Jump to content
IGNORERAD

NID BAR utökar verksamheten


Jive

Recommended Posts

Undrar om du vill bo där. Skalle Peter bor där.

Det kan kvitta!

Där bor också några tjejer från Nid 2 :nyam:

Det är en fördel för någon. :crazy:

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 116
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • HajKaj

    14

  • L64

    12

  • pigge01

    9

  • Jive

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Undrar om du vill bo där. Skalle Peter bor där.

tror inte det skulle vara några problem för Pigge för han kan ju heller aldrig hålla snattran! :crazy:

Det kan kvitta!

Hälsar pigge01

Förstår detta. :wink:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

tror inte det skulle vara några problem för Pigge för han kan ju heller aldrig hålla snattran! :crazy:

Förstår detta. :wink:

Tack för den, din buse! :nyam:

Inte fan sitter man på Nid 3

Där är intet att titta på. :crazy:

Bara Pods svägerska.

och Son.

pigge!

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för den, din buse! :nyam:

Inte fan sitter man på Nid 3

Där är intet att titta på. :crazy:

Bara Pods svägerska.

och Son.

pigge!

Pöss på dig gubbe! :y2:

Ví ses väl i höst på 380-n !? :54:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om du vill bo där. Skalle Peter bor där.

Det kan kvitta!

Där bor också några tjejer från Nid 2 :nyam:

Det är en fördel för någon. :crazy:

Hälsar pigge01

tror inte det skulle vara några problem för Pigge för han kan ju heller aldrig hålla snattran! :crazy:

Förstår detta. :wink:

Tack för den, din buse! :nyam:

Inte fan sitter man på Nid 3

Där är intet att titta på. :crazy:

Bara Pods svägerska.

och Son.

pigge!

Pöss på dig gubbe! :y2:

Ví ses väl i höst på 380-n !? :54:

och som vanligt fick man 0 svar på sina frågor.. undrar om det e demes eller bara vanlig ohövlighet???

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va la ett j-vla skjöt om nid bar och mr pod, finns la typ 3011 barer minst lika bra om int bättre kanske rentutav måhända. Dax för ett svalkande dopp i poolen och se underbara pattayas gryning åter igen. Försov mig te mötet hos maitans häromdan. Får träffa karl´n nån gång för han verkar förträfflig minsann!

Link to comment
Dela på andra sajter

Va la ett j-vla skjöt om nid bar och mr pod, finns la typ 3011 barer minst lika bra om int bättre kanske rentutav måhända. Dax för ett svalkande dopp i poolen och se underbara pattayas gryning åter igen. Försov mig te mötet hos maitans häromdan. Får träffa karl´n nån gång för han verkar förträfflig minsann!

Man kan ju undra vad som är så provocerande med att så många besöker denna bar och använder den som träffpunkt.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl bra att det finns något ställe man kan träffas på o snacka lite skit med sina landsmän.big deal. Nu har inte jag besökt denna bar (tror jag) trots ett antal besök i fiskebyn, men nästa gång kommer jag garanterat att göra det, bara för att.

Sent with Tapatalk 4 ifån

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju undra vad som är så provocerande med att så många besöker denna bar och använder den som träffpunkt.

Det är ju en trevlig träffpunkt att mötas på, när man skall behöva att skrika åt en kompis för att pratas vid och försöka överrösta oväsendet när barerna tävlar om vem som kan spela högst.

Har varit på Nid-baren ett antal gånger och kommer nog att gå dit igen, men bara för att ta en öl eller två.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju en trevlig träffpunkt att mötas på, när man skall behöva att skrika åt en kompis för att pratas vid och försöka överrösta oväsendet när barerna tävlar om vem som kan spela högst.

Har varit på Nid-baren ett antal gånger och kommer nog att gå dit igen, men bara för att ta en öl eller två.

Du har inte varit där på de senaste 3åren hör jag, för 3år sedan så togs den enskilda musiken bort och alla barer i ömrådet har gemensam musik numera.

Så har det tävlats så har du varit där för mer en 3år sedan annars har du suttit i ett annat barområde :)

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inte varit där på de senaste 3åren hör jag, för 3år sedan så togs den enskilda musiken bort och alla barer i ömrådet har gemensam musik numera.

Så har det tävlats så har du varit där för mer en 3år sedan annars har du suttit i ett anatt barområde :)

Ja så kanske det är, men hur eller hur så är det ju ett jäkla oväsen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja så kanske det är, men hur eller hur så är det ju ett jäkla oväsen.

Det är ju 10 resor bättre nuförtiden när alla barer spelar samma musik och inte tävlar om vems musik man skall lyssna på,de turas om att sköta musiken.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju 10 resor bättre nuförtiden när alla barer spelar samma musik och inte tävlar om vems musik man skall lyssna på,de turas om att sköta musiken.

Men fortfarande ett jävla liv och förbannat dålig musik. Gick förbi där åtskilliga gånger i somras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men fortfarande ett jävla liv och förbannat dålig musik. Gick förbi där åtskilliga gånger i somras.

Kallar du det som spelas för musik, tycker nog mer att det som spelas hör hemma på zoo.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kallar du det som spelas för musik, tycker nog mer att det som spelas hör hemma på zoo.

Då blir det djurplågeri och det är olagligt ! :crazy:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kanske skulle ta & öppna "no music bar" satan vad stålars jag skulle göra :)

Sent with Tapatalk 4 ifån

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inte varit där på de senaste 3åren hör jag, för 3år sedan så togs den enskilda musiken bort och alla barer i ömrådet har gemensam musik numera.

Så har det tävlats så har du varit där för mer en 3år sedan annars har du suttit i ett annat barområde :)

Ja det är över 4 år sedan jag träffade Stefan där

Link to comment
Dela på andra sajter

Har redan patent på det namnet, så försök inte ens ni som tänkte tanken!!!!

Sent with Tapatalk 4 ifån

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då blir det djurplågeri och det är olagligt ! :crazy:

Ja du Tallis det är inte lätt med "musik" nu för tiden, antingen blir det djurplågeri eller människomisshandel -_-

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar ni att ta en öl utan alltför störande musik så rekommenderar jag ett besök hos våfflan, längst in till höger på made in Thailand. Dom spelar ingen musik och grannbarerna tar det rätt lugnt. Det är lätt att bli avskräckt när man viker in på detta barområde för baren närmast sekond road har Pattayas största förstärkare, men det är bara att ta ett par snabba steg så blir allting bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

och fortfarande har man inte fått ett vettigt svar, utan tjötandet om allt och inget fortsätter.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...