Jump to content
IGNORERAD

Byta namn?


Soengsang

Recommended Posts

Jag startade denna grupp mest för att prova funktionerna, samtidigt som det är lite kul att fixa med bilder.

Jag skickade inbjudningar till de som var markerade i medlemskartan i närheten, eller de som kunde tänkas passera vid resa söderut.

Men kanske "Restauranger i SoengSang" är en smalt grupp namn, det kanske borde heta något i typ med "Rekommendationer runt Korat" eller något liknande.

Tex JFK och Andrej har ju helt säkert en hel del info i närområdet runt staden Korat.

Samtidigt som att byta namn så tycker jag att alla som är medlemmar skulle ha rätt till alla funktioner i gruppen.alla är ju vanliga medlemmar, så då bör det vara lika för alla.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här:

post-3076-0-20728800-1321862151.png

post-3076-0-76374500-1321862152.png

post-3076-0-16444900-1321862154_thumb.pn

Tack.

Det praktiska fixar jag nog, ville mest höra om det fanns något intresse för det.låta alla vara med på samma villkor och utöka det geografiska området till hela regionen Korat, finns ju många som sitter inne med mycket bilder och info där, tex JFK, Andrej, S711 mm mm.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Bilder och info kommer...förhoppningsvis.

Nu är jag inte så berest i Korat, men jag kan halva kvarteret ganska bra :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm... attraktioner i Korat.

Jo, det vet man väl lite om. Det kanske dyker upp en tråd eller bild (om jag lär mig posta igen) i framtiden.

Jag är på plats i Korat om 50 timmar och rekar runt lite i ett par månader.

Men praktisk info om de nio badhusen får ni fixa på egen hand... :y10:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...