Jump to content
IGNORERAD

Okej jag får nog byta stad nu


Gustav

Recommended Posts

Hej, det ar ju som vanligt nar svensk press skall salja sina tidningar att det varsta och samsta som finns i ett land visas upp, i regel vet dom inte ett skit om varken social eller fam. situasioner i Thailand, naturligtvis ar det fel att flickor i alla aldrar maste salja sig for att tjana pengar till sina barn, nar thaiasen till gubbar lekt fardigt och inte tar sitt ansvar, eller snikna kravande foraldrar foredrar att sitta pa golvet och riva sig i roven istallet for att jobba. DEt vet tidningarna inget om. Det ar ju sallan eller aldrig nagot possitivt tas upp, tex, hur lyckliga vi som har fina barn o fam. med thaifolket ar, och tex. Pattaya,denna underbart lilla fina by som kan konkurera med vilken storstad som helst vad det galler fam. och barnaktiviteter, restauranger, kopcenter, idrottsaktiviteter, bad, hotell o nattliv. Jag bara sager sa har, den som soker han ( hon ) finner, det ar ju precis vad desa reporterkarrigar gjort, och dom hittar alltid det varsta.

SVEN 55

Link to comment
Dela på andra sajter

Urvattnat och uttjatat, inte nog med rena sakfel, spekulationerna stinker av sensationslystnad och fakta är förmodligen bara ivägen för den inbillade bestsäljarstoryn.

Trött på skräpjournalister är bara förnamnet!

Nu har jag i o för sig aldrig varit i Pattaya men efter några år i landet och boende tidigare i Patong/Phuket så kan man ju dra sina egna slutsatser! Skitjournalist!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...