Jump to content
IGNORERAD

Kompisar på forumet


Tomcat

Recommended Posts

Vilka känner ni personligen på forumet? Själv känner jag Ulrika och "pumpen hönshuset" väl. Dessutom har jag träffat Farang, Nobuzz, lamai och Nonki som hastigast. Har kanske glömt någon, men i stort sett är det nog alla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv så har jag träffat de utomordentligt trevliga Nobuzz och Vaxet. Kanske några till som bytt nick sedan TT. Nästa gång hoppas jag träffa dem igen plus nya trevliga typer från MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Själv så har jag träffat de utomordentligt trevliga Nobuzz och Vaxet. Kanske några till som bytt nick sedan TT. Nästa gång hoppas jag träffa dem igen plus nya trevliga typer från MPR.

Har bara hört goda och varma ord om dig.

Så det ska bli kul att träffa dig och din fru på riktigt någon gång.

---

Själv har jag träffat ca 15-20 medlemmar, tror jag. En av dem delar jag mitt liv med.  :he:

Många av dem träffade jag via SoiSixtens träff och även Banthais träffar.

Skulle vara kul att träffa fler.

En möjlighet finns på Loy Kratong-festen i Göteborg i november.

http://www.maipenrai...25.msg26094#new

---

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses, jag vet ju om att jag träffat dig Tomcat, men samtidigt så många andra så jag skulle garanterat glömma några ifall jag skulle börja rabbla. Alla jag har träffat har varit väldigt trevliga, även om några försökt vara skitstövlar på forumen ;D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har bara hört goda och varma ord om dig.

Så det ska bli kul att träffa dig och din fru på riktigt någon gång.

Det samma. Tyvärr blir det nog inget Loy Kratong i hemstaden för mig. Sitter fast i England för resten av året. Men hoppas få träffa dig och Svarten var det än är. :party:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jösses, jag vet ju om att jag träffat dig Tomcat, men samtidigt så många andra så jag skulle garanterat glömma några ifall jag skulle börja rabbla. Alla jag har träffat har varit väldigt trevliga, även om några försökt vara skitstövlar på forumen ;D

:angel:   :cocktail:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...