Jump to content
IGNORERAD

Folk tittar snett??


Björn

Recommended Posts

Quote

acaris,

usch då, å nu på sommaren brukar Åsele-Juha rymma.

Finns det några thai-restauranger i Finland tro?

18.5

Nej, det tror jag inte. Finnarna äter ju bara koskenkorva och gurka. :laugh:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nerike

    4

  • acarls

    4

  • Burken

    3

  • Björn

    3

Mest aktiva i denna tråd

Hmm med gurka

Trodde dom bara åt finsk sommarsoppa (kosken i en djup blommig tallrik)

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

sommarsoppa är fina grejer :thumbsup:

/ Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hmm med gurka

Trodde dom bara åt finsk sommarsoppa (kosken i en djup blommig tallrik)

Mvh

Nerike

Ursäkta mig.

Skulle givetvis ha skrivit att det gällde finsk hälsokost...

Link to comment
Dela på andra sajter

Att folk tittar beror på att en thai ser annorlunda ut än en skandinav.

Sen finns det förstås de med fördomar, rasism, avundsjuka, osäkerhet, rädsla...

Men det brukar lätta bara man ser glad ut och säjer hej!  ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

acaris,

usch då, å nu på sommaren brukar Åsele-Juha rymma.

Finns det några thai-restauranger i Finland tro?

18.5

Åmsele- Juha har suttit av sitt straff och är frisläppt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nåja, vi skiter idet. Tror inte han är medlem här eller är intresserad av Thailand. Han har ju gift sej flera gånger med skandinaver.  :morgon:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Detta är inget som jag känner igen och skulle det hända så skulle jag fullständigt skita i det, och nästan tycka synd om en så inskränkt och oupplyst varelse. Det enda tråkiga för oss båda är dom vinklade reportage som förekommer i olika medier som ger sken av att Thailand bara består av barer och prostitution. Det är tröttsamt och man skulle kunna göra liknande beskrivningar från reperbahn av Tyskland, och påstå att så här är det i hela det landet. Det är tråkigt och ibland hoppas man att Thailand  skulle stämma en tidning eller Tv kanal här i Sverige för förtal. Då skäms man för att vara svensk, så väl som vi svenskar blir behandlade i det leende landet (inte minst vid sunamin). Skärpning Sverige.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Åsele-Juha lyckades rymma på sin senaste permission,därför tas hans ansökan om nåd inte upp som det var tänkt i Juli,livstids fängelse är det som gäller  :kort: rätt lindrigt straff ändå  :icon_twisted: Mvh Måne PS thai rak thai  :-* alla har sina sidor DS

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Dendär trippelmördaren har jag inte haft ont av .däremot av våra makthavare som gör allt för att hitta på nya skatter och avgifter till den lille mannen.  :furious2:

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Juha har väl själv hamnat lite snett  :kort:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Björn

Thailand kallas ju ofta för Land Of Smile = LOS, som kommer av "leendets land", därför

att thailändarna ofta har ett smile på läpparna.  :icon_lol:

Annars kan thai-damerna vara envisa, "felfria" och en liten kropp med mycket dynamit,

på "alla vis"  :thumbsup:   :31::3:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men visst stämmer det att thaitjejer är allt det där som folk tror. Mjuka varma ompysslande, men underdåniga? I helsike heller... Frugan har humör som en bålgeting  :furious2: och är envisare en ett dussin mulåsnor, dessutom har hon aldrig haft fel, skulle hon dock få fel så är det inte hon som gjort fel, utan någon annan. Men sedan jag lärt förstå (kan man överhuvudet taget förstå en kvinna) henne så är hon det bästa som har hänt mej, trots allt. Tror nog att alla kända och okända profiler, från fader Kim via HC och alla andra, med ett fast och bra förhållande till en thailändska instämmer i att de är bäst, och att byta vore ett ned köp.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer att man vill inte byta, bara hoppas att hon samma tanke  :thumbsup:

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jo men visst stämmer det att thaitjejer är allt det där som folk tror. Mjuka varma ompysslande, men underdåniga? I helsike heller... Frugan har humör som en bålgeting  :furious2: och är envisare en ett dussin mulåsnor, dessutom har hon aldrig haft fel, skulle hon dock få fel så är det inte hon som gjort fel, utan någon annan. Men sedan jag lärt förstå (kan man överhuvudet taget förstå en kvinna) henne så är hon det bästa som har hänt mej, trots allt. Tror nog att alla kända och okända profiler, från fader Kim via HC och alla andra, med ett fast och bra förhållande till en thailändska instämmer i att de är bäst, och att byta vore ett ned köp.

Instämmer till 100% kunde inte ha formulerat det bättre själv.  :thumbsup:

Saknar andra hemmet i Pak Chong, Nakhon Ratchasima

Link to comment
Dela på andra sajter

LungAlahato

Quote

acaris,

usch då, å nu på sommaren brukar Åsele-Juha rymma.

Finns det några thai-restauranger i Finland tro?

18.5

Jaa-a Juha får nu sitta inne minst ett år till.

Jodå alla större städerna har thairestauranger

Arto

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Quote

Jo men visst stämmer det att thaitjejer är allt det där som folk tror. Mjuka varma ompysslande, men underdåniga? I helsike heller... Frugan har humör som en bålgeting  :furious2: och är envisare en ett dussin mulåsnor, dessutom har hon aldrig haft fel, skulle hon dock få fel så är det inte hon som gjort fel, utan någon annan. Men sedan jag lärt förstå (kan man överhuvudet taget förstå en kvinna) henne så är hon det bästa som har hänt mej, trots allt. Tror nog att alla kända och okända profiler, från fader Kim via HC och alla andra, med ett fast och bra förhållande till en thailändska instämmer i att de är bäst, och att byta vore ett ned köp.

:D Vilken fullträff du fick in!  ;D Stämmer här oxå till 100% :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jo men visst stämmer det att thaitjejer är allt det där som folk tror. Mjuka varma ompysslande, men underdåniga? I helsike heller... Frugan har humör som en bålgeting  :furious2: och är envisare en ett dussin mulåsnor, dessutom har hon aldrig haft fel, skulle hon dock få fel så är det inte hon som gjort fel, utan någon annan. Men sedan jag lärt förstå (kan man överhuvudet taget förstå en kvinna) henne så är hon det bästa som har hänt mej, trots allt. Tror nog att alla kända och okända profiler, från fader Kim via HC och alla andra, med ett fast och bra förhållande till en thailändska instämmer i att de är bäst, och att byta vore ett ned köp.

Bara att hålla med där :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...