Jump to content
IGNORERAD

Hotell nära ambassaden


Lemmy

Recommended Posts

Federal Hotel, Soi 11

Här brukar jag bo, mitt i smeten men ändå ganska lugnt med litet poolområde "inne" i hotellet, skyddat från trafik och buller. De håller på med renovering av rummen och tar en korridor i taget, så priserna varierar mellan ca 900-1500 baht. Finns trevlig coffee shop, internet, kylskåp, TV, AC. Dederal ligger ca 10-15 min promenad från ambassaden.

Mvh,

Anders  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Woraburi på Soi 4 får man för strax över 1000 baht, helt ok. Sen har de gratis shuttle upp till Sukhumvit och därifrån är det 3 minuters promenad till ambassaden.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Rekommenderar inte standardrummen på golden palace hotel soi 1 om ni vill stanna lite längre. Finns inga lediga eluttag på rummen, rum i källarlokaler - mögelliknande dofter, visserligen gratis wireless men ingenstans att ställa datorn, svårt att få till nå behaglig temperatur på duschvattnet. Dock tycker jag att de städar rummen bra, känns under omständigheterna, rent och fräscht.  :kort::no:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har ju:

Ruamchitt Travelodge

11/1 Soi 10, Sukhumvit Road, Bangkok 10110. Thailand

Som jag provat efter rekomanation av KIM.

Det är okej för priset.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...