Jump to content
IGNORERAD

"Apan" ramla ned från trädet, fick hokus-pokus vård.


smilet

Recommended Posts

Dagen efter var hon och lekte/klättrade i trädet igen som vanligt, men hade ramlat ned från trädet och kom hem med svansen mellan benen.

(va svårt det är å få in bilder med segt internet, försöker senare)

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagen efter var hon och lekte/klättrade i trädet igen som vanligt, men hade ramlat ned från trädet och kom hem med svansen mellan benen.

(va svårt det är å få in bilder med segt internet, försöker senare)

Smilet

Lite "sallad" på bädden, det borde hjälpa.

Smilet

post-6877-0-41275600-1323155166_thumb.jp

post-6877-0-41275600-1323155166_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite blå slagen blev hon efter fallet, med bula i pannan, fläskläpp (näsan klarade sig, fördel med liten näsa:) ) skrapmärken i knät,

Smilet

post-6877-0-40404200-1323161085_thumb.jp

post-6877-0-40404200-1323161085_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen skulle det fixas något drickbart, vad denna medicin är, vet jag inte, men den blandades med varmvatten.

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ser riktigt hemskt ut har hon hamnat hos kannibaler grilla flickor.Hoppas att hon mår bra har hon trillat från det höga trädet.Fy olyckor kan komma snabbt krya på dig om dom inte äter upp dig :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen skulle det fixas något drickbart, vad denna medicin är, vet jag inte, men den blandades med varmvatten.

Smilet

post-6877-0-25919500-1323173195_thumb.jp

post-6877-0-25919500-1323173195_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen ska hon grillas lite, med värme från en koleld under bädden.

Smilet

Pratade med frugan om detta och hon sa att här blandar dom även i hundskit i brasan. :crazy:

Snacka om naturmediciner. :thumbsup:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Pratade med frugan om detta och hon sa att här blandar dom även i hundskit i brasan. :crazy:

Snacka om naturmediciner. :thumbsup:

Jag är helt övertygad om att det hjälper.. i avskräckande syfte! ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Så där gjorde dom i hustruns hemby när en av tjejerna fick barn, hon fick ligga på en rökelsebädd i flera dagar och babyn fick förmodligen en dos i mjölken så den blir nog odödlig!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen ska hon grillas lite, med värme från en koleld under bädden.

Smilet

JA INTE SKULLE JA TILLÅTA SÅNT SKIT OM MIN JUNIOR RAMLA NER,DÅ SKULLE JA "NOG"UPPSÖKA LÄKARE HELLRE om de nu va nödvändigt !!!! MEN MEN ALLA E VI OLIKA "SOM TUR E"

Link to comment
Dela på andra sajter

JA INTE SKULLE JA TILLÅTA SÅNT SKIT OM MIN JUNIOR RAMLA NER,DÅ SKULLE JA "NOG"UPPSÖKA LÄKARE HELLRE om de nu va nödvändigt !!!! MEN MEN ALLA E VI OLIKA "SOM TUR E"

Efter några timmar, så var flickan på benen igen,

Så visst "hjälpte" hokus-pokus medicinen :)

Nej, det var inget högt fall c:a 2 meter och relativt mjukt under, men hon föll lite olyckligt och tappa luften och var lite chockat,

hon hade blivit "frisk" utan hokus-pokus också, eftersom hon inte hade brutit några ben i kroppen, bara lite blå slagen och öm.

Dr. Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...