Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    473

Dick Dale, snubben som bla gjorde ledmotivet till Pulp Fiction gick hädan igår. Han var tydligen still going strong ända in i slutet.

Den här spelningen är från förra sommaren🙂

 

 

 

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev edvardpop:

Dick Dale, snubben som bla gjorde ledmotivet till Pulp Fiction gick hädan igår. Han var tydligen still going strong ända in i slutet.

Den här spelningen är från förra sommaren🙂

 

 

 

Kommer osökt att tänka på the Shadows!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-03-11 at 10:04, skrev clion:

Den här tråden borde vara i topp omintet vad gör du idag fanns Vem fan är intresserad vad jag gjort idag glott på tv om jag vart i Sverige men nu är jag i Thailand och ligger på beachen och beställer kanon mat för 60 bath som är mycket godare än den som vi va på i föra veckan  250 bath för nån smaklöst Nåväl hemma i stugan ny duschad badade 3 gånger idag på lågvatten

Nåväl igen en låt tillägnad Edward  som är dörrvakt på den här tråden  Om ni inte förstår så är det synd om er JAG ÄR PENSIONÄR EFTER 45 års arbete lever som en prins

 

  •  
  • Farang
  • Aktiv medlem
  • 241
  • 3 306 inlägg

Startar denna tråd delvvis för att retas. och för att.

 

Just nu lyssnar jag på Ultima Thule

 

 

Oj då! Men vad trevligt! En låt tillägnad mig. Vilken kan det varit? Nu är jag iof sig säkert en av dem som varit flitigast med att posta i denna tråd genom

åren men att jag skulle vara portvakt i densamma är nog inte så troligt. Snarare portad då kanske med tanke på att tråden varken står med på listan över

de senaste 15 inläggen eller i intresseforumet Musik, Film & TV numera. Som tur är finns det ju en och annan som haft det goda omdömet att dela ut karma

lite då och då till mina poster i denna förträffliga tråd så att det därigenom går att hitta hit.

 

Passar på att ge ett musiktips också med ett av det bättre banden som kom fram under 90-talet och verkade inom triphopgenren. Har dock inte hört

så mycket av det dem gjort under senare år. Här en låt om alkoholism...

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev audirs2:

Kommer osökt att tänka på the Shadows!

 

Tja, det var väl typ surfrock det med fast från England😉

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Vietnam kan åxå! 

 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Även Malaysia kan!

 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde först att det var Kurre, men det var ju "Raimo!😋

 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Den ultimata gogo låten..

 

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Yes  (!) - nu låter jag alla 10 tummare här hemma och samtliga buttkickers jobba för fullt. Tur man inte har grannar. Dunka....dunka....dunka......

 

 

Haruinterättgrejor......så är det ingen ide att ens prova........

 

 

🔊

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-03-22 at 20:14, skrev Naam kaeng:

Yes  (!) - nu låter jag alla 10 tummare här hemma och samtliga buttkickers jobba för fullt. Tur man inte har grannar. Dunka....dunka....dunka......

 

 

Haruinterättgrejor......så är det ingen ide att ens prova........

 

 

🔊

 

 

 

Provar ändå😉 Med hörlurarna på... och följer upp med mer hip hop med Metodmannen och en låt som har 25 bast på nacken.

Undrar om inte Bruce Lee är med på ett hörn också🤔

 

 

Ytterligare en låt i vilken Mary J. Blige hjälper till på sång. Nästan 23 miljoner visningar på youtube. Det du clion!

 

 

 

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
8 minuter sedan, skrev edvardpop:

 

Provar ändå😉 Med hörlurarna på... och följer upp med mer hip hop med Metodmannen och en låt som har 25 bast på nacken.

Undrar om inte Bruce Lee är med på ett hörn också🤔

 

 

Ytterligare en låt där även Mary J. Blidge är med på ett hörn... Nästan 23 miljoner visningar på youtube. Det du clion!

 

 

 

 

Helt okay, det vibrerar i alla fall lite på skinkorna när man spelar.......      😃

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

En av de riktigt stora rösterna har tystnat. Vila i frid Scott Walker.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Signaturmelodin om jag inte minns fel till Popitop som var ett musikprogram som gick på svt i början av 90-talet och leddes av Johanna Westman.

 

 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2019‎-‎03‎-‎11 at 10:04, skrev clion:

Den här tråden borde vara i topp omintet vad gör du idag fanns Vem fan är intresserad vad jag gjort idag glott på tv om jag vart i Sverige men nu är jag i Thailand och ligger på beachen och beställer kanon mat för 60 bath som är mycket godare än den som vi va på i föra veckan  250 bath för nån smaklöst Nåväl hemma i stugan ny duschad badade 3 gånger idag på lågvatten

Nåväl igen en låt tillägnad Edward  som är dörrvakt på den här tråden  Om ni inte förstår så är det synd om er JAG ÄR PENSIONÄR EFTER 45 års arbete lever som en prins

 

  •  
  • Farang
  • Aktiv medlem
  • 241
  • 3 306 inlägg

Startar denna tråd delvvis för att retas. och för att.

 

Just nu lyssnar jag på Ultima Thule

 

Nu ska jag citera mig själv så Enis blir glad och  och vaktmästaren över   tråden Edward

  i morgon natt går det av till Svedala för den här gången

 

gon

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev edvardpop:

Signaturmelodin om jag inte minns fel till Popitop som var ett musikprogram som gick på svt i början av 90-talet och leddes av Johanna Westman.

 

 

 

 

Herre gud Edward Här kommer en låt för er unga  Jag vet inte hur gammal du är Edward  men din musiksmak är inte som min respektera det och klaga innte

innte

Link to comment
Dela på andra sajter

Nytt från Rammstein...

 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Den här var ju inte så dum. Vore det inte för att Spotify faktiskt ger ett och annat finfint tips ibland kanske jag missat dessa unga spolingar

från södra London vars Oasis-doftande rock i alla fall attraherar mig.

 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev edvardpop:

Nytt från Rammstein...

 

 

 

Skön låt och video.... @clion kommer ha den på repeat i flera veckor när han kommer hem

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...