Jump to content
IGNORERAD

Liten fråga om thaitjejer


gubben4906

Recommended Posts

Hej, har en liten fråga? Eller frågor?

1. När jag och Madam kommer hem till Hotellet och jag vill kuttrasjua lite grann så det första hon gör är att slå på TV´n!! Har någon av Er killar varit med om det?

2. Jag säger till Madam: Du bestämmer vad och var vi ska äta. Då kommer som ett brev på posten! Vad vill du ha för mat! Är det vanligt bland TGF?

3. Jag ställer en fråga till Madam, hon börjar ställa frågor till mig, jag inser att hon inte kan svaret på min fråga. Kan inte TGF erkänna att de inte kan svaret?

  :crazy: gubben  :crazy:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Ja

2. Ja

3. Sällan

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Dra ut antennsladden redan innan du går ut på kvällen, säg sedan att TV'n är trasig

2. Up2You

3. Läs på och lär dig om Lose Face

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

HAHA

100% same same

Inget att bekymra sig över, undrar bara varför Du inte infogade snackar i telefon i tid och otid också.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa, hon snackar inte i telefon i tid och otid, är det ovanligt?

  :morgon: gubben  :morgon:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Gubben, angående din fråga #2

Prova att säga "if you say up to you, we will eat at Mc Donalds"

Det funkar, efter att du visat att du menar allvar, kan dock ta ett par gånger innan budskapet sjunker in...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Mobilsamtal är en av de sju Thaibrudsynderna.

Hade så himla bra, ta vara på tiden, tycker tipset om antennsladden är gångbar!!

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gubben, angående din fråga #2

Prova att säga "if you say up to you, we will eat at Mc Donalds"

Det funkar, efter att du visat att du menar allvar, kan dock ta ett par gånge innan budskapet sjunker in.

MVH Tommy

Eller ta nån timme eller två att seriöst förklara up2you...

Det går faktiskt få dom och fatta ifall man sakligt förklarar.

Prova till exempel med frågan ifall din far frågar din mor, får han up2you tillbaka då eller ett annat svar.

Tar tid men går, ifall dom har klart för sig att man lyssnar ;)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Quote

Baa, hon snackar inte i telefon i tid och otid, är det ovanligt?

  :morgon: gubben  :morgon:

Mycket ovanligt skulle jag vilja säga...

Link to comment
Dela på andra sajter

1. När jag och Madam kommer hem till Hotellet och jag vill kuttrasjua lite grann så det första hon gör är att slå på TV´n!! Har någon av Er killar varit med om det?

Nej. Jag sätter på datorn (och kanske något annat) istället.  :mdr:

2. Jag säger till Madam: Du bestämmer vad och var vi ska äta. Då kommer som ett brev på posten! Vad vill du ha för mat! Är det vanligt bland TGF?

Vet inte riktigt. Man jag tror att jag väljer den mat jag känner mig sugen för och han kan äta det mesta förutom plara. Någon annan gånger väljer han.

3. Jag ställer en fråga till Madam, hon börjar ställa frågor till mig, jag inser att hon inte kan svaret på min fråga. Kan inte TGF erkänna att de inte kan svaret?

Det beror nog delvis på självförtroende och självinsikt.

Förstår man att ingen kan vara bra på allting är det lättare att erkänna sina brister.

Sen är det ganska normalt att det är lite lite kamp mellan makarna för de flesta.

Är ni kvar i Thailand?

Hoppas ni har det så fint där.

Det börjar bli kallt här i Sverige...

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej, har en liten fråga? Eller frågor?

1. När jag och Madam kommer hem till Hotellet och jag vill kuttrasjua lite grann så det första hon gör är att slå på TV´n!! Har någon av Er killar varit med om det?

2. Jag säger till Madam: Du bestämmer vad och var vi ska äta. Då kommer som ett brev på posten! Vad vill du ha för mat! Är det vanligt bland TGF?

3. Jag ställer en fråga till Madam, hon börjar ställa frågor till mig, jag inser att hon inte kan svaret på min fråga. Kan inte TGF erkänna att de inte kan svaret?

  :crazy: gubben  :crazy:

1. Hon kanske är en sådan som vi på engelska kallar screamer, eller så kanske det är du som tjoar för högt när ni kuttrasjuar. I vilket fall som helst vill hon nog ha på tvn så att grannarna inte hör så mycket.

2. Det är väl normalt att man fråga så. man vi väl att ens partner ska tycka om maten också.

3. Min kan det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Magrood, kom hem i morse 06.36 till ett Stockholm som hade 8 svinkalla grader  :Drogar-Cry(LBG): . Inte kul men det är bara 7 månader till jag åker  :Drogar-Kriz(LBG): , kommer ner lagom till vattenkriget. 

  :diablo: gubben  :diablo:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen till verkligheten, drömmen lever. :lol::lol:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...