen skapade möjligheten. Chantana och Kristoffer hade unden en längre tid letat efter nya äventyr. Så plötsligt sammanföll allt. Köpare i Ban Phe och gänget på Harrys.  

Jätteroligt! De gör ett kanonjobb med sina ställen. Så Harrys Koh Lanta blir alldeles säkert även det en succé! 

Lycka till!

• Ge karma 3
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
ragson
7 timmar sedan, skrev samet:

Var nog snarare tvärtom. Stängningen skapade möjligheten. Chantana och Kristoffer hade unden en längre tid letat efter nya äventyr. Så plötsligt sammanföll allt. Köpare i Ban Phe och gänget på Harrys.  

Jätteroligt! De gör ett kanonjobb med sina ställen. Så Harrys Koh Lanta blir alldeles säkert även det en succé! 

Lycka till!

Ja, Harrys på Lanta är jättefint, dom har alla förutsättningar för att lyckas. Åk och hälsa på! :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
ragson
13 timmar sedan, skrev Krallas:

Kul med lir hos Calle.
Blir det ett återkommande event? 

Ja det hoppas vi på. Har 3 bokade gig nu, så får vi se hur det fungerar. :-)

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Krallas
11 timmar sedan, skrev ragson:

Ja det hoppas vi på. Har 3 bokade gig nu, så får vi se hur det fungerar. :-)

Hoppas de bli nå i Decäämber åkså

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Thure

"På lördag ska vi åka ett gäng på ..eh...studieresa?! ...Mycket intressant att få se ny...eh ...kultur och ett annat folkslag.... "

En riktig "cliffhanger".... :-)

Hoppas på en eh... rapport...

///Thure

• Ge karma 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll