Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    472

On 2020-12-25 at 00:46, skrev Stefan:

Någon skum sampling av Pink Floyd, jäkligt häftigt med bra hörlurar!

 

 

 

 

Inte så imponerad av dessa så kallade nya dimensioner ljudlandskapet

 

att hålla på att dra fadern från höger till vänster till höger osv imponerat inte på mig

 

Enis

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avslutar med en ytteligare Hank Williams anknytning The the!

 

 

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skäms. Att inte tidigare känna till(eller minnas) att Moody Blues gjorde denna grandiosa

60-tals klassiker var ju riktigt dåligt men nu vet jag. Mycket tack vare att låten spelades i

Love & Mercy om Brian Wilson. Mycket bra film fö.

 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev edvardpop:

Jag skäms. Att inte tidigare känna till(eller minnas) att Moody Blues gjorde denna grandiosa

60-tals klassiker var ju riktigt dåligt men nu vet jag. Mycket tack vare att låten spelades i

Love & Mercy om Brian Wilson. Mycket bra film fö.

 

 

 

Jag såg Moody Blues live i Globens annex hösten 2008, den enda som saknades av medlemmarna från storhetstiden var flöjtisten Ray Thomas. Bra konsert var det hur som helst, en riktig nostalgitrip.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-12-27 at 01:23, skrev Bibben:

 

 

Oj. Det var en gammal låt. Trodde bara du gillade moderna grejer... Ja ja, tar väl en till här då 😎

 

 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Mer Johnny Rotten. Osäker iof sig om han kallade sig det här eller om han gick under sitt

födelsenamn dvs John Lydon. Skönt baskomp!

 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Jag ska sitta på balkongen när kvällen kommer
Och spökskriva dikter åt kungen
Och jag ska öppnas som ett tvårumshotell
Där du kan komma och gå som du vill
Och kan jag så slänger jag bort allt jag har
Och bara sparar en fast telefon

 

 

Det finns dem som tatuerar in Winnerbäcks låtar på armen eller (...annat ställe)

Skulle jag inte göra - men just denna är helt okay.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

J Mascis gitarsolo efter introt 29 sekunder in i låten ❤️

 

 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade visserligen lyssnat på Iiris Viljanens kombinerade jul och covid låt ett antal gånger tidigare men det

var ändå väldigt starkt och gripande att se henne uppträda i Nyhetsmorgon i tv4.

Med sällan skådad lidelse och intensitet utklassade hon allt jag tidigare hört(inte mycket) av Arja Saijonmaa.

Travexpertens sammanfattning när Iiris var klar var heller inte dum. Som en liten snäll örfil...

 

https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/13312058?fbclid=IwAR0tDouNNsTaNr3t_LFH3RrN5xnCqbwKr2OqluHxcRpOoBL2bDCurn89WS4

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som man bara gör musik i USA! :lipa:

 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...