Jump to content
IGNORERAD

Pool i Pattaya


Guest Fredman

Recommended Posts

Guest Fredman

Som vanligt så var jag för snål att boka hotell med pool. Brukar gå till Mike´s Mall och bada men undrar nu om någon har alternativ på bra pooler i centrala Pattaya. The Pool har jag sett från här och ska prova om jag hittar..

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt så var jag för snål att boka hotell med pool. Brukar gå till Mike´s Mall och bada men undrar nu om någon har alternativ på bra pooler i centrala Pattaya. The Pool har jag sett från här och ska prova om jag hittar..

Du hittar till The Pool lätt som en plätt om du följer min beskrivning.

Om du står i hörnet av Second Road och Pattaya Tai så går du upp Pattaya Tai ( South Pattaya road) tills du kommer till första soien som går till vänster. Där girar du in och svänger sen snabbt till vänster så är du inne på en parkering.

Där ser du en utbyggnad som ser ut som ett medeltida fort, knalla in under det och sen till höger. Dörren är låst men trycker du på en knapp så kommer min hustrus son förhoppningsvis ner som en skållad råtta och släpper in dig.

Jag är stamgäst på stället, kanske beroende på att min hustru Joi jobbar där.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sutus Court har en pool man kan få bada i som gäst mot en avgift på 30 bath (sist jag var där)och de säljer kalla bira i receptionen bredvid.

Ligger på Soi Leengkee bakom seven i höjd med Soi Buakhow.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hard Rock.

Tjena!

Har minnen från Hard Rock-Poolen.

6 tunga grabbar från väskusten sätter sej vid baren i vattnet ca kl.11.00 förmiddag.

Krökar Bloody Mary dubbla hela dagen.

Ca kl. 17.00 avslutas partyt.

Runt kl. 15.00 var sellerin slut.

Nota 22.000 Baht

Inte värt en tiondel egentligen...men en kul dag.

Minns att inträdet till poolen var 250 eller 500 Baht om man inte var

inneboende. :17::thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Har minnen från Hard Rock-Poolen.

6 tunga grabbar från väskusten sätter sej vid baren i vattnet ca kl.11.00 förmiddag.

Krökar Bloody Mary dubbla hela dagen.

Ca kl. 17.00 avslutas partyt.

Runt kl. 15.00 var sellerin slut.

Nota 22.000 Baht

Inte värt en tiondel egentligen...men en kul dag.

Minns att inträdet till poolen var 250 eller 500 Baht om man inte var

inneboende. :17::thumbsup:

Är lite nyfiken på om du la märke till om folk gick på toa eller om dom bara stod stilla i vattnet en stund. hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...