Jump to content
IGNORERAD

NID BAR utökar verksamheten


Jive

Recommended Posts

Pod har slitit med sin NID bar i många år och jag unnar honom verkligen att växa och tjäna pengar.

Han har alltid bjudit på sej själv och haft en outtröttlig energi och förmågan att skapa en mysig och välkomnande atmosfär.

Heja Pod!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 116
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • HajKaj

    14

  • L64

    12

  • pigge01

    9

  • Jive

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tack o bock för infon!

Någon som vet vad plejset hette innan Pod tog över?

Eller kanske har mer info om det hela.

Blir nog att man hamnar där för eller senare...

Danne

Gaisar'n var håller du hus?

Snart dags för lite tjöt!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt Mankan.Det är samma för mig.Dessutom är Pod trevlig och bjussar gärna på shotar,när man lärt känna honom.Ibland finns det ett och annat fint utseende där också. :thumbsup:

Der tror jag inte.

Vilken Mprare har fint utseende?

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig fattat varför denna bar är så populär, för hög musik och tjatiga fruntimmer finns det hur mycket som helst av i Pattaya.

'

Det är ursäktat! men om man som jag oftast åker ner ensam så är det ett väldigt bra ställe att träffa nya och gamla bekantskaper.

Gå till Papagayo istället på samma gata bättre på allt.Mvh bajen

Det gör man efter NID...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer med stefan o mackan "Musiken" är riktigt dålig Brudarna bestämmer Nonki förklarde varför och det var ett vettigt svar men det gör att jag inte gärna går dit Och ska man prata med någon gör "musiken" det näst intill omöjligt. Lite prisuppgifter tack och finns det poo?l En sådan man badar i alltså Tycker

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå till Papagayo istället på samma gata bättre på allt.Mvh bajen

Har varit där några gånger men kan inte säga att det var något ställe som jag var speciellt imponerad av. Sitter hellre på NID

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer med stefan o mackan "Musiken" är riktigt dålig Brudarna bestämmer Nonki förklarde varför och det var ett vettigt svar men det gör att jag inte gärna går dit Och ska man prata med någon gör "musiken" det näst intill omöjligt. Lite prisuppgifter tack och finns det poo?l En sådan man badar i alltså Tycker

Offe

Musiken!? inte för jag lyssnar så möcke men nu e den ju nere på en hyfsad nivå!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagts tidigare så är väl Nid ett utmärkt ställe att bege sig till om man vill träffa svenskar, speciellt om man reser ensam. Dock är det ju bara en bar som alla andra, och det blir väl guesthouset också. Fast det kunde ju vara lite intressant om det ingick en barfine i rumshyran...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får kanske ta alla leftovers utan barfine efter stängning... hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagts tidigare så är väl Nid ett utmärkt ställe att bege sig till om man vill träffa svenskar, speciellt om man reser ensam.  Dock är det ju bara en bar som alla andra, och det blir väl guesthouset också.   Fast det kunde ju vara lite intressant om det ingick en barfine i rumshyran...

ja, sicka dårar man kan träffa på där ibland! :crazy: 

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, sicka dårar man kan träffa på där ibland! :crazy:

Ja, inte bara svenskar utan även göttelaborgare... :wink:

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får kanske ta alla leftovers utan barfine efter stängning... hehe

Och pruta på toalettbesöken? Nej du, sånt får den störste Pattaya-räven stå för...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha jaa... Men vem vet han kanske flyttar ner och blir manager för stället, när han hör om alla löneförmåner...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, inte bara svenskar utan även göttelaborgare... :wink:

HEHE, SÅ SANT så sant! :crazy:

Men nu skiter jag i nid o ger mig ut i Frankfurt-natten!

Ha en bra dag/natt alla!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Trivs väldigt bra i nämnda område, soi diana inn/soi bhua kao/soi lengkee. Nid bar är ju egentligen bara en bar i mängden

men om Ronny eller Mankan t ex sitter där och fuktar läppen (dom brukar sitta åt gatan till) då stannar man gärna och snackar

lite om allt eller inget. Undrar hur det ser ut nu på Happy Square (där SS bar och Buxen bar låg), har inte varit där på länge.

Nä nu börjar jag bli lite tankad, bäst att byta pc'n mot tv-fjärren.

skål å trevlig kväll önskar Lelle

Link to comment
Dela på andra sajter

Pod har slitit med sin NID bar i många år och jag unnar honom verkligen att växa och tjäna pengar.

Han har alltid bjudit på sej själv och haft en outtröttlig energi och förmågan att skapa en mysig och välkomnande atmosfär.

Heja Pod!

Jag instämmer till 100%

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltid lite rörelse på NID, om inte så ser The Big Boss till att det blir.

post-6790-0-54258300-1323526725_thumb.jp

post-6790-0-66055100-1323526753_thumb.jp

post-6790-0-54258300-1323526725_thumb.jp

post-6790-0-66055100-1323526753_thumb.jp

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur många gånger jag suttit både på NID och barerna brevid.. men jag kan inte minnas att jag sett ägaren en enda gång. Nu när man åker ner sitter man aldrig där på kvällarna p.g.a. omständigheterna, men en bärsa kan man ta under dagtid.. men för övrigt tycker jag dom flesta sådana barer är förbannat tråkiga och den ena barjävlen spelar högre än den andra. Att sitta och dricka bärs och försöka snacka är döfött imo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker dörrklocken på 7/11 spelar bättre musik än NID bar.Fördelen är också att man slipper alla tiggerskor där :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur många gånger jag suttit både på NID och barerna brevid.. men jag kan inte minnas att jag sett ägaren en enda gång. Nu när man åker ner sitter man aldrig där på kvällarna p.g.a. omständigheterna, men en bärsa kan man ta under dagtid.. men för övrigt tycker jag dom flesta sådana barer är förbannat tråkiga och den ena barjävlen spelar högre än den andra. Att sitta och dricka bärs och försöka snacka är döfött imo.

Ägaren jobbar i Bangkok dagtid, så vill du haq en glimt av han så är det kvällstid som gäller

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan någon ge en bra beskrivning på var den här baren ligger, ifall man skulle vilja prata svenska någon gång.

Om du startar vid second road på soi diana diana hotel går mot soi buakau så efter ca 100 m får du ett barområde på höger sida så ser du skylten. Nid bar ligger precis ute vid gatan

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Har som vanligt varit en massa snack om annat här. MEN

en fråga (jaja 2 då)..

1. Hur mycket tar han för rummen?

2. Finns det möjligen en hemsida så man kolla standard och dyligt?

/HajKaj som e seriöst intreserad

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...