Jump to content
IGNORERAD

Fototävling


Surin P3

Recommended Posts

Du ser Note alldeles ovanför dom små bilderna till höger på sida, inget viktigt bara j.a nyfiken av mig.Vill fortfarande lära mig något nytt varje dag trots min ringa ålder.

En annan fråga När går "Surin Bikeweek"" av stapeln, har hört i Okt men ej nägon dag, tänkte eventuellt rida upp dit.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    40

  • Maitan

    13

  • Caveman

    12

  • Nypan

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ingen aning vad det kan vara...

Men för att förstöra lite så har jag ändrat texten till Notering(ar)

Jag har inga möjligheter att göra några noteringar på bilder direkt och kommentarerna är ju öppna...

Så jag vet faktiskt inte. Kanske får vi en dag reda på vad det kan vara. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ser Note alldeles ovanför dom små bilderna till höger på sida, inget viktigt bara j.a nyfiken av mig.Vill fortfarande lära mig något nytt varje dag trots min ringa ålder.

En annan fråga När går "Surin Bikeweek"" av stapeln, har hört i Okt men ej nägon dag, tänkte eventuellt rida upp dit.

Det är för att du valt att bevaka just denna bild, väljer du att bevaka en annan bild också så blir det samma sak med den.

Enl. kalendern på www.isaan.se så inträffar Surin Bikeweek den 5 Nov 2011

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är för att du valt att bevaka just denna bild, väljer du att bevaka en annan bild också så blir det samma sak med den.

Enl. kalendern på www.isaan.se så inträffar Surin Bikeweek den 5 Nov 2011

Mitt svar är bättre :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt svar är bättre :)

Nu såg jag också, den ettan såg jag inte innan :)

Så ditt svar var helt klart bättre

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu såg jag också, den ettan såg jag inte innan :)

Så ditt svar var helt klart bättre

Jag tror jag hejar på er båda!!!

Men varför finns denna Bikeweek bara i ISAN kalendern??

Är vi som bor söder om BKK inte välkomna dit?? Annars så borde det väl finnas i "stora" kalendern. Nu känner jag mig osäker på att åka.

Tänkte jag skulle få se P3 ansikte där då.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

För att bilderna skall bli bedömda så opartiskt och rättvist som möjligt borde det inte vara känt vem som tagit bilden/bilderna, förrän röstningen var avslutad och vinnaren skall koras.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur menar du?

Personens riktiga namn eller hur menar du?

Han menar väl att bilderna skall ligga för röstning utan någon koppling till en person. Sen kan ni presentera namnet när röstningen är avslutad.

Det är annars risk för att röstningen blir "kompis styrd" som med karman på det här forumet.

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Han menar väl att bilderna skall ligga för röstning utan någon koppling till en person. Sen kan ni presentera namnet när röstningen är avslutad.

Det är annars risk för att röstningen blir "kompis styrd" som med karman på det här forumet.

Ja, förstod det när jag läst inlägget ett par gånger.

Men, vi får helt enkelt lita på oss som sitter i panelen, samt de som röstar.

Jag menar att det i fall det blir kompis-röster, så är det ganska omöjligt för oss, att förbjuda medlemmar som är med i tävlingen, att berätta för sina kompisar vilken bild som är deras, hur mycket vi än gömmer vem som är fotografen här på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han menar väl att bilderna skall ligga för röstning utan någon koppling till en person. Sen kan ni presentera namnet när röstningen är avslutad.

Det är annars risk för att röstningen blir "kompis styrd" som med karman på det här forumet.

Hej Broskan jag kan ta bort mina två bilder från tävlingen, inga problem för min del. Vill bara säga ja ger ej karma till mig själv utan detta är

säkert MPRe som tycker om tråden, sen om du vill kalla det kompis styrd är upp till dig. Nog om detta dessa två bilder handlar om min avkoppling

här nere och det behöver man..

Så säg till vill du ha bort dem, så tar jag kontakt med SurinP3 inga problem.

Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Broskan jag kan ta bort mina två bilder från tävlingen, inga problem för min del. Vill bara säga ja ger ej karma till mig själv utan detta är

säkert MPRe som tycker om tråden, sen om du vill kalla det kompis styrd är upp till dig. Nog om detta dessa två bilder handlar om min avkoppling

här nere och det behöver man..

Så säg till vill du ha bort dem, så tar jag kontakt med SurinP3 inga problem.

Mvh Maitan.

Maitan! dina 2 bidrag i fototävlingen har fått 1st röst tillsammans, så det var nog inte dig han syftade på :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, förstod det när jag läst inlägget ett par gånger.

Men, vi får helt enkelt lita på oss som sitter i panelen, samt de som röstar.

Jag menar att det i fall det blir kompis-röster, så är det ganska omöjligt för oss, att förbjuda medlemmar som är med i tävlingen, att berätta för sina kompisar vilken bild som är deras, hur mycket vi än gömmer vem som är fotografen här på forumet.

Ja, förstod det när jag läst inlägget ett par gånger.

Men, vi får helt enkelt lita på oss som sitter i panelen, samt de som röstar.

Jag menar att det i fall det blir kompis-röster, så är det ganska omöjligt för oss, att förbjuda medlemmar som är med i tävlingen, att berätta för sina kompisar vilken bild som är deras, hur mycket vi än gömmer vem som är fotografen här på forumet.

Hej Surin vill du vara vänlig ta bort mina två bidrag i tävlingen. :beach: Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Broskan jag kan ta bort mina två bilder från tävlingen, inga problem för min del. Vill bara säga ja ger ej karma till mig själv utan detta är

säkert MPRe som tycker om tråden, sen om du vill kalla det kompis styrd är upp till dig. Nog om detta dessa två bilder handlar om min avkoppling

här nere och det behöver man..

Så säg till vill du ha bort dem, så tar jag kontakt med SurinP3 inga problem.

Mvh Maitan.

Jag har inte sagt nåt om dina bilder utan bara skrev vad jag trodde Nonki menade i sitt inlägg och det har ju Surin svarat på.

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt beslut är som det är, vill ha bort bilderna från tävlingen.Mvh Maitan.

Då får du väl ta bort dem, det står ju i tråden hur man plockar bort sina bidrag.

Men istället skall man göra en dramaqueen och skriva 3-4st inlägg att man vill ta bort sina foton..

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får du väl ta bort dem, det står ju i tråden hur man plockar bort sina bidrag.

Men istället skall man göra en dramaqueen och skriva 3-4st inlägg att man vill ta bort sina foton..

Tack Caveman då vet jag att man kan ta bort dem själv

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

För att bilderna skall bli bedömda så opartiskt och rättvist som möjligt borde det inte vara känt vem som tagit bilden/bilderna, förrän röstningen var avslutad och vinnaren skall koras.

MVH Nonki

Genom sig själv känner man andra eller? Man kan väl tro gott om sina medmänniskor istället för att utgå från att de skall vara ruttna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Genom sig själv känner man andra eller? Man kan väl tro gott om sina medmänniskor istället för att utgå från att de skall vara ruttna.

Snarare kanske det handlar om att tävlingen skall vara rättvis? Kanske är du som "genom dig själv känner andra" då Nonkis inlägg inte alls anspelar på att någon skall vara rutten.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tycker inte det spelar nån roll om namnet står där

Mina bilder har ju visats i Dagens bild och även fotona i di nästkommande omgångarna kommer ju att ha visats på Dagens bild.

Så vi som lägger in mycket bilder vet ni ju vilka fotona kommer från

Däremot är det många guldkorn nu som inte visats på dagens bild. Från Gubbar som inte brukar lägga in på Dagens

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till en iaf underhållande tävling. Så mycket strul och så mycket frågor angående en tävling där den finaste bilden ska röstas fram! Hur svårt kan det vara? :)

LOL!

Link to comment
Dela på andra sajter

Genom sig själv känner man andra eller? Man kan väl tro gott om sina medmänniskor istället för att utgå från att de skall vara ruttna.

Hmmm..fattar inte ett dyft vad du menar. :nono:

Dina tankespöken får du ha för dig själva..

Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte hur en bild som finns bland dom populäraste, och har en (1) röst kan ligga före en som har 3 röster,Selekteras detta inte atomatiskt i rätt ordning.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm..fattar inte ett dyft

Nonki

Nästa gång skall jag inkludera Nid bar, Flaggan, Pattaya eller Thai airways i inlägget så du har något att relatera till och känner dig mer hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...