Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

Somrig pop från Frankrike.

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    473

Inleder senaste fullängdaren från Lana Del Rey som var en av huvudakterna på Way out west förra helgen. 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Enis:

Regnet

 

 

Går norrut så snart är det över för denna gång

5997ed6e9a6c1_Skrmklipp.jpg.9d2d7c8a585778f8bc9d42833a1d37ef.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

22 år sedan i dag som John Hron mördades av nazister.  Stina Nordenstam, en av Sveriges mest personliga artister gjorde

en låt samt denna musikvideo om  händelsen...

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte minnas att jag hade hört talas om Glen Campbell innan han gick bort häromveckan men den här är ju väldigt fin.

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

 

så djävla bra.... 

 

 

hon öppnade dem för mig..... sedan kastade hon bort mig....

 

:big_smile:

 

 

Sedan fann man den livslånga? kärleken....

 

 

,,, men den där första ljuvliga första förbjudna tiden kommer aldrig tillbaka:sweat:

 

 

Enis fyllesvanmlar :slow:

 

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Trailern för Scooters nya album, årets höjdpunkt? :D

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Israelisk funk på turkiska. Sicket ös!

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-08-19 at 11:46, skrev edvardpop:

Kan inte minnas att jag hade hört talas om Glen Campbell innan han gick bort häromveckan men den här är ju väldigt fin.

 

 

Han var en av mammas favoriter, minns jag.

 

Kikar på Blue Man Group. Fast detta är något som egentligen skall (bör) upplevas i blu-ray kvalité i polarens garage på stor duk med 7.1 anläggning.....

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎08‎-‎22 at 15:47, skrev Naam kaeng:

Han var en av mammas favoriter, minns jag.

 

Kikar på Blue Man Group. Fast detta är något som egentligen skall (bör) upplevas i blu-ray kvalité i polarens garage på stor duk med 7.1 anläggning.....

 

 

Fattar inget av de rullarna som Edvard och Bobbi lägger in Va e det för skräp

Lyssna här och lär er Det finns inget bättre 

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden är  för Bibeln ock  kompani   Typ Hanoi  mm    snedseglare som tyvärr   försöker göra sig roliga på

 

medlemmars inlägg   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev clion:

Fattar inget av de rullarna som Edvard och Bobbi lägger in Va e det för skräp

Lyssna här och lär er Det finns inget bättre 

 

Tragiskt när man inte utvecklas utan stannar och lyssnar på samma skit hela livet.

 

Här är ett exempel på vad som gäller nu om man vill hänga med och inte stanna i sin utveckling, detta är dessutom en positiv och energigivande musik, väx upp.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎08‎-‎23 at 17:32, skrev clion:

Den här tråden är  för Bibeln ock  kompani   Typ Hanoi  mm    snedseglare som tyvärr   försöker göra sig roliga på

 

medlemmars inlägg   

 

Nu blir det möke med John ursäkta

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

David Johansen sjöng en gång i tiden i legendariska New York Dolls. En kort period gjorde han "partymusik" utan dess like under namnet Buster Pointdexter.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna låt med David Sylvian är alltid lika given 1:a september...

 

 

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-08-26 at 07:52, skrev Fredman:

David Johansen sjöng en gång i tiden i legendariska New York Dolls. En kort period gjorde han "partymusik" utan dess like under namnet Buster Pointdexter.

 

 

Kul att se hans alter ego även om jag förstås föredrar Johansen i New York Dolls :)

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-08-23 at 17:13, skrev clion:

Fattar inget av de rullarna som Edvard och Bobbi lägger in Va e det för skräp

Lyssna här och lär er Det finns inget bättre 

 

Med tanke på din minst sagt begränsade musiksmak så är det ju tur att du inte är lika enkelspårig när det gäller damer. 

I så fall kanske det fått duga med Ulla på posten ;)

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev edvardpop:

 

Med tanke på din minst sagt begränsade musiksmak så är det ju tur att du inte är lika enkelspårig när det gäller damer. 

I så fall kanske det fått duga med Ulla på posten ;)

 

Begränsad Musiksmak har jag inte Det är bara det  att jag aldrig sett en rockikon 73 år spela och sjunga med en symfoniorkester och har man hörlurarna på så hör man hur grymt de spelar  Den här godingen är grym  den är på närmare en timma den ena sången efter den andra och det är väldigt bra  https://youtu.be/cgFLdewM1ys

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev clion:

Begränsad Musiksmak har jag inte Det är bara det  att jag aldrig sett en rockikon 73 år spela och sjunga med en symfoniorkester och har man hörlurarna på så hör man hur grymt de spelar  Den här godingen är grym  den är på närmare en timma den ena sången efter den andra och det är väldigt bra  https://youtu.be/cgFLdewM1ys

Lyssnar du via mobilen eller datorn? Bättre med en riktig anläggning så blir det bra ljud.

Link to comment
Dela på andra sajter

Modern och obegränsad musik här, dessutom bara några dagar gammal, bättre blir det inte.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Enis:

 

 

 

 

Huvva Huvva :dribble:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...