Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

Rahpsody in rock på TV 4.

Skål

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    472

Lyssnar på Bandit rock, passar fint me  :drunk:

Mvh Snömannen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

RETROSPECT

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Lyssnar på vår aircondition enär överheten spärrat webbradion  :grrrrrr:


Lyssnar på rondeller och annat ovæsen! Har noll energi och lust att vara hær.
Arbetarna ær så j**la sløa så jag gick ut och jobbade bara før att markera :grrrrrr:
Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på en irriterat surrande diabildsscanner. Har nämligen fått ett av mina sällan förekommande scanningsryck och har under den senaste veckan scannat av runt 400 gamla bilder från resor i south east asia. Just nu håller jag på med en Baliresa från 1997. Har kommit till bild 199 av 272.

Tar ungefär 4-5 min per bild i snitt så det tar nog ett tag innan alla tusentals ännu oscannade bilder från SEA finns där på min dator. Puh!

Speciellt eftersom det ibland kan gå ett helt år mellan mina högst tillfälliga infall av "ryck" med scannern.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Lyssnar på en irriterat surrande diabildsscanner. Har nämligen fått ett av mina sällan förekommande scanningsryck och har under den senaste veckan scannat av runt 400 gamla bilder från resor i south east asia. Just nu håller jag på med en Baliresa från 1997. Har kommit till bild 199 av 272.

Tar ungefär 4-5 min per bild i snitt så det tar nog ett tag innan alla tusentals ännu oscannade bilder från SEA finns där på min dator. Puh!

Speciellt eftersom det ibland kan gå ett helt år mellan mina högst tillfälliga infall av "ryck" med scannern.


Har du inget jobb att skøta vid den hær tiden på en torsdag??? Eller kombinerar du jobb och fritid
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har du inget jobb att skøta vid den hær tiden på en torsdag??? Eller kombinerar du jobb och fritid


Jo jag jobbar minst 11 timmar idag, kanske ytterligare lite mer. Men börjar inte förrän kl 14.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Jo jag jobbar minst 11 timmar idag, kanske ytterligare lite mer. Men börjar inte förrän kl 14.


Bra dær, mist 11 timmars dagar ska man ha!
(annars får man inte pengar till LOS)
Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu lyssnar och tittar jag på "Smallville" på TV6. Jag vet  :bad:   :mdr: , försöker bara få tiden att gå tills jag och dotra ska gå och äta lunch.  :whistle:   :whistle:   :whistle:

  :morgon: gubben  :morgon:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bra dær, mist 11 timmars dagar ska man ha!

(annars får man inte pengar till LOS)


Precis, vill man vara ledig långa perioder så gäller det att ligga i lite extra under tiden hemma. Är själv en stor samlare av både kompledighet och resepengar.  :yes:

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

BLACKHEAD!  :glasses:

Quote

Precis, vill man vara ledig långa perioder så gäller det att ligga i lite extra under tiden hemma. Är själv en stor samlare av både kompledighet och resepengar.
 

Jag kom hem igår!

Nu är det bara och jobba på IGEN!!  :whip:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Övning ger färdighet!

Quote

Precis, vill man vara ledig långa perioder så gäller det att ligga i lite extra under tiden hemma. Är själv en stor samlare av både kompledighet och resepengar.  :yes:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Stefan-P

Thomas,

"Startar denna tråd delvvis för att retas. och för att."

-För att vaddå?

Men håll till godo i alla fall din j-a pajas:

:rofl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hujeda mig, dessa dunka dunka dårar som apar sig och spökar ut sig men vad skall man göra när musikaliteten sviktar.

Här är lite ljuva toner där musiken talar för sig självt:

[move]HiFi-Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

"Hujeda mig, dessa dunka dunka dårar som apar sig och spökar ut sig men skall man göra när musikaliteten sviktar."

jahaa..banarne..kanske ..

[move]tystnaden[/move]

:wai: kap

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Stefan-P

"Hujeda mig, dessa dunka dunka dårar som apar sig och spökar ut sig men skall man göra när musikaliteten sviktar."

På denna punkt har du tyvärr fel. Musikaliteten är synnerligen så god, men förvisso kunde den ha varit bättre om än ej så mindre "mainstream". Haha. Kul kille. Om du ändå inte vore så förutsägbar så hade det varit ändå så mycket trevligare, eller hur?

http://www.youtube.c...h?v=3xbZ1RlTPXU

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...