Jump to content
IGNORERAD

Offentlig pool i SoengSang


Soengsang

Recommended Posts

Tyvärr så hittar jag inte så många bilder från poolen just i SoengSang.

Men hur som helst är det ett trevligt ställe att åka till och plaska med barnen, det finns också en restaurang i direkt anslutning med helt ok thaimat.

Som ofta vid thaipooler så är det krav på badmössa, finns att hyra eller att köpa där.

Jag har inte exakt koll på hur mycket det kostar att bada där, men jag brukar betala just över 100bth för mig och tre barn.

post-3210-0-81788000-1321612304_thumb.jp

post-3210-0-81788000-1321612304_thumb.jp

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Tomurdoc!

Riktigt bra tipps du kommer med i den här, tråden, gruppen eller intressefora, skiter i vad det heter, bra är det iaf! Jag visste inte att det fanns i närheten.

Jag åker ner om några veckor och kommer självklart att besöka både restaurangerna och poolen!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Tomurdoc!

Riktigt bra tipps du kommer med i den här, tråden, gruppen eller intressefora, skiter i vad det heter, bra är det iaf! Jag visste inte att det fanns i närheten.

Jag åker ner om några veckor och kommer självklart att besöka både restaurangerna och poolen!

//S

Startade denna forumdel, eller vad det nu heter mest för att jag tyckte det var kul och testa.

Jag läste någonstans att det fans nått a-gogo i Khon Buri hörde också att det var på G med någon mindre internationell restaurang där...du kanske fixar några bilder på dem då om några veckor.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

A-gogon ligger ganska nära hotellet, ca 300 meter väster ut, typ i närheten av marknaden vid stora vägen. Nu ska herrn inte ha för stora förhoppningar om detta vattenhål, det går inte att jämföra denna med Pattayas a-gogos, långt därifrån. Men, mysfaktorn är hög, nästan lite gullig! Att tjejen vet att jag varit där redan innan jag ens tänkt tanken att gå dit är ett äventyr i sig!

Ja, Farang av okänd härkomst har öppnat en restaurang där, den ska enligt tjejen ligga ca 200 meter från "vårat" hus. Detta ska naturligtvis undersökas närmare snart, mycket snart!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...