Jump to content
IGNORERAD

Thaimassagesalonger synas


smilet

Recommended Posts

  • Svar 378
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    23

  • janne_h

    18

  • sudden

    14

  • chiangmai

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hejsan!

Har läst igenom tråden och höjer på hatten för Niel. Varför? Jo - Frun är heligt förbannad och undrar hur och vad ska jag göra för att bli av med ryktet eller sanningen om hur en Inom var mans mun (THaitjer) är.Ska man inte bara kunna knega på och på det sättet kunna få ett bra liv utan att då och då få frågan om det stämmer med ryktet- att är det verkligen så illa som man hör ,hon tycker att det känns jobbigt att hela tiden försöka försvara sig och möta blickar som inte känns helt okey..

Vi är en vanlig familj som sparar och kan åka till Thailand ungefär var tredje år.Varför kan inte "alla" göra på detta vis undrar hon utan att hela tiden tänker på pengar och att kunna visa upp saker.

Nej skicka hem dom och lås in de som vill tjäna pengar på detta.

Mvh

Tobbe

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan!

Har läst igenom tråden och höjer på hatten för Niel. Varför? Jo - Frun är heligt förbannad och undrar hur och vad ska jag göra för att bli av med ryktet eller sanningen om hur en Inom var mans mun (THaitjer) är.Ska man inte bara kunna knega på och på det sättet kunna få ett bra liv utan att då och då få frågan om det stämmer med ryktet- att är det verkligen så illa som man hör ,hon tycker att det känns jobbigt att hela tiden försöka försvara sig och möta blickar som inte känns helt okey..

Vi är en vanlig familj som sparar och kan åka till Thailand ungefär var tredje år.Varför kan inte "alla" göra på detta vis undrar hon utan att hela tiden tänker på pengar och att kunna visa upp saker.

Nej skicka hem dom och lås in de som vill tjäna pengar på detta.

Mvh

Tobbe

Bra fru du har. Hatten av för henne. Om de flesta thai i Sverige skulle reagera likadant så skulle problemen minska kraftigt. Alltför många thai i Sverige har istället en likgitlig och låt-gå inställning till problemen. Också vanligt att de faktiskt tycker versamheten är helt ok även om de själva inte är inblandade. För många thai i Sverige är alla sätt att tjäna pengar i princip lika goda. Många thai i Sverige är inte integrerade i samhället. De lever i en slags mellanvärld där deras egna regler och moraluppfattning styr på gott och ont. Detta gör att luderiet kommer fortsätta så länge som inställningen hos dem inte ändras.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

"För många thai i Sverige är alla sätt att tjäna pengar i princip lika goda. Många thai i Sverige är inte integrerade i samhället. De lever i en slags mellanvärld där deras egna regler och moraluppfattning styr på gott och ont. Detta gör att luderiet kommer fortsätta så länge som inställningen hos dem inte ändras."

Så är det väl även för de flesta ogifta män, svennar som utlänningar när dom åker till LOS.- Ingen som på allvar tror att dom ska besöka tempel å kultur.-

Och som gammal sjöman så kommer jau för alltid att leva i en mellanvärld :D

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Guest Oregistrerad knasen

Hon kommer att växa upp i Thailand så hon lär sig nog hur manfolk

tycker och tänker om kvinnfolk

Nu är ju inte alla thaikarlar lika stora skitstövlar som du, så kan hon bara undkomma din kvinnosyn så finns det hopp för henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan!

Har läst igenom tråden och höjer på hatten för Niel. Varför? Jo - Frun är heligt förbannad och undrar hur och vad ska jag göra för att bli av med ryktet eller sanningen om hur en Inom var mans mun (THaitjer) är.Ska man inte bara kunna knega på och på det sättet kunna få ett bra liv utan att då och då få frågan om det stämmer med ryktet- att är det verkligen så illa som man hör ,hon tycker att det känns jobbigt att hela tiden försöka försvara sig och möta blickar som inte känns helt okey..

Vi är en vanlig familj som sparar och kan åka till Thailand ungefär var tredje år.Varför kan inte "alla" göra på detta vis undrar hon utan att hela tiden tänker på pengar och att kunna visa upp saker.

Nej skicka hem dom och lås in de som vill tjäna pengar på detta.

Mvh

Tobbe

Kan du eller din fru inte möta någons blick så har nog någon av er inte rent mjöl i påsen.

Har man rent samvete så behöver väl ingen oroa sig.

Möjligtvis moralkärringar men den kategorin tillhör ni väl inte?

Ha en bra helg. jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du eller din fru inte möta någons blick så har nog någon av er inte rent mjöl i påsen.

Har man rent samvete så behöver väl ingen oroa sig.

Möjligtvis moralkärringar men den kategorin tillhör ni väl inte?

Ha en bra helg. jrk

Gött för dig att du är hårdhudad. Jag och säkert många med mig stör mig dock mycket på blickar och kommentarer (dock ovanligt med kommentarer).

De allra flesta vill väl att det de gör och det man står för uppfattas positivt hos människor nära en men också hos samhället runt omkring. Att känna så är knappast samma sak som att inte rakryggat kunna stå upp mot kommentarer och blickar.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gött för dig att du är hårdhudad. Jag och säkert många med mig stör mig dock mycket på blickar och kommentarer (dock ovanligt med kommentarer).

De allra flesta vill väl att det de gör och det man står för uppfattas positivt hos människor nära en men också hos samhället runt omkring. Att känna så är knappast samma sak som att inte rakryggat kunna stå upp mot kommentarer och blickar.

Neil

Neil!!!

Finns bara ett sätt att möta dessa blickar, gör som jag gjorde..med ett stort

LEENDE !!!!!!!!!!!!!

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Och imorgon kväll lägger vi lite nya vedträn på en redan brinnande brasa!

http://www.tv4.se/1.yp_av_bordeller

Om nån är intresserad av att vara med i det programmet kan ni kontakta mig för mera info.

TV4 kontaktade mig för nån dag sen ang. detta program, men jag glömde bort (förträngde) det.

Men om nån vill, så är det bara att PMa mig snarast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och imorgon kväll lägger vi lite nya vedträn på en redan brinnande brasa!

http://www.tv4.se/1.yp_av_bordeller

I 8 av 10 salonger erbjöds "Happy ending" enligt artikeln.

Knappast en icke-nyhet, det är riktigt jävla illa.

Jag tänker kolla på programmet, hoppas få se ett intressant program som lägger skulden där den hör hemma, på salongsägarna.

Jag är lite kluven eftersom jag egentligen inte har nåt emot prostituion, bara mot dem som genom lögner utnyttjar och lurar in andra i sexhandel.

Är arbetarna frivilliga så är det bara ett skattebrott (i mina ögon), fast där har jag ju lagen om koppleri och sexköp mot mig.

Det är en annan sak med de som smugglar in sexslavar och håller dem inlåsta för att tjäna pengar på att utnyttja dem, de borde låsas in på långa fängelsestraff, om de döms.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nån är intresserad av att vara med i det programmet kan ni kontakta mig för mera info.

TV4 kontaktade mig för nån dag sen ang. detta program, men jag glömde bort (förträngde) det.

Men om nån vill, så är det bara att PMa mig snarast.

Kan du inte skicka dit BTT och SLU med MPR kepsar på huvudet :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nån är intresserad av att vara med i det programmet kan ni kontakta mig för mera info.

TV4 kontaktade mig för nån dag sen ang. detta program, men jag glömde bort (förträngde) det.

Men om nån vill, så är det bara att PMa mig snarast.

Vilken roll ville de att du skulle ha i programmet?

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

I 8 av 10 salonger erbjöds "Happy ending" enligt artikeln.

Knappast en icke-nyhet, det är riktigt jävla illa.

Jag tänker kolla på programmet, hoppas få se ett intressant program som lägger skulden där den hör hemma, på salongsägarna.

Jag är lite kluven eftersom jag egentligen inte har nåt emot prostituion, bara mot dem som genom lögner utnyttjar och lurar in andra i sexhandel.

Är arbetarna frivilliga så är det bara ett skattebrott (i mina ögon), fast där har jag ju lagen om koppleri och sexköp mot mig.

Det är en annan sak med de som smugglar in sexslavar och håller dem inlåsta för att tjäna pengar på att utnyttja dem, de borde låsas in på långa fängelsestraff, om de döms.

MVH Tommy

Visst är ägarna grisiga. Men vad jag förstått så sker sexarbetet i princip alltid frivillgt på dessa salonger. Dessa thaitjejer gör inte direkt en välgärning för de thaitjejer i Sverige som sköter sig bra och deras män samt alla hasip/hasip barn. Utan att ha sett programmet så gissar jag att signalerna till tittarna egentligen blir att i princip alla thaitjejer i sverige på något sätt är luder ändå. Dock inte fel att ta upp ämnet. Fram med skiten bara så eländet kanske tar slut någon gång.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du inte skicka dit BTT och SLU med MPR kepsar på huvudet :)

Skicka bananen också. Helst i skepnad av doktor.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Skicka bananen också. Helst i skepnad av doktor.

Anal massage är en helt annan sorts massage. Framför allt så kan den bota analklåda enligt arnes recept.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill bara påminna om intresseforat Thaimassage i Stockholm

Tack.

Recenserar ni de 2 av 10 eller de 8 av 10?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, då var det dags ikväll för kalla fakta att prata om thai i sverige. Börjar bli irreterad på alla reportrar och dokumetärer som handlar om thailändare o Thailand. Kan dom inte focusera på lite andra nationaliteter o människor än bara thailändare hela tiden. Som t.ex europeiska kärringar som åker till afrika o köper sex? Öststats trafficin? Perversa tyskar osv. Hela tiden bara thai hit o thai dit

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, då var det dags ikväll för kalla fakta att prata om thai i sverige. Börjar bli irreterad på alla reportrar och dokumetärer som handlar om thailändare o Thailand. Kan dom inte focusera på lite andra nationaliteter o människor än bara thailändare hela tiden. Som t.ex europeiska kärringar som åker till afrika o köper sex? Öststats trafficin? Perversa tyskar osv. Hela tiden bara thai hit o thai dit

Håller med.

Snart är det väl nån som startar ett internetforum om Thailand.

A.

Link to comment
Dela på andra sajter

Programmet kan ses hos oss imorgon 01.12 i Lemoni. TAlal om att ni vill se den så kör jag den härifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

JaJa Jag är väl blåögd ! Men jag har svårt att tro att 8 av 10 salonger erbjuder/föreslår dessa extratjänster.Däremot kan jag tänka mig att 8 av 10 manliga kunder/reportrar FRÅGAR EFTER,och vill ha dylika sextjänster.(Jag skall titta och lyssna vad som visas och säges)

Ha en go kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...