Jump to content
IGNORERAD

Klockan är över nio en fredagkväll...


Tomcat

Recommended Posts

Quote

... och ännu inte ett enda provocerande inlägg. Fan, håller MPR på att bli seriöst..? Nä, nu skärper vi till oss!

Ok. länge sen jag såg din fula hatt!  var förbi häromveckan men den syntes inte till  :crazy:

I Sverige kanske?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ok. länge sen jag såg din fula hatt!  var förbi häromveckan men den syntes inte till  :crazy:

I Sverige kanske?

Va va, min hatt är ju skitfin! Nä, flyttade hem till Sverige i julas. Var tvungen, andra arbetsuppgifter, det gick inte att jobba på distans längre. Men jag var nere och hälsade på för ett par veckor sedan. Allt är sig likt på Soi Skaw Beach, Lelles imperium bara växer: ett hotell och fyra barer för närvarande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

... och ännu inte ett enda provocerande inlägg. Fan, håller MPR på att bli seriöst..? Nä, nu skärper vi till oss!

Inget sånt här inte :neutral::neutral:

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Va va, min hatt är ju skitfin! Nä, flyttade hem till Sverige i julas. Var tvungen, andra arbetsuppgifter, det gick inte att jobba på distans längre. Men jag var nere och hälsade på för ett par veckor sedan. Allt är sig likt på Soi Skaw Beach, Lelles imperium bara växer: ett hotell och fyra barer för närvarande.

Jo, det börjar änna sprida sig lite här o där med deras olika verksamheter.Var på poolen strax innan jag åkte hem och där har dom fått till det riktigt tjusigt!

Såg framför mig poolparty a la Angeles City där...  :Drogar-Love(LBG):

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...