Jump to content
IGNORERAD

Asiat sida!!!


Naam jai

Recommended Posts

Quote

.. en ny asiat sida som kanske någon uppskattar  www.friedrice.se  ... :wai:

Då var man reggad, ser intressant ut..mycket partyinfon, bilder mm, ska utforska den ikväll och se vad det kan vara.

Tack för tipset

Link to comment
Dela på andra sajter

Fried rice har funnits i flera år.

De gånger jag har varit på deras fester har det varit kanske 80-95 % asiater där. Känns inte som att man är i Sverige. Snarare Singapore kanske. Alltid bra djs och olika events, ofta modevisning.

I Stockholm har det ofta varit på Göta Källare som ligger vid medborgarplatsen. De är mycket andra generationens kineser och vietnameser som är med. Medelåldern är dock inte så hög.

Alea Jacta Est

Link to comment
Dela på andra sajter

hur kommer man in på sidan? kommer bara till första sidan!

ja e kanske dum,, men det hjälper inte , för ja kommer fan inte  längre

Juan

Att märka ord är den dummes sätt att verka vis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

hur kommer man in på sidan? kommer bara till första sidan!

ja e kanske dum,, men det hjälper inte , för ja kommer fan inte  längre

Du måste scrolla ner till botten på sidan.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Destination Philippines

Hej!

F.R arrangerade en basket och fotbollsturnering för 2 veckor sedan här i Sthlm (http://www.friedrice...scandiccup.html).

Grabben spelar ju normalt i Solna Vikings men xtra knäcker lite i den "Filippinska basketligan" här i Sthlm och han var med och spelade i F.R turneringen i ett Filippin lag.

Jag åkte dit och kikade och förutom domarna, dom som skötte kiosken och vaktmästaren så var jag enda "svensk" där, kändes lite som om jag kommit fel men det e klart att jag tillhör ju inte Fried Rices målgrupp, Fried Rice är för asiater i den yngre generationen.

I basketen så var det mycket Filippin lag och ett par mongol lag m.m  men inga Thailag men däremot i fotbollen som spelades i samma hall så var det något Thailag.

Grabbens lag kom på 2:a plats.

Mvh D.P

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...