Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Dr T

Jade Travel - Resor med asiatisk omsorg

Recommended Posts

Dr T

Just nu har vi en kampanjer för resor till lite varstans. Thai Airways släppte även precis upp platser för resor till Bangkok under jul och nyår till kampanjpriser:

Flyg från

Stockholm (andra orter mot tillägg)

Boka mellan

Först till kvarn! (betala inom 72 timmar, stanna borta max 21 dagar)

Utresedatum

18, 19, 20, 24, 28, 29, 30 december 2011 (endast dessa datum gäller)

Hemresedatum

Inom 30 dagar (mycket begränsat med plats, krävs att du är flexibel)

Pris från

5 995:- inkl. alla flygskatter med Thai Airways t/r

Barnrabatt

Upp till 15 år betalar 75 % av flygpriset (ingen rabatt på skatter).

Upp till 2 år betalar 20 % av flygpriset.

Läs mer: Bangkok jul/nyår

Förutom det ligger även våra andra kampanjer uppe, men det är väldigt ont om platser i januari och februari. I de kommer man iväg till Thailand mars - juni 2012 för 5 300:-.

Mer om den kampanjen och olika kombinationer av paketresor baserade på kampanjen hittar ni på:

Lågpris på resor

Priser i den kampanjen är fr 5 300:- för flyg t/r Thai Airways och fr 7 110:- för flyg + hotell.

Om man är sugen på att titta på ännu fler kampanjer har vi dessutom:

Resor i sommar & vinter

Om någon vill veta mer är det bästa att kontakta oss antingen via de formulär som återfinns på alla kampanjsidor / sidor för paketresor eller genom att direkt höra av sig via vår sida för förfrågningar på http://jade.se/resor-forfragan.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Dr T

Ny kampanj till Thailand, Maldiverna, Seychellerna, Hong Kong med det riktigt bekväma och femstjärniga flygbolaget Qatar Airways och mycket mer där ni kan resa mellan januari och juni 2012!

asien-resor-qatar.jpg

[size=6]Priser[/size]

Populära resmål

[size=3]Bangkok, Thailand fr 5 976:-

Seychellerna fr 7 553:-

Manila, Filippinerna fr 7 175:-

Cebu, Filippinerna fr 7 281:-

Male, Maldiverna fr 9 284:-

Colombo, Sri Lanka fr 6 258:-

Kuala Lumpur, Malaysia fr 6 550:-

Hong Kong, Kina fr 5 928:-

Peking, Kina fr 5 919:-

Guanzhou, Kina fr 6 075:-

Chongqing, Kina fr 6 075:-

Dubai, För. Arabemiraten fr 4 605:-

Abu Dhabi, För. Arabemiraten fr 5 495:-

Singapore fr 6 075:-[/size]

Indien

[size=3]Goa, Indien fr 5 935:-

Bangalore, Indien fr 7 150:-

Bombay, Indien fr 4 445:-

Trivandrum (Kochi), Indien fr 7 150:-

Chennai (Madras), Indien fr 7 150:-[/size]

Övriga

[size=3]Melbourne, Australien fr 9 510:-

Muscat, Oman fr 6 045:-

Kathmandu, Nepal fr 6 985:-

Islamabad, Pakistan fr 5 695:-

Karachi, Pakistan fr 5 695:-

Kuwait fr 4 440:-

Lahore, Pakistan fr 6 915:-

Peshawar, Pakistan fr 6 915:-

Jeddah, Saudiarabien fr 6 870:-

Madinah, Saudiarabien fr 6 870:-

Riyadh, Saudiarabien fr 5 040:-

Khartoum, Sudan fr 4 965:-[/size]

För att boka dessa flygresor eller om ni har fler frågor besök vår post om det hela:

Resor till Asien jan - jun 2012.

Dr T

hej+m%C3%A5ndag+-+Phuket+mars+2012+jade+travel.jpg

Byt ut en tråkig måndag mot en av alla vackra stränder i Koh Hong eller alla andra trevliga platser i Phuket.

Priser från...

Stockholm: 5948:-

Göteborg: 6132:-

Köpenhamn: 6071:-

Malmö: 7431:-

Se priser / boka: http://boka.jade.se/...2=HKT&mode=year

...eller sök själv: http://boka.jade.se/

Obs! Dessa priser är de vårt system gav vid tillfället för denna post och kan komma att ändras både upp och ner följande dagar.

Dr T

1_barn_gratis_for_resor_till_Thaland_big.jpg

Res hela familjen på höstlovet till Phuket, Koh Samui och fler resmål i Thailand. Njut av solen och ta er tid att vara tillsammans med vårt prisvärda erbjudande där det första barnet reser gratis! Vi har dessutom sett till att alla hotell i erbjudandet passar barnfamiljer - alla hotell ligger nära stranden (utom de i Bangkok) och alla hotell har en eller fler restauranger.

Se priser / boka: 1 barn gratis under höstlovet

Dr T

thailand_kampanj.jpg

Res till Thailand mellan 1 april - 30 oktober 2012 från 5 425:- med Thai Airways. Barn upp till 15 år får dessutom 25% rabatt på flygbiljetten!

Detta är en uppdatering till ovan med fler flygpriser och Thaikampanjen inkluderad.

Läs mer: Resor till Thailand i sommar och höst

keppe

vad är omsorg?

Dr T

asien_thailand_finn_air_mars_2012_big.jpg

Bangkok, Peking, Koh Samui, Bali, Hong Kong och andra trevliga resor från 3 875:- i vår nya kampanj med Finn Air. Res mellan mars till november för de flesta destinationer och stanna borta i upp till 30 dagar. Barn mellan 2-11 år får dessutom en rabatt på 25% på flygpriset (ej på flygskatten).

Läs mer / boka: Resor till Asien med Finnair

Fler erbjudanden?

För er som vill ta del av fler erbjudanden eller olika typer av "Sista minuten" går det även att gå till vår sida på Facebook och "Gilla" den. Där postar vi allt vi får tag på och allting som inte riktigt lämpar sig att gå ut med till alla (t.ex. en kampanj där det var 2 gratis hotellnätter i Bangkok, men pga tillgången kunde vi inte gå ut med det då platserna så väldigt fort skulle gå åt och då skulle vi bara få samtal där vi var tvugna att säga "Nej, det är slut") ... osv.

Dr T

Resor_till_Thailand_med_Thai_Airways_big.jpg

Res till Thailand och övriga Asien med Thai Airways i maj till september och stanna borta i upp till 21 dagar. Barn upp till på 0-15 år erhåller dessutom 25% rabatt vilket gör denna kampanj väl lämpad för er barnfamiljer där ute.

Läs mer: Thailand med Thai fr 5420:-

Dr T

resor_afrika_asien_sommar_big.jpg

Res till Tokyo, Caracas, Dubai, Singapore och många fler resmål i sommar med Lufthansas nya och trevliga kampanj!

I kampanjen kan man stanna borta upp till 3 månader om man så önskar, men betalningar måste ske inom 24 timmar.

Läs mer: Asien & Afrika mfl i sommar

• Similar Content

• Enis
      By Enis
      https://www.youtube.com/channel/UCXwYZjZv96qaChr2vfB80Hg/videos

/Enis
    • Enis
      By Enis
      här sitter man i godanro och inmundigar en köpp Java och uppdaterar sig på nattens händelser, vafan skriver @Cavemannen för nått...

surkuk som man är så nu djävlar skall du få, en totalt ointressant Bildtråd 

en x-tra tvagning av tandsibissingarna då de skall okulärbesiktigas på morgonkvisten

riktigt stolt över min perfekta tjejwcselife

Här skulle jag vinkat hej då till min kära hälft, men hon fräste i från sängen: VAD VILL DU????? Så det blev ingen bild

dags att grabba matlåda och dra

dagens ord: matlåda

mat tillagad vid ett tidigare tillfälle som man lägger i en låda för att äta vid ett senare tillfälle

@Khonis nu fick du lära dig något nytt och spännande 

javisst ja frugan och dottern i sängarna fortfarande, då behöver man inte låsa här på landet

härlig syn va alla HP:s i Thailand

sitter i samma lokaler som förarprov, ser ut som det gick bra för den som körde upp sist

börjar med dagens första

dags att logga in och börja producera

ä va f@n tar fram specialluren och börjar chatta med någon massös istället och planerar upp det viktigaste för veckan 

enis

• peyman69
      By peyman69
      Hej
      Undra bara hur långt fram man kan boka flygbiljetter till Thailand på nätet?
      Jag försökte kolla priser till från maj - juni 2015 men det gick inte. Hur skall jag göra.

Peyman
    • Kötthandlarn
      By Kötthandlarn
      Ja, vad är nu historien om Lamai64?

Han nådde nyligen det magiska 100 000 karma och strax därefter byttes hans namn till L64 och karma  gick tillbaka till noll....
      Är det hans eget val att starta om från början eller är det en hemlig MPR-regel som följer den svenska jantelagen ?

Typ du skall inte tro ngt för att du nått 100 000....    

Eller....

Så har jag missuppfattat allt som vanligt...

Nåväl, han är ändå en av mina MPR-kungar och Biltema saknar honom när han är ute och gör omvärlden osäker....

• Naam kaeng
      By Naam kaeng
      "Res inte till Thalland med småbarn"

Så skriver insändaren "Barnälskaren" i dagens Metro (www.metro.se)

Personen skriver att det är en väldigt lång flygresa, att barn inte kan röra sig under resan och att de blir kinkiga eller gallskriker.
      Även att alla andra 200 på planet inte kan sova pga av detta.

Dessutom att det är för varmt, mellan 32 - 34 grader, eller iskallt av ac-anläggning.

Att barnen inte har skydd mot de sjukdomar som finns samt att de kan påverkas psykologiskt av långresor.

Skribenten avslutar med att skriva:

"Dessutom skulle många passagerare vilja åka på långresor där barn under fyra år inte är tillåtna.

Och jag tänker att det kanske är just det sista som egentligen är det som personen retat upp sig på; att inte kunna sova på flyget pga skrikande barn. Och det i sig kan jag ha förståelse för. Inte att man sågar barn, eller föräldrar som gör sitt bästa med barnen. Utan att man blir irriterad över att inte kunna sova, helt mänskligt.
      Men påstå inte att det är genomskadligt för mitt barn att vara i Thailand.

Min dotter var 1,5 år gammal när vi var över första gången med henne. Jag tror vi var borta i två månader.
      Hon sov i princip hela flygresan.
      Hon svettades ibland, som en annan, men klagade aldrig över värmen. Tvärtom tyckte hon om all tid i vattnet och att man inte behövde ha så mycket kläder på sig.
      Massor av Thailändare som var fram och ville leka och skapade glädje med sin närvaro och smittande leenden.
      De kallade flera gånger hennes fötter för små sköldpaddor och bjöd på spännande frukt hon aldrig sett eller smakat tidigare.

Vi tillbringade en del tid i bushen (sittandes i babybjörn) där det förstås var en spännande värld att betrakta och i butikerna hade jag faktiskt råd att köpa en hel del av sakerna hon visade intresse för (till skillnad från Sverige)

Så, summan av kardemumman, jag är kritiskt till insändaren.

(Finner dock ingen sida att länka till)

Vad tycker du? Inga småbarn i Thailand?

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy