Jump to content
IGNORERAD

NID BAR utökar verksamheten


Jive

Recommended Posts

  • Svar 116
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • HajKaj

    14

  • L64

    12

  • pigge01

    9

  • Jive

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

och fortfarande har man inte fått ett vettigt svar, utan tjötandet om allt och inget fortsätter.

Vad var frågan?[size=3]

This equipment is used for "bok daeng", a Thai card game with similarities to baccarat and blackjack. Photo by Surapol Promsaka Na Sakolnakorn.[/size]

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

och fortfarande har man inte fått ett vettigt svar, utan tjötandet om allt och inget fortsätter.

Tycker detta är beklämmande när en seriös fråga inte får ett enda vettigt svar trots upprepade påminnelser när det sannolikt finns flera som skulle kunna svara på frågan.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var frågan?

[size=3]This equipment is used for "bok daeng", a Thai card game with similarities to baccarat and blackjack. Photo by Surapol Promsaka Na Sakolnakorn.[/size]

Moget...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bobben är mogen han.. Svara på frågan kanske?

Nä, jag har inget svar på den frågan men antar att många andra har det och ändå dissar de den. Är då din kommentar mogen? Nej! Väx upp!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, jag har inget svar på den frågan men antar att många andra har det och ändå dissar de den. Är då din kommentar mogen? Nej! Väx upp!!

Vad tramsar du om bobben? Sluta skriva om du inte har svar på frågan.

Bestämmer du om jag ska växa upp?

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tramsar du om bobben? Sluta skriva om du inte har svar på frågan.

Bestämmer du om jag ska växa upp?

Var det moget av dig att fråga efter frågan som finns i samma tråd?? Är man inte ev. lite omogen och kanske (nä blir nog problem om jag skriver det) om man inte förstår det?

Nä, dína gener har nog gett upp för länge sen... ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var frågan?

[size=3]This equipment is used for "bok daeng", a Thai card game with similarities to baccarat and blackjack. Photo by Surapol Promsaka Na Sakolnakorn.[/size]

frågorna som jag stälde var...

1. Hur mycket tar han för rummen?

2. Finns det möjligen en hemsida så man kolla standard och dyligt?

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

frågorna som jag stälde var...

1. Hur mycket tar han för rummen?

2. Finns det möjligen en hemsida så man kolla standard och dyligt?

Svar fråga ett:

Vet inte då stället ligger nere vid tredje gatan på Soi Lekee1.

Men bör ligga kring 800b

Det finnes många bra rum på Soi Metro! kring 800-1000b.

Fråga 2:

Inte vad jag vet!

Troligen inte.

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

frågorna som jag stälde var...

1. Hur mycket tar han för rummen?

2. Finns det möjligen en hemsida så man kolla standard och dyligt?

När ingen vet eftersom stället är relativt nyöppnat hur f-n kan du då kräva att du skall ha svar på dina frågor?

Hade någon vetat svaret så hade garanterat den personen skrivit detta!

Och då svamla om demens och annat säger ju mer om dig än övriga i tråden.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

När ingen vet eftersom stället är relativt nyöppnat hur f-n kan du då kräva att du skall ha svar på dina frågor?

Hade någon vetat svaret så hade garanterat den personen skrivit detta!

Och då svamla om demens och annat säger ju mer om dig än övriga i tråden.

Personen ifråga som startade tråden, borde i mina ögon iaf ha en möjlig aning om svaren, annars kanske han/hon överhuvud taget inte skulle startat tråden ???

och att skriva ett snabbt "jag har ingen aning" som svar är också ett svar.

Men nu har jag fått ett svar och nöjer mig med det. Ska iaf kolla in stället när jag kommer ner i slutet av Januari och kommer att meddela Prisnivå och eventuell hemsida OM någon annan kanske skulle vara intreserad.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Personen ifråga som startade tråden, borde i mina ögon iaf ha en möjlig aning om svaren, annars kanske han/hon överhuvud taget inte skulle startat tråden ???

och att skriva ett snabbt "jag har ingen aning" som svar är också ett svar.

Men nu har jag fått ett svar och nöjer mig med det. Ska iaf kolla in stället när jag kommer ner i slutet av Januari och kommer att meddela Prisnivå och eventuell hemsida OM någon annan kanske skulle vara intresserad.

HajKaj!

Så har står det i första inlägget

NID bar öppnar guesthouse på Soi Lenkee nästa månad.

Soi Lenkee är förlängningen på Soi Diana Inn efter Soi Bukkao och guesthouset ligger ca 50 m före korsningen till 3:rd road (vänster sida från Soi Bukkao).

Ett konstaterande att detta finnes numera!

Alltså en enkel information!

Utan att kolla mera än att stället finnes.!!!

Det finnes kanske inte mera intresse än att stället finnes.

Konstaterar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

ok så då har ingen som är i Pattaya alltså varit förbi och kollat in stället?

Verkar ju inte direkt lovande isf, men jag får nog göra som jag sa innan, Kolla själv när jag är på plats.

Tack för upplysningen iaf.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Personen ifråga som startade tråden, borde i mina ögon iaf ha en möjlig aning om svaren, annars kanske han/hon överhuvud taget inte skulle startat tråden ???

och att skriva ett snabbt "jag har ingen aning" som svar är också ett svar.

Skulle inte Janne(Jive-TS) startat tråden!!??

Man baxnar... hade det räckt med ett "jag vet inte" eller hade skulle det behövts typ 10 såna svar?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Soi Lengkee är en ganska lugn gata, skulle gärna bo där. Trafalgar bar har ett runt biljardbord, brukar stanna där för vätskekontroll. Om man går upp till 3rd road och tar vänster kommer man strax till en väldigt bra fisk och skaldjursrestaurang, rekommenderas.

Lelle

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle inte Janne(Jive-TS) startat tråden!!??

Man baxnar... hade det räckt med ett "jag vet inte" eller hade skulle det behövts typ 10 såna svar?

Jag har redan sagt "tack" för infon och kommer kolla upp detta vidare själv då ingen av medlemmarna

på detta forum verkar veta. (därmed har iaf jag avslutat denna fråga)

Ha det gott nu och glöm inte att dricka mycket vätska i solen.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skvalpar det bra i vattenglaset ;)

vattenglas.jpg

God Jul på er, så kanske vi ses på Nid framåt våren.har faktiskt aldrig besökt den nämnda inrättningen, men något måste ju stället ha eftersom det verkar röra upp känskor både här och där ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Personen ifråga som startade tråden, borde i mina ögon iaf ha en möjlig aning om svaren, annars kanske han/hon överhuvud taget inte skulle startat tråden ???

och att skriva ett snabbt "jag har ingen aning" som svar är också ett svar.

Men nu har jag fått ett svar och nöjer mig med det. Ska iaf kolla in stället när jag kommer ner i slutet av Januari och kommer att meddela Prisnivå och eventuell hemsida OM någon annan kanske skulle vara intreserad.

Jag har inte frågat om just rumspriserna, så jag vet faktiskt inte, men kan väl säga som så, att om ni lägger ett rimligt bud på rumshyran, så är det nog stor chans att Pod går er till mötes.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte frågat om just rumspriserna, så jag vet faktiskt inte, men kan väl säga som så, att om ni lägger ett rimligt bud på rumshyran, så är det nog stor chans att Pod går er till mötes.

Tack för svaret.

Det uppskattas.

God Jul & Gott Nytt År.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vem vill bo hos en alkad gammal snut, när man får dras med Skallepeter på köpet?

Inte jag IAF

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vem vill bo hos en alkad gammal snut, när man får dras med Skallepeter på köpet?

Inte jag IAF

Amja

Nu får du ta och fixa till det igen!

Så att vi kan träffas i Pattis igen!

Saknar dig ibland! :nyam:

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vem vill bo hos en alkad gammal snut, när man får dras med Skallepeter på köpet?

Inte jag IAF

Amja

vet inte vem det är, bryr mig inte heller. så jag har inga problem att bo där om jag gillar stället.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...