Jump to content
IGNORERAD

Hua Hin - aldrig mer


soiwalker

Recommended Posts

I Hua Hin pippade jag en jävligt go tjej 1979

Jag gjorde säkert detsamma i sundsvall vid den tiden.

Så nu är sundsvall oxå skit eller turistmål.

Eeeke, bara hur dumt ditt inlägg var...

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 143
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pigge01

    10

  • soiwalker

    9

  • svampen

    9

  • Bibben

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

swedenfarang

Hehehe..Hoppas inte min morsa, jag är född 1980 i Sundsvall ;)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehehe..Hoppas inte min morsa, jag är född 1980 i Sundsvall

Dom där gråa håren uhhhhh var inte orolig var säkert inte du :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

scorpio63 Jo,de verkar som att pattayanisse e ovanligt dum.. :not_i:

Han kanske kan kalla sig BTT2 ? :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Jag besökte Hua hin runt 2000 och framåt . Har varit där 4ggr.Sista gången 2005 tror jag På den tiden var det ett paradis att spela golf där. Billigt och bra banor. Även resturangerna hade bra mat. Mycket fisk. Vettiga priser på guesthousen. Otroligt trevlig personal på dom vi bodde på. Badet var det inget fel på. Inte som i phuket eller däromkring. Men helt ok. Nu spelade jag mest golf. Då var ett dopp alltid skönt efter. Men det som var mindre bra var att det var totalt dött 22.30 på kvällen. Den enda gatan där det var något liv var kulturgatan. Men det var dött även där . Men i brist på annat så hamnade man där jämt.

Jag trivs i Jomtien. Inte så bra bad . Men många fina resturanger -bra golf( inte längre) Och mindre stim än Pattis. Har blivit för gammal. Att glida in till Maitan på EM för lite gubbdagis är kanon. Sedan gå på någon trevlig ställe och njuta. Vettiga priser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, efter ha läst denna tråd är det väl bara att avboka nästa helgs resa till HH... Jag har aldrig vart där och denna läsning gör mig inte direkt sugen på att åka dit...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, efter ha läst denna tråd är det väl bara att avboka nästa helgs resa till HH... Jag har aldrig vart där och denna läsning gör mig inte direkt sugen på att åka dit...

Tycker faktiskt att du ska ge HH en chans om du aldrig vart där.

Smaken är ju som baken och det är ju alltid de som är negativa som är de som hörs mest.

Jag gillar som sagt HH och tillbringar mycket tid där.

Men sen beror det ju åxå på hur mycket tid man har och hur man prioriterar sin tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jaha, efter ha läst denna tråd är det väl bara att avboka nästa helgs resa till HH... Jag har aldrig vart där och denna läsning gör mig inte direkt sugen på att åka dit...

Ja kosta på dig lite empiriska studier. Runt Hilton finns det faktiskt en hel del att hitta på och pirerna har en del riktigt bra "sea food".

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, efter ha läst denna tråd är det väl bara att avboka nästa helgs resa till HH... Jag har aldrig vart där och denna läsning gör mig inte direkt sugen på att åka dit...

Nja, jag tycker nog du kan åka, är det bara en helgresa är det inte lönt att åka till Tibro.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du varit 2 dar i HH och är nu Cha-Am, och det stora berömmet från mig är frånvaron av de stora mängderna ryssarna.

Snåla gapiga svenskar är okej för mig, kul att få höra hemlandets språk ibland. Det blir fler kortare besök till HH även i framtiden.

Varken bättre eller sämre än andra stora badorter i Thailand.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Var där 95 med ungarna Inte någon av oss var nöjd Dåligt bad se annat inlägg Varm Frånlandsbris Pattya påland bris Lika med svalare, trång rum på hotelet och inget nattliv

Tycker

Gnälliga Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

De här små samlingarna hus innanför en mur där svenskarna bor och förvarar sina golfklubbor under tiden de gnäller på allt, har du inte sett det runt Pattis? Samma typ av "svensk-ghetton" finns det även runt Hua Hin.

Det kanske inte är så många rena svensk-getton i Pattaya/Jomtien, men skandinaviska getton finns det gott om, dom flesta ligger runt Jomtien.

Soi Welcome i Jomtien är väl där det finns flest svensk ställen.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej mrco,

när andra klagar så är det gnäll, i mitt fall handlar det mer om att delge matnyttig information så att andra forumister kan lära av mina misstag

Bry dig inte Soiwalker, det finns alltid den typen av människor som skall sätta sig på andra ioch berätta för dom att det är fult att "säga som de e", alltså att berätta hur man uppfattar hur ett ställe ter sig.

Jag fattar inte hur dessa människor är funtade egentligen, tycker bara det är stupida kommentarer som man egentligen inte skulle svara på... Men konstigt nog så snear man till och svarar ändå...

Uncen

Ändrades av uncen
Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske inte är så många rena svensk-getton i Pattaya/Jomtien, men skandinaviska getton finns det gott om, dom flesta ligger runt Jomtien.

Soi Welcome i Jomtien är väl där det finns flest svensk ställen.

Rätt eller fel, vet inte? Men själv så gillar jag definitivt Soi Welcome, och känner mig trygg där med gubbsen och tjejerna i barerna...

Uncen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...