Jump to content
IGNORED

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

audirs2

En ny artist som skall hetsas så hon tar sitt liv eller börjar med droger! Varför är det tufft att vara artist?

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

• Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nakhon

921

• edvardpop

682

• audirs2

557

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fritzen Jo men.

Någon som kommer ihåg??    

Träffade chefen i Dubai för några år sedan. Vilken chef 👍🏻    

Posted Images

edvardpop

Jag hade glömt att Peter Gabriel var så bra. Med på ett hörn är även Kate Bush.

• Ge karma 1

”Vi vill vara bandet som, om vi flyttade in i huset bredvid ditt, skulle döda din gräsmatta” - Lemmy Kilmister      Doktorn, med finsk brytning: "Var det en inhemsk tjej eller var hon bara hemsk?"

edvardpop

En till. "You can blow out a candle but you can't blow out a fire..."

”Vi vill vara bandet som, om vi flyttade in i huset bredvid ditt, skulle döda din gräsmatta” - Lemmy Kilmister      Doktorn, med finsk brytning: "Var det en inhemsk tjej eller var hon bara hemsk?"

Guest wUThai

Ähh! Vafan, jag postar den här med! 

Buckethead! Lyssna och njut till en av dom bästa gitarrister nånsin! Så jävla bra så det är sjukt! Vilken känsla och vilken teknik han har! Gåshud!

Guest wUThai

Postat denna innan.. och visste inte att Buckethead har spelat den långt innan Ewan... hittade ingen info om det är Buckethead som gjort låten eller inte?! Men Buckethead spelade den på 90:talet. 

edvardpop

Inleder Curtis Mayfields 70-tals klassiker Super Fly som ju även var soundtrack till blaxploitation-rullen med samma namn.

• Ge karma 1
  • Fint 1

edvardpop

Fin sång och en fin video från min favoritjapan.

edvardpop

Lite mer ös här från Sonic youth...

• Ge karma 2

audirs2

Hon får gärna tvätta mina fönster! 😍

Edited by audirs2
  • Ge karma 1

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

edvardpop

Lyssnar knappt på hårdrock nu för tiden. Tja förutom Queens of the stone age då...

NiceBeaver

Sångaren från mitt favoritband SAGA har gjort 4 låtar av The Moody Blues tillsammans med en symfoniorkester. 5,30 in i det här klippet är en höjdare: Nights In White Satin. Helt fantastiskt bra.

• Ge karma 3

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

clion

Ser att Edvard spammar tråden Så jag lägger in lite hårdare musik som jag gillar

• Ge karma 1
  • Haha 1
Broskan
15 timmar sedan, skrev clion:

Ser att Edvard spammar tråden Så jag lägger in lite hårdare musik som jag gillar

Hårdare musik ha ha nivå med Lasse Stefanz :D

Det här är lite hårdare musik, testa att ta bort Springsteen och Fogerthy filtret på Youtubes sökmotor ;)

//Broskan

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 3

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

audirs2
On 2018-05-03 at 12:26, skrev clion:

Jasså, du gillar Death metall??:rotfl:

• Haha 1

Fredman

Fick lite fredagskänsla!

• Ge karma 2

"Jag tror att höjd- och lågpunkterna är de viktiga. Allt annat är bara... någonstans mittemellan."

Kenneth4618

Vill ni lyssna på skön musk så ladda ner denna app

IMG_20180505_181310.thumb.jpg.e7b61a0484a5c23d1c2ae1115cac24b1.jpg

Finns underbar musik för alla smaker.

Min favorit är denna

IMG_20180505_181324.thumb.jpg.a1be79304004ae5f86d46adf5f18bf28.jpg

• Ge karma 4

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Kenneth4618

IMG_20180505_183407.thumb.jpg.8fd678ed65293a909a2e966ee09bc04c.jpg

• Ge karma 1

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Kenneth4618

• Ge karma 4

Mr  atm

Någon som kommer ihåg??

• Ge karma 8
  • Tråkigt 1

Pattaya - SKAPARENS SÄTT ATT SÄGA FÖRLÅT FÖR DEN VÄSTERLÄNDSKA KVINNAN