Jump to content
IGNORERAD

Olycklig i byn.


Jerker

Recommended Posts

Och jag då! som är född i Fjollträsk och trivs inte vare sig på båt eller plattform, va nu det har med by att göra...

Kim som är delägare i forumet,,,,,,,,,,,,skäms på sig att spåra ur så fullständigt! :police:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 406
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    34

  • andrejsdenruskige

    31

  • janne_h

    29

  • Peo61

    23

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag är född i Råneå och jag är olycklig i byn(i Thailand)ibland :crazy:

Det är det samma med mig, född i en avkrok, på Öland i en by.

Men va fan nu är vi lyckliga.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är det samma med mig, född i en avkrok, på Öland i en by.

Men va fan nu är vi lyckliga.

Södra eller Norra Öland?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja en liten överdrift var det nog iaf.

http://www.lulea.se/.../bilaga+�19.PDF

Vad tusan är det för siffror på din pdf? Stämmer inte alls i alla fall, eller gäller kanske del av år. 2010 lastade vi nämligen exakt 437 fartyg och igår eftermiddag lastade vi nr 324 för i år, lägger fast nr 325, holländska Nassauborg senare ikväll. Och det gäller alltså enbart malmkajen.

Olycklig i byn? Nä den känslan har ännu inte kommit över mig. Å andra sidan så trivs jag bra på alla ställen jag varit på i Thailand. Jag är nog väldigt "adaptable" av mig rent generellt. Jag kan dock föredra det ena eller det andra även om jag trivs överallt.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tusan är det för siffror på din pdf? Stämmer inte alls i alla fall, eller gäller kanske del av år. 2010 lastade vi nämligen exakt 437 fartyg och igår eftermiddag lastade vi nr 324 för i år, lägger fast nr 325, holländska Nassauborg senare ikväll. Och det gäller alltså enbart malmkajen.

Olycklig i byn? Nä den känslan har ännu inte kommit över mig. Å andra sidan så trivs jag bra på alla ställen jag varit på i Thailand. Jag är nog väldigt "adaptable" av mig rent generellt. Jag kan dock föredra det ena eller det andra även om jag trivs överallt.

Ok, det är en himla masa båt det vid malmkajen.iofs så har ni ju pråmarna till Raahe, bara de gör nog ett par-tre 100 resor årligen.

Byn ja, har inget emot att spendera tid där och kommer säkerligen att flytta permanent när det passar...har ju en lång lista med för och emot, och som det är nu så överväger emot-delen.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...